Jotun Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Glemte meg et øyeblikk Daniel. Skal aldri gjenta seg! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 (endret) Gratulerer med sikret CL trofé! Kan ikke se noen som kan slå dette laget. Salah nærmer seg høydene til Messi og Ronaldo nå. Klart topp 3 i verden Endret 24. april 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 (endret) Olala, ble spennende likevel dette. Endret 24. april 2018 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Bismak, men tror nok Liverpool scorer i andre semifinale og tar seg videre. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Så fryktelig unødvendig å slippe Roma inn i kampen. Midtbanen til Liverpool vant ikke en duell etter at Salah gikk ut, omtrent. Håpløs avslutning av en nesten bra kamp. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Litt rart at det føles litt mislykket, når Roma putter to mot slutten. Men som Mr Daniel sier, har tro på et mål i neste oppgjør som forhåpentligvis kan punktere kampen. Litt synd med byttet av Salah, kan virke som det bidro til å snu kampen. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Må rett og slett gratulere dere med en fantastisk oppvisning. Dere er veldig gode når dere er i flytsonen og motstanderne tillater det. Jeg tror dere må håpe på Bayern, da er det 50-50 - dersom det blir Real så vil de være favoritter - uansett motstander. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 (endret) Gratulerer med sikret CL trofé! Ditt liv er kun absolutter, er det ikke? Alt er enten totalt svart og jævlig og =0, eller på den andre siden, helt vilt bra og =1? EDIT: Forøvrig en fantastisk oppvisning av Liverpool i dag. Tar gjerne av meg hatten, dere som er supportere av Liverpool her inne får en fortjent *skål* i fra meg helt nede i Angola Endret 24. april 2018 av bshagen 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Ditt liv er kun absolutter, er det ikke? Alt er enten totalt svart og jævlig og =0, eller på den andre siden, helt vilt bra og =1? Klassisk Benbjo. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 En helt sinnsyk kamp, var rimelig høyt oppe på 5-0, men faen for et skår i gleden at vi slipper inn 2 kjappe på slutten.. Gjør det hvertfall ikke mindre spennende for oss selv, som vanlig, blir en jævla heksegryte i Roma Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Mange ting en kan kalle stadion i Roma. Heksegryte får du derimot ikkje med løpebane rundt matta. Imo Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Skaden til Ox er visstnok alvorlig, og det blir sagt selv før skanning av kneet. Lover ikke bra. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Fantastisk kamp av Liverpool! Salah var selvfølgelig stjerna og ekstremt god, men hatten av for Wijnaldum og Firmino - må ikke glemme prestasjonene deres oppi det hele. Taktisk bommert også av Roma. Mista det absolutt helt der før byttene kom og Liverpool ble slitne på slutten. Også burde det være umulig å gå ut på Anfield med en trebackslinje og stå høyt med vingbackene. Det er selvmord spesielt når det er Kolarov som har Salah. Hadde håpet på litt jevnere resultat til returmøtet, men det er heldigvis litt spenning igjen 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Gratulerer med sikret CL trofé! Ditt liv er kun absolutter, er det ikke? Alt er enten totalt svart og jævlig og =0, eller på den andre siden, helt vilt bra og =1? EDIT: Forøvrig en fantastisk oppvisning av Liverpool i dag. Tar gjerne av meg hatten, dere som er supportere av Liverpool her inne får en fortjent *skål* i fra meg helt nede i Angola Skål! Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 (endret) - De tre siste målene Liverpool har sluppet inn på de to siste kampene, har kommet i løpet av de 20 minuttene Salah ikke har spilt. - De gangene han har blitt nøytralisert, har Liverpool stort sett vært helt middelmådige, som da Young hadde han i lomma på OT. - De to siste kampene Salah ikke har startet i, har Liverpool spilt 0-0. - Salah har scoret 36% av Liverpools mål i år, i alle turneringer. Han har scoret 39% av lagets mål i Premier League. Det er langt mer ekstremt enn Harry Kane for Spurs i fjor (30% av scoringene i alle turneringer, 34% av scoringene i Premier League). Liverpool har satt en ny standard for "One Man Team" i år. Endret 25. april 2018 av Amoralsk 3 Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Ja. Ikkje bra, gjør dem veldig sårbare. Får håpe det ikke går som med Barcelona, har syntes skikkelig synd på de i rundt ~10 år nå pga det. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Sammenligner du dagens Liverpool med tidenes beste fotballag nå? 1 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 - De tre siste målene Liverpool har sluppet inn på de to siste kampene, har kommet i løpet av de 20 minuttene Salah ikke har spilt. - De gangene han har blitt nøytralisert, har Liverpool stort sett vært helt middelmådige, som da Young hadde han i lomma på OT. - De to siste kampene Salah ikke har startet i, har Liverpool spilt 0-0. - Salah har scoret 36% av Liverpools mål i år, i alle turneringer. Han har scoret 39% av lagets mål i Premier League. Det er langt mer ekstremt enn Harry Kane for Spurs i fjor (30% av scoringene i alle turneringer, 34% av scoringene i Premier League). Liverpool har satt en ny standard for "One Man Team" i år. Husk på at Kane tar alle straffene for Spurs. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Gratulerer med sikret CL trofé! Ditt liv er kun absolutter, er det ikke? Alt er enten totalt svart og jævlig og =0, eller på den andre siden, helt vilt bra og =1? EDIT: Forøvrig en fantastisk oppvisning av Liverpool i dag. Tar gjerne av meg hatten, dere som er supportere av Liverpool her inne får en fortjent *skål* i fra meg helt nede i Angola Enkelt å forholde seg til binære verdier da Men vil si at dette for meg er relativt nøytralt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå