Swome Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Dette er rett og slett herlig å se på. Deilig å se at alt fungerer. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 JADA Babel 3-0. Håper Torres får en scoring, synes han fortjener det nå! Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvorfor har ikke torres et hat trick ??? Idag er det han som er kuyt og crouch Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Dette er rett og slett herlig å se på. Deilig å se at alt fungerer. Jepp, dette er hinsides konge! Babel! 3-0 til oss! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Dette er rett og slett herlig å se på. Deilig å se at alt fungerer. Jepp, dette er hinsides konge! Babel! 3-0 til oss! Ikke dårlig du husket kampen idag da, Sasa. Fy faen så dårlig Newcastle er. Derby-nivå. Torres brenner sin femte kjempesjanse... Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Rettere sagt 2 hat trick...... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Selvfølgelig husket jeg kampen, er jo helg tross alt. Hva er det med Torres og det å brenne sjanse på sjanse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Given handset ikke. Litt tåpelig at grafikken viste at Torres hadde fem sjanser hvorav kun en var på mål. Det er jo feil. Tre på Given og en i stolpen. Håper uansett at Allardyce holder kjeften sin om Benitez i fremtiden. Vi spilte bra i dag. Forøvrig skuffende dårlig stemning på St. James' eller hva sier du Hyrlen? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Syntes det var stemning tatt i betraktning til det Newcastle visste. Supporterne viser engasjement og jager de ræva spillerne sine, det står det honør av. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Nydelig kamp i dag må jeg si. Vi dominerer totalt og Newcastle har knapt nok en eneste sjanse. Synes nesten synd på Torres i dag, ikke helt venn med ballen og kunne fint satt 5-6 mål ut fra sjansene han hadde. Han kommer dog til mange av sjansene helt på egenhånd og vi ser hvilken fantastisk fotballspiller han er. Sissoko sugde som vanlig. Skjønner ikke hvorfor han får lov til å starte, og jeg skjønner hvertfall ikke hvorfor han får lov til å spille hele kampen ut. Selg selg selg. Babel var forøvrig meget positiv når han kom innpå i dag. Nydelig angrepsspill på målet hans. Veldig fornøyd i dag. Nå satser vi på poengtap for de andre lagene i toppen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Da sitter vi (for øyeblikket) på 3 plass, God kamp ikveld fikk jeg høre. dessverre så sov jeg under hele kampen, Gleder meg til tv2-sporten for og se målene Kuyt netter, det gjør meg mest gla Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 dessverre så sov jeg under hele kampen, Er vel ikke første gang. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jøss, bra spilt av dere i dag. Gratulerer til samtlige pool-fans Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Bra kamp i dag. Målet til Gerrard gjør bare at en blir glad og ikke minst mål nr. 3 er det høy klasse over. Men det som gleder meg aller mest er at vi MULIGENS ser en Harry Kewell som er på vei tilbake. Kanskje ikke tilbake til sitt gamle jeg, men om han holder seg unna skader kan han bli en meget viktig mann. Leiva gjør absolutt alt sikkert og riktig og jeg gleder meg til å følge gutten videre. Forøvrig bra å se at Hyypia kan være en bra nødløsning, men han er nok for raskt på vei nedover. Som vi har sett beviser på et par kamper tidligere. Alt i alt hurra, og helgen er reddet. Gleder meg til Onsdag Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ord kan ikke beskrive det jeg føler akkurat nå. Det var ikke den viktigste seieren i verden, men det var godt å se Liverpool i form. Prøver å ordlegge meg sånn jeg føler deg nå. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHYAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Egentlig så burde vi forvente seier, så jeg løper ikke naken rundt huset for å si det sånn. Vi skal vinne sånne kamper, spesielt når vi ikke tar dem på hjemmebane. Ja, det var en viktig kamp, men onsdagens kamp er viktigere. Hvis Liverpool ikke kommer videre i CL, så tror jeg Gerrard får en virkelig knekk i selvtilliten. Forøvrig enig med String-Emil i at vi spilte bra i dag (i forhold til kampene vi hadde mot lignende lag som Blackburn og Tottenham). Vi er fortsatt på god vei mot en bra sesong og alt i alt ser ting bra ut. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Spilte bra i dag ja. Gerrard var jo konge. Det er litt godt å se at når Torres ikke setter sjansene, så gjør Gerrard det. Men jeg synes litt synd på Torres i dag. Men det er sånn at noen ganger sitter ikke sjansene, og noen ganger gjør de det. Godt at vi vinner 3-0 i dag da. Er meget fornøyd med seieren, bra spilt av Arbeloa i dag og Lucas. Sissoko suger som faen i dag også. Spesielt i første omgang. Vi får håpe at de over oss på tabellen snubler i dag. Endret 24. november 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Første omgang i dag spilte vi med god kontroll, men klarte ikke produsere altfor mye. Andre omgang derimot var slik jeg liker å se Liverpool, offensive og stadig på jakt etter mål. 3-0 var ikke for lite. At Torres brenner noen sjanser i dag synes jeg ikke er så farlig, det er små marginer og han spiller seg selv fram til mange av mulighetene. Synes forøvrig at samspillet mellom Kuyt og Torres var glimrende i dag, og er nok mitt favorittpar på topp. Endret 24. november 2007 av Superparanoid Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Seiren var også meget viktig, med tanke på det som har skjedd de siste dagene. England som ikke kom til EM og ikke minst uenighetene innad i klubben. Håper denne seiren og en seier på Onsdag kan gi hele Liverpool FC et løft. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Da er jeg trygt fremme etter å ha flydd til Manchester via Frankfurt og så en times tog fra Manchester Airport til Liverpool. Byen er mye mer "avansert" enn jeg trodde, hvordan skal jeg finne frem til alt jeg vil se? Hørte resultatet av drosjesjåføren, og det var herlig. Han sa også at vi burde vunnet 10-0 og at Torres skulle minst hatt hat-trick. Selv om det i så fall er dårlig effektivitet, så må vi si oss fornøyd med at vi styrer kampen og produserer sjanser og selvfølgelig vinner 3-0 da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå