Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Hvor mange skal du ha inn egentlig? 3-4-5?

Keita og Fabinho er jo akkurat det vi trenger. Hva mer vil du ha? Backup for alle de tre foran? Du ønsker å bruke £150-180m i stedet for å gi noen av talentene vi har en sjanse?

Ja, jeg er fullstendig klar over at de ikke er samme kaliber som våre førstevalg, men hvis de aldri skal få sjansen, hvorfor tviholder vi på de da? Hvorfor casher vi ikke bare inn på de for å kjøpe noe dyrt bedre noe?

En ny keeper trengs sårt! Se på våre konkurrenter De Gea, Courtois, Lloris og Ederson.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ny keeper trengs sårt! Se på våre konkurrenter De Gea, Courtois, Lloris og Ederson.

Ja. Det er vel ingen som bestrider det. Men hvem skulle det vært? Hjelper ikke at klubben har penger når spillerne selv er lukne til å spille for klubben og mest sannsynligvis forsvinner så fort Real Madrid eller Barcelona banker på døra.

Jeg kommer pr. i dag ikke på noen som er betydlig bedre enn Karius og som ville vært en ubestriden #1 som det er noe poeng i å hente.

Spillere som Alison og Oblak kan du stryke fra lista for de er egentlig ikke interesserte. Så hva har vi igjen da av spillere vi kan kjøpe?

Lenke til kommentar

Wilson har vært enormt god på utlån hos Hull.

Har alltid rated Wilson høyere enn Woodburn. Synes egentlig det var litt merkelig når woodburn fikk være med til USA "pre season" i fjor, og ikke Wilson.

Harry Wilson har vært klart den best akademispilleren de siste 3 årene. Vanskelig og sammenligne han med TAA, men ja etter mitt vett har han prestert ekstremt bra i forhold til hvor lite muligheter han har fått på a laget.

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

Woodburn er jo fortsatt bare 18 år og har ikke levert akkurat dårlig for andrelaget heller. Så har han også faktisk nesten 10 A-landskamper allerede. Masse tid til å ta steg enda. Spent på hvordan Wilson vil klare seg i Premier League, vil tro at Klopp vil ha han i troppen denne sesongen.

Lenke til kommentar

Jeg har all mulig medlidenhet for Karius. Men tror det beste for både han og Liverpool er at han finner seg en ny klubb. Utvilsomt er han stresset for å gjøre tabber, og vil gjøre tabber så lenge han er stresset for det. Så fort han gjør en ny tabbe vil alt fokuset ligge der i lang tid frem til neste tabbe... må være grusomt for en ung keeper som er avhengig av selvtillit for å prestere.

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Jeg har all mulig medlidenhet for Karius. Men tror det beste for både han og Liverpool er at han finner seg en ny klubb. Utvilsomt er han stresset for å gjøre tabber, og vil gjøre tabber så lenge han er stresset for det. Så fort han gjør en ny tabbe vil alt fokuset ligge der i lang tid frem til neste tabbe... må være grusomt for en ung keeper som er avhengig av selvtillit for å prestere.

Jeg har sagt det hele tiden siden tabbene i Champions League finalen. Det finnes ingen vei tilbake for Karius i Liverpool.

Presset på han er rett og slett for stort. Og som du skriver, så lenge han er stresset for å gjøre feil, så vil han nettopp gjøre det.

Har ikke sett situasjonen mange ganger i reprise, men han burde nok slått den ut til en av sidene i stedet. De fleste keepere gjør jo det i dag, fordi dagens baller har en tendens til å flakke i lufta. Derfor tar de ingen sjanser og slår ballen i stedet for å prøve og holde.

Det største problemet vårt er at det ikke er noen keepere der ute som det er verdt å bruke penger på som utvilsomt vil være #1. Bare masse keepere som anses som kokurrenter eller bare marginalt bedre. Og jeg syns ikke det er god bruk av penger å spytte ut £30-40m for en keeper som bare er marginalt bedre enn Karius.

Den beste løsningen er nok å forfremme Ward til #1. Han hadde jo en flott redning i dag. Og vi så jo hva spilletid og selvtillit gjorde for Karius. Tror Ward ville gjort det veldig bra.

Fikk faktisk oppriktig vondt av å se Karius gjøre den feilen i dag. Du kunne se på hele ansiktet hans at den tabben fikk frem noen dårlig minner.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...