#EmeryOut Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Bra å få unnagjort missen nå. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Fabinho the Superpenalty Man misses Seriøst. Har vi en straffetrener? Isåfall, spark han jævelen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Kom ikke inn der, not available in Trondheim. Fabinho brenner straffespark ja. Bra det kun var i preseason Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Faen for et pent angrep. Fra Allison til Winaldjum! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Sturridge har virket ganske skarp i de kampene jeg har sett av han i sommer. Hyggelig om han får en god sesong og slipper altfor mange skader. Finfin pasning fra Shaqiri til han på 3-1. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Grei gjennomkjøring idag. Gleder meg til PL starter! 1 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Fikk nettopp mail fra Sumo om akkurat dette tilbudet. 3mnd for 2 for Sumo total da? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 3mnd for 2 for Sumo total da? Total eller Sport Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Blir Liverpool-skjorte på Neville Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Herregud så dei der oppfører seg. Ser ut som to barndomsvenner som berre tuller rundt. Har fått ein heilt anna oppfatning av Neville etter at han begynte i Sky. Kanskje unitedsupportera har fått eit litt anna syn på Carra etterpå også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Så lenge han ikke spytter på de da. Lenke til kommentar
AndreaNord Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 (Hei, ny på forumet forresten) Gleder meg ekstremt til søndag nå! God sesongoppkjøring. Mange virker i god form. Til og med Sturridge. Tenker vi at han får spille mer enn cup denne sesongen? Og hva med Hendo? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Velkommen til forumet! Jeg er United-supporter selv, men tror nok at Sturridge kan få en viktigere rolle. Både komme inn fra benk og starte i ny og ne. Viktig med squadspillere i god form. Hendo er ikke god nok, spør du meg. 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 ..men trur likevel han får spele i trearen bak frontlinja med Keita og Fabinho. Fabinho har ikkje heilt fått satt seg (imo) i 11'aren så kan vere han ikkje speler like fast i starten. Også spent på Wijnaldum som har hatt en god preseason. Men Milner starter vel GW1 sia Hendo knapt har komt tilbake fra ferie? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Jeg tror Henderson blir å finne på benken de første to ukene av PL. Milner er en solid arbeidshest, og sørger for noe av det samme presset som Henderson har. Han blir nok en god reserve utover høsten som kan komme inn i 2 omgang og opprettholde høyt trykk. Wijnaldum har hatt en god pre-season, men en Lallana i form er en tøff konkurrent. Har fulgt mye med på Fabinho i pre-season og liker det offensive drivet han har. Fornuftig med ballen, men ser mye fremover i banen. Selv i treningskamper er han gira og vil fremover. Det er viktig når man tross alt har en så farlig angrepstrio. Keita virker ikke helt varm i trøya enda, men mye kan endre seg i løpet av de første to-tre kampene. Utover høsten blir nok Henderson, Fabinho og Keita å finne på midtbanen. Rulleringer med Lallana, Wijnaldum, Milner. Kanskje også en 4-2-3-1 også med sturridge, shaqiri eller lallana bak firminho. Shaqiri og Sturridge kan avlaste trioen på topp og få minutter i ligacup, fa-cup og ved trygge ledelser mot svakere lag. Uansett tror jeg ikke vil vil oppleve situasjoner som i fjor, hvor vi rakner offensivt og mister all driv fordi Salah går av etter 60 minutter. Den tiden tror jeg er forbi. Sturridge er i fyr og flammer om dagen, og Shaqiri er et friskt pust fremover. Mange av målene i pre-season har kommet i 2 omgang uten salah, sane og firminho på banen Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 (endret) Får håpe det ikke er noe alvorlig Endret 9. august 2018 av Krølle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 (endret) Kun en liten muskelskade, kan fortsatt starte på søndag. Liverpool får jo ikke selge noen. Ings, mignolet, origi og Grujic still here. Kun solgt 1 spiller og det var Ward.... Endret 9. august 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Lån og salg ut av PL til andre ligaer er ut august? Eller er det kun lån etter idag til andre europeiske ligaer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Kun England det stenger idag ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå