Svantekiller Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Laget idag Den sentrale midtbanen?? Nei dette er for svakt... jeg hadde nok satt Babel på høyre og gerrard INN I MIDTEN DER HAN HØRER HJEMME!! hvorfor skal man egentlig blottlegge høyresiden?? Videre er det lurt å sette Gerrard på høyre nå?? Han er sikkert meget skuffet over midtuken og i tillegg til at han HATER høyresiden... HMM...... MEN Leiva og kewell Skal bli spennende å se Hvor gammel er Butt egentlig?? mener å huske han fra jeg jeg var liten pjokk Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Butt er 32 år gammel. Dagens lagoppstilling er skuffende, jeg vil ha Benayon på høyre men han er ikke tatt ut på laget engang. Kanskje Babel kan steppe inn der etterhvert, og Gerrard erstatter Sissokos rolle... Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 42 hadde jeg tippet Men hvordan er de vi spiller på midten?? Skjønner ikke helt denne formasjonen Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det virker som en meget fleksibel 4-4-2 formasjon... Lenke til kommentar
Swome Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Benayoun er vel skadet fremdeles? Bare Sissoko går ut mot Babel er eg fornøyd. Er ikke lov å miste ballen så ofte. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Sissoko er som han har vært denne sesongen... HELT TRAGISK! Fleksibel 4-4-2 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Wow, Sissoko er virkelig en ballkunstner :!: Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Carra fosser frem og skyter fra 40 m Slikt liker vi! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Hva gjorde han? Sissoko altså. Endret 24. november 2007 av iRoman Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Wow, Sissoko er virkelig en ballkunstner :!: Han gjør ting med ballen som andre bare kan drømme om..... Bare så synd at det er i negativ forstand det er rett og slett en skandale, mannen har jo 0 kontroll jo... Lenke til kommentar
Swome Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 JAAAAAADAAA!! GERRARD ER TILBAKE!! Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Sing gerrard gerrard........ Det var så sykt Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Stevie G som vi liker å se han. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det er ikke akkurat en fest av en fotball kamp... Men det er høy innsats ihvertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Torres burde puttet. Vi har hele kampen. Newcastle har ikke sjangs. Dette er ren maktdemonstrasjon. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Torres burde ha scoret, ja. Spørs om ikke Given handset... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Torres burde puttet. Vi har hele kampen. Newcastle har ikke sjangs. Dette er ren maktdemonstrasjon. Helt enig, ganske utrolig at det skuddet traff stolpen når hele målet var åpent. Men vi overkjører Newcastle, og forhåpentligvis er de tre poengene våre... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Torres burde ha scoret, ja. Spørs om ikke Given handset... Torres hadde bare ren uflaks, noen ganger sitter de. Noen ganger ikke. Tror Given handset ja. Håper Sissoko går ut mot Babel. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 2 - 0 og babel inn JAAAA Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Newcastle er et tegneserielag, de bytter ikke ut defensive spillere, men offensive spillere. Emre og N Zogbia ut. Smith og Butt får være på banen, er jo helt latterlig. Allardyce er ikke mye bedre enn Souness og Roeder skal jeg si dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå