Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Voldsomt som har skjedd her i løpet av noen timer bortetid 'a.

 

Stemningen på Anfield: Jeg har aldri vært på Anfield (onsdag (L)), men at det er god og spesiell stemning der er da rimelig lett å skjønne. Både å høre det når man ser på TV (selv om man skal være forsiktig med å dømme ut ifra TV, ettersom det som kommer gjennom mikrofonene er veldig avhengig av nettopp mikrofonene, innstilling, plassering, etc.), og selvfølgelig skjønner man at det er noe spesielt ved stemningen på Anfield når alle managere, medspillere og motspillere sier at det er fantastisk stemning. Stoler litt mer på det enn på "jeg kjenner en som kjenner en som sa det ikke var så bra" ... Når det er sagt er det vanskelig å avgjøre hvilken stadion som har den beste stemningen over-all, spesielt når vi er så inhabile i en slik diskusjon som vi supportere tross alt er. Men skal man se objektivt på det, så har en spørreundersøkelse blant flere tusen fans kåret Anfield til banen med best stemning. Såeh ...

 

Må legge til at jeg er helt enig i at det er synd at det blir mer og mer passive familie-/turisttilskuere. Det er veldig kjedelig med en stadion stappfull av disse.

 

Rafa/ledelsen: Bekymrende disse siste meldingene for så vidt. Men jeg legger ikke så mye i det, kan glatt være feilsiteringer og misforståelser også. Jeg vil at Benitez skal fortsette, primært fordi jeg ikke ser noen bedre trenere per dags dato som er spesielt realistiske. Han burde hvert fall få ut sesongen til å vise hva han kan. Blir dette en troféløs sesong så tror jeg det er hans siste. Han må også vise store fremskritt i ligaen. Hva angår ledelsen synes jeg vi skal være forsiktige med å si ting, vi vet ikke hva som foregår. Så langt har jeg et positivt inntrykk av Hicks/Gillett, håper det ikke endrer seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*SNIP*

 

Du ser mye klokt.

 

Eneste jeg vil protestere på er fokuset på trofeer.

Jeg vil personlig bli fornøgd vist vi rekker Kvart / Semi finalen i CL. Kvart / Semi i FA Cupen, og topp 4 i ligaen.

Det er fornøgd, altså vist det skjer så ønsker jeg ikke mer at Rafa blir, og ikke mer at Rafa skal reise.

 

Ender vi dårligere enn dette i noen av turneringene vil jeg få et dårligere inntrykk av Rafa, ettersom han har brukt en god del penger, og jeg vil nok trekke mer mot gjengen som ønsker han vekk.

 

Ender vi betre, og får noen pokaler, så ber jeg til de høyere makter om at han skal få bli. Så lenge han sanker pokaler bør han få sitte. Selvsagt ikke vist vi rykker ned fra PL osv, men du serpoenget.

 

Hehe, best i verden!? Hørt om Fenerbahce?

Ja.

Lenke til kommentar

En spørreundersøkelse blant fans ja, å hvor mange av disse har faktisk vært på Anfield? Evt alle de andre? Står det ingenting om. Mistenker at ryktet springer litt i forveien her. Ikke misforstå, ryktet er nok vel fortjent. Men å sammenligne OT, Nou camp, Anfield og andre store stadioner for store klubber er ganske vanskelig siden alle er farget av sine lag. Å United sliter med ABU'ere. Barca med Real fansen osv.

 

@Winydance, så du mener jeg fikk den fantastiske stemmningen likevel da?

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Blod-subjektive supportere er det verste som finnes.

 

Selvsagt er ikke Liverpool eller noe annet engelsk lag best i verden på tribunene. Fenerbahce gruser alle engelske lag lett, ingen tvil om det.

 

Jeg er også på vg diskusjon, det er veldig mange Liverpool-supportere som mener det samme som meg, at stemningen på Anfield er oppskrytt med unntak av kveldskamper.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=LBBPoyXEOhM

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Pappan min er sterkere enn din!! :roll:

 

 

Støtter fortsatt Rafa, men må si at det er mange ting ved både spillestil og andre ting som har irritert meg i lang tid og fortsatt irriterer meg. Det jeg tror er hovedgrunnen til at folk begynner og bli kritiske alt nå er at supporterne begynner og bli utålmodige. Nå er det lenge siden vi vant ligaen, og folk vil ha resultater igjen så fort som mulig.

 

Det tar tid og bygge et godt lag til å vinne PL, og jeg synes vi er på vei i riktig retning hvertfall, men Rafa må slutte med alle tullekjøp og etter min mening legge om spillestilen, men det skjer vel neppe.

 

Det siste jeg vil er at Rafa skal bli fryst ut av klubben.

Lenke til kommentar
Voldsomt som har skjedd her i løpet av noen timer bortetid 'a.

 

Stemningen på Anfield: Jeg har aldri vært på Anfield (onsdag (L)), men at det er god og spesiell stemning der er da rimelig lett å skjønne. Både å høre det når man ser på TV (selv om man skal være forsiktig med å dømme ut ifra TV, ettersom det som kommer gjennom mikrofonene er veldig avhengig av nettopp mikrofonene, innstilling, plassering, etc.), og selvfølgelig skjønner man at det er noe spesielt ved stemningen på Anfield når alle managere, medspillere og motspillere sier at det er fantastisk stemning. Stoler litt mer på det enn på "jeg kjenner en som kjenner en som sa det ikke var så bra" ... Når det er sagt er det vanskelig å avgjøre hvilken stadion som har den beste stemningen over-all, spesielt når vi er så inhabile i en slik diskusjon som vi supportere tross alt er. Men skal man se objektivt på det, så har en spørreundersøkelse blant flere tusen fans kåret Anfield til banen med best stemning. Såeh ...

EDIT: Når jeg tenker meg om, hvem andre enn liverpool.no var det som meldte dette med denne avstemningen? Av hva jeg husker hadde de faktisk ingen kilder å vise til heller.

 

Jeg gleder meg til å se dere legge fram bevis på at alle spillere og managere sier det. Og jeg "kjenner en som kjenner en.." Nå gjør du om på det jeg sa, og det vet du godt selv.

 

Når det gjelder den avstemningen er det vel ingen hemmelighet at scousere kupper sånne avstemninger, både Everton og Liverpool har gjort dette før. Kan tenke meg nøytrale supportere har stemt det fordi, som jeg sa på forige side, dere har gått rundt å sagt dette i flere år slik at folk faktisk tror det er riktig.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Reds owners promise transfer talk

 

Jeg har lest litt rundt nå og egentlig kommet frem til dette:

  • Amerikanerne ønsker å investere mer penger, men vil ikke ta stilling til det før om en måned.
  • Benitez er frustrert grunnet Mascherano-saken og at den har tatt så lang tid.
  • Pressekonferansen ble fremstilt i media ganske annerledes enn det den var (den ligger på nett).
  • Ting er blåst opp, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Jeg har lest litt rundt nå og egentlig kommet frem til dette:
  • Amerikanerne ønsker å investere mer penger, men vil ikke ta stilling til det før om en måned.
  • Benitez er frustrert grunnet Mascherano-saken og at den har tatt så lang tid.
  • Pressekonferansen ble fremstilt i media ganske annerledes enn det den var (den ligger på nett).
  • Ting er blåst opp, enkelt og greit.

Kan vel ikke kjøpe Masch før Januar uansett?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg har lest litt rundt nå og egentlig kommet frem til dette:
  • Amerikanerne ønsker å investere mer penger, men vil ikke ta stilling til det før om en måned.
  • Benitez er frustrert grunnet Mascherano-saken og at den har tatt så lang tid.
  • Pressekonferansen ble fremstilt i media ganske annerledes enn det den var (den ligger på nett).
  • Ting er blåst opp, enkelt og greit.

Kan vel ikke kjøpe Masch før Januar uansett?

 

Poenget er at eierne haler ut avgjørelsen, visstnok. Tror Rafa ønsker å kunne gi Mascherano løfte om kontrakt så tidlig som mulig.

Lenke til kommentar
En spørreundersøkelse blant fans ja, å hvor mange av disse har faktisk vært på Anfield? Evt alle de andre? Står det ingenting om. Mistenker at ryktet springer litt i forveien her. Ikke misforstå, ryktet er nok vel fortjent. Men å sammenligne OT, Nou camp, Anfield og andre store stadioner for store klubber er ganske vanskelig siden alle er farget av sine lag. Å United sliter med ABU'ere. Barca med Real fansen osv.

 

Når det gjelder den avstemningen er det vel ingen hemmelighet at scousere kupper sånne avstemninger, både Everton og Liverpool har gjort dette før. Kan tenke meg nøytrale supportere har stemt det fordi, som jeg sa på forige side, dere har gått rundt å sagt dette i flere år slik at folk faktisk tror det er riktig.

Jeg vet ingenting om avstemningen, annet enn at det er en undersøkelse blant flere tusen fans. Hvordan den er blitt utført står det ingenting om, men nå vinner bare Liverpool den med best stemning da. De andre resultatene er de jo knapt med i, så jeg tviler på at det er en undersøkelse som er blitt kuppet av LFC-supportere for da hadde definitivt Anfield også vært det fineste stadionanlegget. Men sånn ellers sier jeg ikke at dette er en fasit heller, men det er en indikasjon.

 

Og å komme med at nøytrale har stemt Anfield fordi "Liverpool-supportere har sagt det så lenge at folk tror det" blir altfor spekulativt til å kunne regnes som et halvveis fungerende argument.

 

Jeg gleder meg til å se dere legge fram bevis på at alle spillere og managere sier det. Og jeg "kjenner en som kjenner en.." Nå gjør du om på det jeg sa, og det vet du godt selv.

Nå tok jeg bare et veldig kjapt Google-søk. Men hvis du leser og ser pressekonferanser før kamper, ser du at som regel nevner motstanderen atmosfæren på Anfield.

 

Lampard, Ferdinand og Mourinho.

 

Jeg gidder ikke sitte og søke Google for å finne linker til alle uttalselser for å bevise noe du bare avfeier med et eller annet som vanlig, men jeg anbefaler deg - hvis du vil ha bevis og er åpen nok til å høre etter og ikke bare høre det du vil høre - å se pressekonferanser før kamper på Anfield.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Poenget er at eierne haler ut avgjørelsen, visstnok. Tror Rafa ønsker å kunne gi Mascherano løfte om kontrakt så tidlig som mulig.

Viss dealen er så god som ryktene sier kan jeg ikke skjønne hvorfor.

 

Ikke jeg heller. Skjønner at Rafa blir provosert hvis dette er tilfellet.

Lenke til kommentar
Jeg er også på vg diskusjon, det er veldig mange Liverpool-supportere som mener det samme som meg, at stemningen på Anfield er oppskrytt med unntak av kveldskamper.

 

Fantastisk argument. VGD er jo prakteksempelet på blinde supportere som møtes for å hetse hverandre mest mulig.

Personlig var jeg aktiv på VGD helt til det kom 7 dive tråder hver gang en spiller la seg litt lett.

 

Som Liverpool supporter vil jeg si at 9/10 LFC supportere på VGD er tragiske gutter i starten på tenårene som bare er der for å ha seg en god latter, og for å gjøre de "seriøse" folkene der sure.

 

EDIT: Når jeg tenker meg om, hvem andre enn liverpool.no var det som meldte dette med denne avstemningen? Av hva jeg husker hadde de faktisk ingen kilder å vise til heller.

Metro.co.uk. :)

 

In your face ; D

Lenke til kommentar

Ser fortsatt ingen kilder til hvem som har utført denne avstemningen.

 

Isn't it amazing that in a survey of English football fans the winner was an English stadium?!

 

I have been to Anfield a couple of times for league games and could not believe how quiet it was...I had to ask the person next to me if the crowd were singing "You'll Never Walk Alone" or not because I could hardly hear it.

 

I know this isn't a serious survey but perhaps it would be better to ask people who actually know about the atmosphere in different stadiums around the world.

 

- Paul, Bristol, UK

Lenke til kommentar

Hvem som har utført den vet jeg ikke, og herre da, det er ikke en fasit eller en omfattende undersøkelse blant representative blant all verdens folkeslag. Du legger for mye i det, jeg har aldri presentert det som en fasit, men som en indikasjon på hva folk mener.

 

Og wow, du fant en som var uenig, nå står ikke verda til påske! Litt av en referanse. Det tar to sekunder på Google å finne en som er uenig med Paul fra Bristol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...