Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Given handset ikke. Litt tåpelig at grafikken viste at Torres hadde fem sjanser hvorav kun en var på mål. Det er jo feil. Tre på Given og en i stolpen. Håper uansett at Allardyce holder kjeften sin om Benitez i fremtiden. Vi spilte bra i dag.

 

Forøvrig skuffende dårlig stemning på St. James' eller hva sier du Hyrlen?

Lenke til kommentar

Nydelig kamp i dag må jeg si. Vi dominerer totalt og Newcastle har knapt nok en eneste sjanse.

 

Synes nesten synd på Torres i dag, ikke helt venn med ballen og kunne fint satt 5-6 mål ut fra sjansene han hadde. Han kommer dog til mange av sjansene helt på egenhånd og vi ser hvilken fantastisk fotballspiller han er.

 

Sissoko sugde som vanlig. Skjønner ikke hvorfor han får lov til å starte, og jeg skjønner hvertfall ikke hvorfor han får lov til å spille hele kampen ut. Selg selg selg.

 

Babel var forøvrig meget positiv når han kom innpå i dag. Nydelig angrepsspill på målet hans.

 

Veldig fornøyd i dag. Nå satser vi på poengtap for de andre lagene i toppen! :D

Lenke til kommentar

Bra kamp i dag. Målet til Gerrard gjør bare at en blir glad og ikke minst mål nr. 3 er det høy klasse over.

Men det som gleder meg aller mest er at vi MULIGENS ser en Harry Kewell som er på vei tilbake. Kanskje ikke tilbake til sitt gamle jeg, men om han holder seg unna skader kan han bli en meget viktig mann.

 

Leiva gjør absolutt alt sikkert og riktig og jeg gleder meg til å følge gutten videre.

Forøvrig bra å se at Hyypia kan være en bra nødløsning, men han er nok for raskt på vei nedover. Som vi har sett beviser på et par kamper tidligere.

 

Alt i alt hurra, og helgen er reddet. Gleder meg til Onsdag :)

Lenke til kommentar

Ord kan ikke beskrive det jeg føler akkurat nå. Det var ikke den viktigste seieren i verden, men

det var godt å se Liverpool i form.

 

Prøver å ordlegge meg sånn jeg føler deg nå.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHYAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Egentlig så burde vi forvente seier, så jeg løper ikke naken rundt huset for å si det sånn. Vi skal vinne sånne kamper, spesielt når vi ikke tar dem på hjemmebane. Ja, det var en viktig kamp, men onsdagens kamp er viktigere. Hvis Liverpool ikke kommer videre i CL, så tror jeg Gerrard får en virkelig knekk i selvtilliten.

 

Forøvrig enig med String-Emil i at vi spilte bra i dag (i forhold til kampene vi hadde mot lignende lag som Blackburn og Tottenham). Vi er fortsatt på god vei mot en bra sesong og alt i alt ser ting bra ut.

Lenke til kommentar

Spilte bra i dag ja. Gerrard var jo konge. Det er litt godt å se at når Torres ikke setter sjansene, så gjør Gerrard det. Men jeg synes litt synd på Torres i dag. Men det er sånn at noen ganger sitter ikke sjansene, og noen ganger gjør de det. Godt at vi vinner 3-0 i dag da. Er meget fornøyd med seieren, bra spilt av Arbeloa i dag og Lucas. Sissoko suger som faen i dag også. Spesielt i første omgang.

 

 

Vi får håpe at de over oss på tabellen snubler i dag.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Første omgang i dag spilte vi med god kontroll, men klarte ikke produsere altfor mye. Andre omgang derimot var slik jeg liker å se Liverpool, offensive og stadig på jakt etter mål. 3-0 var ikke for lite. At Torres brenner noen sjanser i dag synes jeg ikke er så farlig, det er små marginer og han spiller seg selv fram til mange av mulighetene. Synes forøvrig at samspillet mellom Kuyt og Torres var glimrende i dag, og er nok mitt favorittpar på topp.

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar

Da er jeg trygt fremme etter å ha flydd til Manchester via Frankfurt og så en times tog fra Manchester Airport til Liverpool. Byen er mye mer "avansert" enn jeg trodde, hvordan skal jeg finne frem til alt jeg vil se? :p

 

Hørte resultatet av drosjesjåføren, og det var herlig. Han sa også at vi burde vunnet 10-0 og at Torres skulle minst hatt hat-trick. Selv om det i så fall er dårlig effektivitet, så må vi si oss fornøyd med at vi styrer kampen og produserer sjanser og selvfølgelig vinner 3-0 da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...