brøkstrek Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 (endret) -- Endret 24. mai 2018 av brøkstrek Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Hoff. Hele finale i Ukraina har vært en fadese fra enden til annen. Skyhøye hotellpriser, kansellerte fly og vold allerede. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Skyhøye hotellpriser er det jo i alle byer som arrangerer en CL-finale. Det er ikke en fadese. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 (endret) Ikke så mye, når 1000 ikke får til å møte opp pga kansellerte fly og 2000 real (som har strengt tatt hvert i finalen de to siste sesongene også)supportere levere tilbake billetten pga hotellene øker prisen til de så grader at UEFA presidenten selv sier "I think it is a disgrace for the capital, where individual hotel owners did not give everyone a chance to come here by raising the prices not ten-fold, the way it happens in other cities, but nearly a hundredfold.” Ja, da er det en fadese. Endret 24. mai 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Da har dem nok lært at man ikke skal arrangere noe sånt i byer hvor infrastrukturen ikke er på plass. Er vel en del alternativer for å kunne komme seg til Kiev, men tar nok sabla lang tid. Mulig med fly til Krakow eller Minsk, så buss+tog eller kun tog videre.. blir nok mange som sover i parkene i Ukraina i helga Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Da har dem nok lært at man ikke skal arrangere noe sånt i byer hvor infrastrukturen ikke er på plass. Kiev har nok infrastrukturen til et slikt arrangement, de hadde blant annet et EM-sluttspill i landet sitt for bare seks år siden. Sånn utover at dette er et typisk tilbud-etterspørsels-problem, så kunne UEFA, med litt godvilje, ha tatt litt penger bort fra korrupsjonsfondet sitt, og brukt dem på å subsidiere X antall billetter for fansen, så de ble billigere. Eventuelt etablert fan-camper. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 (endret) Mye snakk om ramadan og faste. Kommer definitivt til å virke inn veldig hvis hverken Salah eller Mané får i seg hverken væske eller næring 16-17 timer før kampen. Bedre med en Solanke enn en dehydrert Salah på topp da.Ifht. Salah virker det som at vi er good: https://nettavisen.no/sport/fotball/fysioterapeuten-avslrer---salah-avbryter-fasten-fr-finalen/3423492222.html Endret 25. mai 2018 av KANE2009 Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Tenk om Liverpool skulle vinne Champions League igjen. Tror nesten ikke at byen tåler det, kommer til å gå helt av skaftet... får bygge en pyramide og en sfinks med Salah sitt ansikt utenfor Anfield om det går Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Eg har så lite forventninger til dette at eg heldigvis ikkje blir så skuffa om en får pryl i finalen. At vi slo ut city, så blei alt bonus etter det. ^^ Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Eg har så lite forventninger til dette at eg heldigvis ikkje blir så skuffa om en får pryl i finalen. At vi slo ut city, så blei alt bonus etter det. ^^ tror jeg ikke noe på 5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Tenk om Liverpool skulle vinne Champions League igjen. Tror nesten ikke at byen tåler det, kommer til å gå helt av skaftet... får bygge en pyramide og en sfinks med Salah sitt ansikt utenfor Anfield om det går Huh, nå skjønner jeg ikke. Byen Liverpool? Det blir jo mer feiring i Norge enn i Storbritannia. 3 Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Tenk om Liverpool skulle vinne Champions League igjen. Tror nesten ikke at byen tåler det, kommer til å gå helt av skaftet... får bygge en pyramide og en sfinks med Salah sitt ansikt utenfor Anfield om det går Huh, nå skjønner jeg ikke. Byen Liverpool? Det blir jo mer feiring i Norge enn i Storbritannia. Vel, det var da ikke så dårlig i Liverpool sist gang... 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Jaja, we had a good run. Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Har vi råd til Alisson eller? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Har vi råd til Alisson eller? Nei. Han kommer ikke. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2018 Fortjent seier . Men fy faen så ekkel Ramos er. Han burde fått en eller annen reaksjon . Har vært sånn hele karrieren Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Godt at me isje ha behov for ny første keeper. En beskymring mindre i sommer. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Tipper vi henter en eller annen up-and-coming. Og Ward blir forfremmet til #1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå