Cappo Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Mine tanker rundt laget: ....... Mange gode tanker og observasjoner.Om Clyne finner tilbake til sin gamle form så vil han være en verdifull spiller for Liverpool. Men det vil ta tid etter å ha vært ute nesten et helt år. Synes ikke Gomez er så verst, men han bør holdes unna høyrebacken. Jeg syns alle på midtbanen holder et høyt nivå. Problemet er bare at det kun er 4 (Can forlater jo klubben mest sannsynligvis, selv om han ikke har bekreftet noe. Noe jeg ikke skjønner bæret av, for han er jo ute resten av sesongen. Kanskje han venter for å se om det blir Champions League spill? Hvem vet..) av dem og 3 plasser. Det er ikke spesielt bra dekning. All ære til Milner som har hatt en kjempesesong, men han begynner å bli gammel og bør ikke spille så mange kamper som han har gjort i år. Keita inn gir litt dybde, men vi trenger nok en til. Ings er god han. Men han trenger å spille og trenger selvtillit. Han trenger også å spille på topp og ikke på kanten. Alle vet hvor god Woodburn er, men i år har han vært uheldig. Solanke er en grei targetspiss som gir Liverpool et alternativ helt grei å ha. Utlånsspillerne du nevner har ingen fremtid i Liverpool. Forhåpentligvis er det klubber som ønsker å kjøpe de til sommeren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 https://youtu.be/yvZkVjVenGA Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 (endret) https://www.liverpool.no/nyheter/2a18/5/fantastisk-spiller-men-passer-han-inn-i-liverpool/ Endret 11. mai 2018 av Alkan Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 https://www.liverpool.no/nyheter/2a18/5/fantastisk-spiller-men-passer-han-inn-i-liverpool/ Her må vi få et kortfatta referat. 404 no. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 https://www.liverpool.no/nyheter/2a18/5/fantastisk-spiller-men-passer-han-inn-i-liverpool/ Her må vi få et kortfatta referat. 404 no. Laurens tror Fekir kan havne i Liverpool, men at ingenting er avklart. – Mange har meldt at det er nettopp Liverpool som er i førersetet, men jeg tviler på at det er en «done deal», men Liverpool har nok snakket med agenten hans, sier Laurens, og fortsetter: – Jeg tror Fekir har bestemt seg for å dra. Jeg tror han liker Spania, en liga som passer ham. Men han er også nysgjerrig på Premier League. Fotballeksperten sår ikke tvil om Fekirs talent. Snarere tvert imot. Men Laurens er usikker på hvordan Fekir vil passe inn i Klopps system. – Hans beste posisjon er i 10'er-rollen, som Liverpool ikke har. Man kan spille ham på kant, men det er bortkastet, og dypere i midtbanen jobber han ikke godt nok defensivt. – Så lenge man ikke endrer til 4-2-3-1, der Fekir kan spille bak en spiss, ser jeg ikke helt hvor han passer inn. Det kan ødelegger dynamikken å endre formasjon, men han vil være en fin tilvekst uansett, han er en fantastisk spiller. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 (endret) Han har bare linket feil av en eller annen grunn. Den er på Liverpool.no. Derimot er det verre om ryktene om at Rhian Brewster er på vei vekk fra klubben stemmer. Om det skjer så er det en stygg smell for talentutviklingen i Liverpool. På en annen side er det dømt til å skje. Det er rett og slett ikke plass til offensive talenter i Liverpool. Skal du få sjansen må du omtrent være bedre enn en av de tre som er på topp der og det kommer ikke til å skje ved å spille på U23. Talenter med størst sjanse for gjennombrudd på laget pr, i dag er forsvarsspillere, defensive midtbane eller sentral midtbane. Ikke at det florerer av slike talenter i de posisjonene av samme kaliber som Brewster og Woodburn i klubben for øyeblikket. Endret 11. mai 2018 av Cappo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Mané mister muligens kampen på søndag pga lettere skade. Mané har steppet opp de gangene salah og Firmino ikke helt har fått det til. Var vår beste mot Chelsea og Roma(borte), huff. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Da Mané mister muligens kampen på søndag pga lettere skade. Mané har steppet opp de gangene salah og Firmino ikke helt har fått det til. Var vår beste mot Chelsea og Roma(borte), huff. Da blir det vel Ings, Firmino og Salah på topp da. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Gøy at jeg tok inn Mane på fantasylaget mitt rett før den nyheten kom. FML. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 En god ligasesong vel overstått! En kamp igjen nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Champions League andre år på rad er en god prestasjon sett i perspektiv. Klopp <3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Moderatormelding Persondiskusjon blir fjernetTilbakemelding tas på PM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 (endret) Fantastisk generalprøve for Liverpool, fy fader vi spilte bra over hele linja idag. Ingen skader og to spillere med målpremere. To uker til finalen og real må spille neste helg. Gleder meg til finalen akkurat, selv om det blir beintøft. Endret 13. mai 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Jeg tror de klarer å komme seg på en uke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Ergo beintøft. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Vet ikke hva som er mest fordelaktig, kan miste litt kampform på to uker også. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 For liverpool sin del er det nok en fordel mtp skader og slitasje. For Real tror jeg det er helt greit. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Fantastisk sesong for oss. Men hva faen skjer med at vi omtrent aldri får straffer lenger? Utrolig merkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå