KANE2009 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Ja, blir mange bytter til helgen. Vi har god bredde i troppen, men ikke to lag som du sier. Får vi skader i hver eneste posisjon så er vi ganske fucked (som de fleste andre med unntak av City). Enig med deg angående Moreno og håper du har rett ifht. Mignolet. Vil ikke se han i FA-cupen for eksempel. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 VVD godt mulig ute i helga også...kan bli stygt. =| Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Rip den kampen i så fall. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Sturridge hadde vært Kane uten skadeproblemene. Brannfakkel? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Sturridge hadde vært Kane uten skadeproblemene. Brannfakkel? Hvordan er det på noen måte en brannfakkel? Vi vet jo alle hvor god Sturridge kan være. Og han fortsetter jo å vise hvor god han er omtrent hver gang han får sjansen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Hva skal vi si da gutter, benken henderson fremover eller? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Sturridge hadde vært Kane uten skadeproblemene. Brannfakkel? Nå ja. Men han hadde nok scoret like mange mål. Om ikke fler. Han er/var vel litt raskere? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Hva skal vi si da gutter, benken henderson fremover eller? For min del ja. Det blir ikke han som løfter PL-trofeet neste år... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 (endret) Tviler på at han benkes. I hans tilfelle tror jeg faktisk innsats, passion, type utenfor banen og stemmen i garderoben betyr mer enn kvalitetene på banen. For all del, god fotballspiller. Men ikke blandt de beste. Akkurat hørt gjennom boken til Stevie G. Han var også full av lovord om Hendo på tingene jeg skrev over, i tillegg til det han gjør på banen. Viktig å ha noen sånne i laget. Tipper han syns det er ok med rotasjon i midtbaneleddet, om han får beholde kapteinsrollen. Ellers DEILIG med poeng i London i kveld. For noen kvaliteter Sturridge har. Hvis han holder seg skadefri så hadde det ikke gjort noe om han herjer som han gjorde i tospann med Suarez for noen år siden håper og tror han starter mot Napoli! Endret 29. september 2018 av Niram Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Hva skal vi si da gutter, benken henderson fremover eller? Trur ikke, men håper virkelig det. Lenke til kommentar
sector Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 (endret) Eg trenger nye briller, det er eg fullt klar over, flere år siden eg sist hadde synstest og fikk nye briller. MEN Er det bare meg, eller er det flere som syns Shaqiri får litt mye skryt for innhoppene sine? Han har et godt frispark, som Salah scorer på mot Southampton, men virket ganske treg slik eg såg det. Og så hadde han pasningen til Sturridge igår. Men han mister baller, blir løpt opp, og blir litt liten mot store forsvarere og midtbanemenn. Foreløpig er ikke eg noe særlig fan av mannen. Men tydeligvis mange andre som digger mannen. Men det skal han ha, han scoret et nydelig mål mot United i sommer!! Endret 30. september 2018 av sector Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 (endret) 3 assist på 1 kamp og 50 minutter er godkjent. Holder ballen , gode innlegg og vært generelt bra. Synes rosen han har fått har vært riktig jeg i alle fall. Var desidert banens beste mot Southampton i 1.omgang Endret 30. september 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
sector Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 (endret) Ja hvis en leser statistikken så er det over pari det han gjør. Men jeg mener også at han gjør en del feil, blir for treg og omstendelig, og mister ballen for ofte. Klarer ikke helt å se at det er en mann som skal drive med gegenpress, og dundre avgårde oppover på kontring, slik Klopp ønsker at laget hans skal spille. Ser forøvrig at Carragher mener Shaqiri er et røverkjøp. Både han, Klopp, og en del andre skryter jo av mannen. Men jeg tror ikke han er en som trenger å vente seg en masse kamper på rad fra start. Greit at han kommer innpå når motstanderne begynner å merke det utover i andre omgang. Det er vel bare jeg som ikke ser hvor god han er, men så har jo ikke jeg noe jeg skulle sagt i sånn henseende heller, så... Endret 30. september 2018 av sector Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Nei, jeg ser heller ikke hvor god han er. Og jeg er ikke blind heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Du hadde jo bestemt deg før han fikk sine første minutter i rødtrøya så jo, du er litt blind. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Nope. Og jeg vet jeg har rett. Som alltid. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Kan vi ikke heller si det sånn at han er en god spiller til prisen Liverpool fikk han for? Det er vel de fleste enig i? Om han er god sammenlignet med Mane, Salah, osv. er noe helt annet. Personlig syns jeg han er en flott squadspiller som vi fikk til en fin pris. En spiller som passer til innhopp, mot svakere motstand og hjemlige cuper. Vi skulle nok hatt en som virkelig fikk det til å brenne under beina på Salah. For han har virkelig ikke prestert denne sesongen. Men det visste vi jo for så vidt kom til å skje. Han ville aldri kunne følge opp forrige sesong. På en annen side så er Klopp mer typen som ønsker å spille en spiller tilbake i form i stedet for å sette han ut av laget. På godt og vondt. Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Lowest goal chance? Er jo ikke det når det er Sturridge som trekker av ? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Sjelden vi er lågast på xG mappet. Følte det ikkje sånn når eg såg kampen heller, men klart - Hazard og til dels Willian på blankt mål blir jo xG poeng utav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå