.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Keita, for et beist og kosta ikke en milliard engang. Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 For en sinnsyk takling. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Keita, for et beist og kosta ikke en milliard engang. Nesten gratis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 (endret) Endret 19. juli 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Ryktes on the Web at Fekir også hadde en passed medical i Lyon idag. Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Så han skal fortsette å spille der? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Jaja, da var Alisson klar. Har i likhet med et par andre vært litt skeptiske (spesielt etter CL kampene mot Roma) men etter mye lesing av statistikk og artikler, gjerne med sammenligninger mot Oblak, DDG etc. må jeg si meg mye mer positiv. Distribusjon av pasninger, rask igangsetting, kontroll i eget felt og gode reaksjonsredninger ser alle ut til å være kjennetegn ved Alisson og ting vi vel har manglet siden Reina. Legg til at han er god med ballen i beina, har en del syke dobbeltredninger og er ung til keeper å være så begynner det hele å se veldig bra ut. Så får det heller være at han blir tidenes dyreste keeper. Dette blir bra, og sesongen som kommer blir spennende. Også fint å se at "kjernen" og de virkelig gode spillerne i klubben har fått seg langtidskontrakter. Positiviteten i klubben er til å ta og føle på! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Allison/Karius; Clyne/TAA, Lovren/Matip, VvD/Gomez, Robertson/Moreno; Keita/Lallana, Fabinho/Henderson, Wijnaldum/Milner; Salah/Shaqiri, Firmino/Sturridge, Mane/Origi Begynner å se greit ut nå ass. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Liverpool er for meg nå favorittene til PL denne sesongen. Vanvittig lag! Selv om City er sterke, har Pep og slo rekord på rekord forrige sesong, viser det seg vanskelig å vinne PL to år på rad. De tre andre kandidatene tror jeg er et stykke bak pool og City. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Et stykke igjen før en er på citynivå når det kjem til bredde i stallen. Også united har en (eller iallefall hadde en) breiare stall i fjor. Benken i CL finalen er et fint eksempel på manglande bredde. Real satte innpå Bale liksom. =) Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 I dag er en deilig dag. Kan ikke huske at vi noen gang har hatt et så sterkt lag ? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 (endret) Helt fantastisk dette her, lenge siden vi har vært så sterke på transfer siden. Får nok igjen for sparsommelighet tidligere år, god run i CL og OL og selvfølgelig salg av Cou ++. Det som derimot er litt skummelt med dette er at Klopp kjøper seg en enorm fallhøyde. Med slike investeringer kommer det også mye høyere forventninger til resultater. Denne sesongen må det rett og slett vinnes noe. Edit: må jo være tidenes transfervindu av et engelsk lag? Endret 20. juli 2018 av ErlendRU Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Edit: må jo være tidenes transfervindu av et engelsk lag? Aand here we go again. 2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Aand here we go again.Da må du gjerne komme med konkrete eksempler på andre engelske lag i hvilket år. City i fjor var jo ganske sterkt. Spiller uansett ikke stor rolle, og de har fortsatt til gode å innfri, men på papiret vil jeg si dette er rimelig solid. Jeg er jævlig fornøyd uansett. Ikke mye som slår RM når de henta Xabi, CR, Kaka og Benzema i et vindu uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Leicester. 20 milloner net spend. Signerte Kante. Vant ligaen kommende sesong. I hvilke verden kårer man tidenes transfervindu før man vet om spillerne presterer? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Det er jeg enig i, som jeg posta etterpå også, tidenes er nok feil ord, men det er hvertfall veldig solid og blir bare litt revet med. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Spurs gjorde 7 klassesigneringer etter Bale dro... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå