JR Ewing Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Luis Garcia. For en type. Så vitkig for Liverpool i CL! Neste 'Pooldrakta mi blir med 10 på ryggen. http://www.youtube.com/watch?v=g_PCYZA7Z8Q Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Herlig med seier i dag. Håper Benitez fortsetter å bygge rundt dette laget, så fremt det er mulig og så lenge det er forsvarlig. Seks mål på to kamper og ett baklengs ... skal iallfall ikke klage på effektiviteten, som lenge har vært vårt problem, den siste tiden. Måtte det fortsette. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Noen som har peiling på om det er noen steder i Oslo sentrum som skal vise Liverpoolkampen på lørdag? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Fra Liverpool.no´s pubguide: Oslo Belfry's Pub By/sted: Oslo Beliggenhet: Lille Grensen 7, rett nedenfor Rimi og 7-eleven Hvordan komme dit: Ta T-banen til Stortinget T-banestasjon og benytt utgang Lille Grensen. Deretter 2 min. gange TV-kanaler: Canal +, Sky Sports og BBC Egnethet: Som regel flest Liverpool-supportere. Engelsk eier som elsker LFC Ølpriser: 45,- Annet: Alltid god stemning. En storskjerm og tre store TV-apparater. 65 sitteplasser. Alle rettigheter. Hjemmeside: http://www.belfry.no/ Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Kult, det er vel rimelig bankers at de sendern! Lurte litt på Andy's også, men det er vel slapt å prøve et sted jeg aldri har vært før.. Endret 3. november 2006 av wipy Lenke til kommentar
AdrianPaulsen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 HEIA Liverpool Gud korr deili det va å se at Liverpool vant 3-0, og ikje minst at manu tapte mot FCK.. Håpe Xabi Alonso får en bra sessong, syns peronli han e den bæste...men ska ikje glømme Gerrard da.. Håpe det løstna førr han etter målet på Tirsdagen.. Uten_navnderhdrh.bmp Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Alonso, Bellamy og Speedy er skadefrie og med i troppen i morgen.. Lyst til å se Bellamy litt igjen jeg altså, men også lyst til å se Fowler og Kuyt.. Garcia er ute da.. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Synes Crouch og Kuyt har funka bra sammen i det siste. Men det er jo som vanlig ikke så lett å forutsi hvilket lag han kommer til å benytte seg av.. Endret 3. november 2006 av wipy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 fowler kan jo gjerne brukes mere....han er jo bare såå go:P:P Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Bellamy er ute alikevel, så det åpner jo kanskje for et Fowlershow.. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Blir spennede å se hva Rafa finner på denne gang, hvilke spillere som blir spart osv. Håper selv på noe ala; ------------------------------------Reina------------------------------------------- Finnan------------Carra-----------------------Agger--------------------Riise Pennant----------Sissoko--------------Gerrard-----------------Gonzalez -----------------------Crouch-------------Kuyt---------------------------------- Tror vi scorer 2-3 mål og holder nullen Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Blir spennede å se hva Rafa finner på denne gang, hvilke spillere som blir spart osv. Håper selv på noe ala;------------------------------------Reina------------------------------------------- Finnan------------Carra-----------------------Agger--------------------Riise Pennant----------Sissoko--------------Gerrard-----------------Gonzalez -----------------------Crouch-------------Kuyt---------------------------------- Tror vi scorer 2-3 mål og holder nullen 7215082[/snapback] Hvorfor bruker vi ikke finnen vår? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Liker Agger Tenker den gamle mannen kan slappe litt av Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Vi skal iallfall vinne mot Reading i dag, alt annet er utilgivelig. Vi har startet for dårlig i serien, og dersom vi skal være med og få en CL-plass må klatringen starte nå! Håper egentlig på et så likt som mulig lag som vi har stilt med de to siste kampene. Det har jo funket bra, så ser absolutt ingen grunn til å endre på det. Men jeg regner med at Rafa ikke lar alle spillerne spille 3 kamper på én uke, så hvis jeg skulle valgt noen endringer tror jeg jeg ville satt ut Sissoko og flyttet inn Gerrard sentralt med Pennant på høyre, Fowler inn for Crouch og Agger inn for Hyypiä. Ikke fordi noen av dem er dårlige, men fordi vi bør spare noen spillere og også la andre få spille litt. Altså: ------------------------ Reina ----------------- -- Finnan --- Carra --- Agger --- Riise ----- -- Pennant -- Gerrard -- Alonso -- Garcia -- -------------- Kuyt --- Fowler ---------------- Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Håper på samme lag som deg, Hewitt. 3 Poeng er et must i dag! Come on you reds! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Garcia er skadet, så han er uaktuell. Faen altså, hvorfor går kampen på en sånn fjern bonuskanal som vi ikke har? Jeg tror hvertfall ikke vi har den.. Dritt altså! Laget er: ------------------ Reina ---------------------- -- Finnan --- Hyypiä --- Carra --- Riise ----- -- Pennant -- Gerrard -- Alonso -- Zenden -- -------------- Crouch --- Kuyt ---------------- Liker det jeg. Enkelt og greit. Eneste jeg er usikker på er Zenden da, men det er nok fordi jeg har sett såpass lite til han i år. Edit2: Kanskje vi har kanalen alikevel! *søke* Endret 4. november 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Zenden hadde jo en fin pasning til Gerrard mot Bordeaux. Syns han er en hely ok spiller. Har en del rutine også. Som vanlig misfornøyd med at Fowler er benka, men sånn kan det gå.. Liverpool.no melder forøvrig at disse sitter på benken: Martin Agger Sissoko Gonzalez Fowler Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Regner nesten med at Momo, Speedy og Fowler kommer innpå i kampen. Håper hvertfall på å få se det to sistnevnte.. Fant kanalen da! Så da blir det kamp! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Regner nesten med at Momo, Speedy og Fowler kommer innpå i kampen. Håper hvertfall på å få se det to sistnevnte.. Fant kanalen da! Så da blir det kamp! 7216529[/snapback] Gvilken kanal er det? Jeg følger alltid på VG... Edit: Lagoppstillinger Liverpool: Reina, Finnan, Hyypia, Carragher, Riise, Pennant, Gerrard, Alonso, Zenden, Kuyt, Crouch. Reserver Martin, Agger, Fowler, Gonzalez, Sissoko. Reading: Hahnemann, Sodje, Sonko, Ingimarsson, Shorey, Gunnarsson, Sidwell, Harper, Hunt, Little, Doyle. Reserver: Federici, Oster, Ki-Hyeon, Bikey, Long Endret 4. november 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Ja 1-0 godt av oss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå