toreae Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Straffen er grei. Heller andre situasjoner hvor dommeren har vært snill med oss. Lenke til kommentar
sector Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Til og med Gary Neville er enig om at det er straffe. Nå må Palace frem og da blir Liverpool farlige, når det åpner seg litt, og ikke de møter en buss Lenke til kommentar
toreae Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Om det skal dømmes straffe kommer vel an på hva forsvarspiller gjør? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Straffa er ikke noe å si på, grunnen til at noen reagerer er vel bare Salahs stup i etterkant. Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 nå kan det opna seg ennå mer hos CP, kan bli morsomt mot slutten Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Fortjent mtp på den taklingen på Salah i stad. Men må si at CP imponerte meg endel på slutten. 1 Lenke til kommentar
sector Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Hehe, Mane fortsetter der han slapp mot WestHam og sist sesong Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 ikke en topp kamp men 2-0 i en meget vanskelig bortekamp, må si meg meget fornøyd. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Utrolig imponerende det Palace gjorde i andreomgangen her, med 10 mann store deler. Townsend i tverrliggeren i første også. Med flaks kunne de tatt dette her. Blir gøy å se hva Palace får til denne sesongen, ser virkelig bra ut! Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Solid synes jeg, kunne vært mer effektiv i noen situasjoner dog. Godkjent alt i alt. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Spillemessig ikke veldig imponerende, men veldig fornøyd med 3 poeng i en vanskelig bortekamp. Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 WHO THE FUCK ARE MAN UNITED???!!!! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Sliteseier, DEILIG seier. Crystal Palace var absolutt ganske brukbare i dag. Slike kamper er gode å vinne. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 (endret) Crystal Palace er jo ikke akkurat noe dårlig lag lenger. De viste jo forrige sesong at de virkelig kan spille fotball. Ser ikke for meg at de er noe enklere å ha med å gjøre denne sesongen med flere gode spillere inn. Så en borteseier mot de, uten å slippe inn mål er godkjent i min bok. Endret 20. august 2018 av Cappo Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Solid synes jeg, kunne vært mer effektiv i noen situasjoner dog. Godkjent alt i alt. WHO THE FUCK ARE MAN UNITED???!!!! Hva skjedde i de 18 minuttene mellom de to postene? 4 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Deilige 3 poeng og clean sheet igjen. Men var jeg den eneste som hadde nada problemer med sumo? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Spesielt gledelig at vi holdt nullen igjen, eneste lag uten baklengs. Salah og Firmino ligger og slurer på 69%, når de kommer opp mot 100 kan det bli riktig så fint. Men hva skjer med Fabinho? Var ikke skadet? Satser på at Klopp vil bruke mer tid på å få han inn i systemet, håper han blir et beist utover sesongen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Deilige 3 poeng og clean sheet igjen. Men var jeg den eneste som hadde nada problemer med sumo? Var visst flere som ikke hadde problemer. Vet ikke hvor mange, naturligvis vi med problemer som skriker høyest. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Og det her var vel igjen statsa eg såg som var ekstremt gode før vi henta Allison. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå