Sexylubb1 Skrevet 30. april 2018 Rapporter Del Skrevet 30. april 2018 Er ikke England kjent for å være en tøff liga da? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. april 2018 Rapporter Del Skrevet 30. april 2018 Er ikke England kjent for å være en tøff liga da?Som i at lista ligger høyere tenker du på? At det er flere dueller de lar gå som ville blitt blåst for i andre ligaer? Ikke sikkert Keita får så mange røde i Liverpool, bare gule? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. april 2018 Rapporter Del Skrevet 30. april 2018 Bra det. Jeg vil se spillere som kan være skitne i spillestilen. Ang KeitaMen er han egentlig så skitten i spillestilen? Jeg merker meg at det florerer med røde kort i de andre europeiske toppligaene sammenlignet med Premier League.Er spillerne stygger i disse ligaene? Er lista lavere? En blanding? Nå har jeg ikke fått sett Leipzig mye denne sesongen siden Bundesliga ikke vises på tv her lenger, men av det jeg har sett så kan jo Keita minne litt om Shelvey. At han lett kan provoseres av motstanderen for å plutselig miste hodet. Utvisningen i helga var ren frustrasjon og helt unødvendig. Jeg tror også at Liverpool trenger mer fear factor på midten og noen som kan takle hardt fra seg, men da må han klare å balansere seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2018 Rapporter Del Skrevet 30. april 2018 ^^ Lenke til kommentar
sector Skrevet 30. april 2018 Rapporter Del Skrevet 30. april 2018 Liker ikke at Buvac forsvinner. Huske dere tilbake en del år, til den tiden det begynte å gå nedover for Benitez i Livepool? Det startet med at Paco Ayesteran gav seg som assistenten hans. Håper ikke dette skjer en gang til... Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 30. april 2018 Rapporter Del Skrevet 30. april 2018 Lite vits å sammenligne. Liverpool presterte jo vanvittig bra i ligaen sesongen etter at han dro med 2. plass i 08/09-sesongen. Buvac har vel også lenge hatt mindre og mindre med førstelaget å gjøre, regner med at Klopp har kontroll på hva han trenger og hva som skal til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2018 https://twitter.com/FromTStands/status/991259305222574080?s=20 That escalated quickly. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 1. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2018 https://twitter.com/FromTStands/status/991259305222574080?s=20 That escalated quickly. Det høres svært usannsynlig ut. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2018 Det er synd at det ikke er Bayern som Liverpool potensielt kan møte i en finale om de gjør jobben. For Bayern ser virkelig ut til å hate lag som presser dem høyt. Dere har kanskje sett hvor mange feil City gjorde mot Liverpool. Bayern er enda verre, gjør enda mer feil. Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 1. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2018 Det er synd at det ikke er Bayern som Liverpool potensielt kan møte i en finale om de gjør jobben. For Bayern ser virkelig ut til å hate lag som presser dem høyt. Dere har kanskje sett hvor mange feil City gjorde mot Liverpool. Bayern er enda verre, gjør enda mer feil. Er jo ikke umulig at Bayern går til finalen, trenger jo bare ett mål og det er de som har mest flyt i spillet nå. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2018 Det er synd at det ikke er Bayern som Liverpool potensielt kan møte i en finale om de gjør jobben. For Bayern ser virkelig ut til å hate lag som presser dem høyt. Dere har kanskje sett hvor mange feil City gjorde mot Liverpool. Bayern er enda verre, gjør enda mer feil. Er jo ikke umulig at Bayern går til finalen, trenger jo bare ett mål og det er de som har mest flyt i spillet nå. Ja. Mye hawaii der nå. Det er klart. Slike bakrom som Real driver og gir Bayern ville de blitt straffet grusomt for mot lag med litt raskere angripere enn Ribery. Så jeg vet ikke. Kommer Liverpool seg til finalen og klarer å motstå presset og unngå store personlige feil så har begge motstanderne svakheter som Liverpool elsker å utnytte. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2018 Utrolig nok klarte ikke Real å score mer enn 1 mål mot det laget. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2018 Tull. De gadd ikke score mer, siden de ikke akkurat fryktet baklengs? 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. mai 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2018 Skal bli kjekt å spille finale igjen, men er jo en kjensgjerning at UEFA allerede har bestemt at Galacticos skal vinne , ellers hadde de aldri kommet så langt i turneringen med god hjelp av mange tvilsomme avgjørelser. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2018 Wow? Må faktisk få si meg enig med AllFather. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2018 Skal bli kjekt å spille finale igjen, men er jo en kjensgjerning at UEFA allerede har bestemt at Galacticos skal vinne , ellers hadde de aldri kommet så langt i turneringen med god hjelp av mange tvilsomme avgjørelser. Hva er det med dere Pool-supportere og konspirasjonsteorier egentlig? 3 Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 2. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2018 (endret) Må ha noen nye å rope på nå når "Uefalona" har begynt å ryke ut i kvartfinalene. Den mest hårreisende dommeravgjørelsen i årets sluttspill skjedde for øvrig på Etihad, da det ble blåst offside på Milners selvmål. Endret 2. mai 2018 av Amoralsk 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå