Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Utrolig kjipt at ønsker man å følge favoritt laget sitt, må man fort ut med 500-1500kr i mnd. Om man ønsker å se engelsk fotball+CL.

Dra på pub, sett deg opp et fast budsjett.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting som Trent Alexander-Arnold er vanvittig god på i engelsk målestokk er hvor god han er på å kontrollere ballen med en touch og ta den med fremover. Han tjener mye på det offensivt.

Hjelper veldig mye at Neymar hjelper til nada bakover i denne kampen og. Han har vært utrolig god i første omgang da hvert fall :)  

Lenke til kommentar

Utrolig kjipt at ønsker man å følge favoritt laget sitt, må man fort ut med 500-1500kr i mnd. Om man ønsker å se engelsk fotball+CL.

1500kr? Får sett mesteparten av CL på sumo vel, så håper jeg å få sett resten på Viasat fotball lineært som i fjor. Ble i hvertfall gratis i fjor med grunnpakken til Canal digital.

Lenke til kommentar

Slikt skjer, det er ikke unaturlig at det blir en reaksjon etter en såpass god sesong som han hadde sist. Det er nok også flere lag som er mye mer obs på han også og at han får mer markering mot seg. Salah kommer til å komme, han. I dag var han ikke veldig god derimot, det må sies.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Mye bedre offensivt idag enn de forrige tre,men har mer å gå på. Defensivt er Liverpool rett og slett klasse.

Keita begynner å bli et must på midtbanen, milner-henderson-Winaldjum er grått selv om de jobber som bare faen. Bra defensivt, taper offensivt på det.

Lenke til kommentar

"hvor han også er direkte skyld i et baklengsmål med å feire Firminos vinnermål med å kaste en flaske i bakken, haha"

Du bare glemte å nevne at han rett før hadde feiret målet?

Dette er en 1:21 lang video hvor det at Salah smeller en flaske i bakken fremkommer ekstremt tydelig og noe feiring fremkommer ikke. Det kan godt hende han gjorde det, men det er altså ikke spesielt tydelig. Producer er sikkert "heldig" med å fange han i øyeblikket der, men jeg synes det var litt artig mtp. hans egne prestasjoner ila. kampen. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hva er det jeg har tatt som god fisk som jeg har lest på twitter?

Får bra med fisk slik som du ror. Poengløst å prøve å lage en greie ut av noe sånt. Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...