Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig med seier i dag. Håper Benitez fortsetter å bygge rundt dette laget, så fremt det er mulig og så lenge det er forsvarlig. Seks mål på to kamper og ett baklengs ... skal iallfall ikke klage på effektiviteten, som lenge har vært vårt problem, den siste tiden. Måtte det fortsette. :)

Lenke til kommentar

Fra Liverpool.no´s pubguide:

Oslo Belfry's Pub

By/sted: Oslo

Beliggenhet: Lille Grensen 7, rett nedenfor Rimi og 7-eleven

Hvordan komme dit: Ta T-banen til Stortinget T-banestasjon og benytt utgang Lille Grensen. Deretter 2 min. gange

TV-kanaler: Canal +, Sky Sports og BBC

Egnethet: Som regel flest Liverpool-supportere. Engelsk eier som elsker LFC

Ølpriser: 45,-

Annet: Alltid god stemning. En storskjerm og tre store TV-apparater. 65 sitteplasser. Alle rettigheter.

Hjemmeside: http://www.belfry.no/

Lenke til kommentar

Blir spennede å se hva Rafa finner på denne gang, hvilke spillere som blir spart osv. Håper selv på noe ala;

------------------------------------Reina-------------------------------------------

Finnan------------Carra-----------------------Agger--------------------Riise

Pennant----------Sissoko--------------Gerrard-----------------Gonzalez

-----------------------Crouch-------------Kuyt----------------------------------

Tror vi scorer 2-3 mål og holder nullen :)

Lenke til kommentar
Blir spennede å se hva Rafa finner på denne gang, hvilke spillere som blir spart osv. Håper selv på noe ala;

------------------------------------Reina-------------------------------------------

Finnan------------Carra-----------------------Agger--------------------Riise

Pennant----------Sissoko--------------Gerrard-----------------Gonzalez

-----------------------Crouch-------------Kuyt----------------------------------

Tror vi scorer 2-3 mål og holder nullen  :)

7215082[/snapback]

Hvorfor bruker vi ikke finnen vår?

Lenke til kommentar

Vi skal iallfall vinne mot Reading i dag, alt annet er utilgivelig. Vi har startet for dårlig i serien, og dersom vi skal være med og få en CL-plass må klatringen starte !

Håper egentlig på et så likt som mulig lag som vi har stilt med de to siste kampene. Det har jo funket bra, så ser absolutt ingen grunn til å endre på det. Men jeg regner med at Rafa ikke lar alle spillerne spille 3 kamper på én uke, så hvis jeg skulle valgt noen endringer tror jeg jeg ville satt ut Sissoko og flyttet inn Gerrard sentralt med Pennant på høyre, Fowler inn for Crouch og Agger inn for Hyypiä. Ikke fordi noen av dem er dårlige, men fordi vi bør spare noen spillere og også la andre få spille litt. Altså:

------------------------ Reina -----------------

-- Finnan --- Carra --- Agger --- Riise -----

-- Pennant -- Gerrard -- Alonso -- Garcia --

-------------- Kuyt --- Fowler ----------------

Lenke til kommentar

Garcia er skadet, så han er uaktuell.

Faen altså, hvorfor går kampen på en sånn fjern bonuskanal som vi ikke har? Jeg tror hvertfall ikke vi har den.. Dritt altså!

Laget er:

------------------ Reina ----------------------

-- Finnan --- Hyypiä --- Carra --- Riise -----

-- Pennant -- Gerrard -- Alonso -- Zenden --

-------------- Crouch --- Kuyt ----------------

Liker det jeg. Enkelt og greit. Eneste jeg er usikker på er Zenden da, men det er nok fordi jeg har sett såpass lite til han i år.

Edit2: Kanskje vi har kanalen alikevel! *søke* :D

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Zenden hadde jo en fin pasning til Gerrard mot Bordeaux. Syns han er en hely ok spiller. Har en del rutine også.

Som vanlig misfornøyd med at Fowler er benka, men sånn kan det gå..

Liverpool.no melder forøvrig at disse sitter på benken:

Martin

Agger

Sissoko

Gonzalez

Fowler

Lenke til kommentar
Regner nesten med at Momo, Speedy og Fowler kommer innpå i kampen. Håper hvertfall på å få se det to sistnevnte.. Fant kanalen da! Så da blir det kamp! :love:

7216529[/snapback]

Gvilken kanal er det?

Jeg følger alltid på VG...

Edit:

Lagoppstillinger

Liverpool:

Reina, Finnan, Hyypia, Carragher, Riise, Pennant, Gerrard, Alonso, Zenden, Kuyt, Crouch.

Reserver

Martin, Agger, Fowler, Gonzalez, Sissoko.

Reading:

Hahnemann, Sodje, Sonko, Ingimarsson, Shorey, Gunnarsson, Sidwell, Harper, Hunt, Little, Doyle.

Reserver:

Federici, Oster, Ki-Hyeon, Bikey, Long

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...