Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er på OT. Hvis Mou vil drite seg ut med å parkere bussen på hjemmebane, så får han bare gjøre det. Det er forventet. Han er en feig manager som driter i underholdningsverdi.

 

Poeng/trofeer > underholdningsverdi. Enough said!

Hjelper ikke spille verdens mest underholdende fotball om det aldri resulterer i noe som helst.

 

Den sesongen Liverpool endelig kunne vinne serien igjen ble ødelagt nettopp fordi de ikke var kyniske nok.

De spilte for å underholde, spilte for å vinne en kamp som IKKE måtte vinnes. Den trengte bare å ikke tapes.

1 poeng var mer enn nok. Så når Chelsea parkerte bussen, så burde Liverpool bare sagt 'Fuck it! Vil dere ikke spille fotball, så gjør ikke vi det heller for uavgjort er helt greit for oss.'.

Endret av Cappo
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Husker det var en ganske underholdende kveld i Stockholm en varm mai-kveld i fjor som jeg fikk gleden av å være tilstede på, ganske underholdende å vinne det trofeet på en skikkelig "feig" måte i hvert fall. 

Mourinho har til gode å legge seg bakpå hjemme de (snart) to sesongene han har vært i United, så det vil være ganske overraskende om han velger å gjøre det foran egne fans på lørdag. Selv mot City stilte han med Rashford, Lingard, Martial og Lukaku samtidig fra start og angrep dem, men det ble et stangtreff unna poeng. Dessuten var City ganske overlegne og presset United bakover. 

 

Når det er sagt så driter jeg ganske langt i spillestil og det ene og det andre om vi skulle vinne på lørdag.

Lenke til kommentar

 

Det er på OT. Hvis Mou vil drite seg ut med å parkere bussen på hjemmebane, så får han bare gjøre det. Det er forventet. Han er en feig manager som driter i underholdningsverdi.

 

Poeng/trofeer > underholdningsverdi. Enough said!

 

Det er sant, men det går ann å gjøre begge deler, den ene utelukker ikke den andre.

Lenke til kommentar

Igjen, vi er tilbake der hvor vi tror at en manager ber spillere om å være dårlige fotballspillere. For det var det som skjedde, førsteomgangen til United i denne kampen er de dårligste prestasjonene jeg har sett på mange år, og dette hadde absolutt null med taktikken å gjøre. Det var enkle balltap, soving i timen, feilpasninger all mass. De spilte ræv, ferdig med det. Taktiske grep i etterkant trenger ikke å bety at taktikken i sin helhet var feil på forhånd

Skjønner ikke hva det er som går av folk på dette forumet, det er som om folk tror at fotball er som sjakk, der spillerne blir styrt direkte. Men de glemmer jo totalt at spillerne i dette tilfelle er egne og fritenkende mennesker som kan gjøre en dårlig/bra prestasjon PÅ TROSS av instrukser 

Endret av bshagen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det kan være begge deler, det kan være feil taktikk og det kan være feil av spillere. Man kan også ha en kjempe-taktikk og enda tape en fotballkamp, du har sikkert sett at et lag har tapt selvom de var det desidert beste laget før?
Mot Palace er det klart at det var spillerne. Mot Liverpool i høst kan man gjerne si det er taktikk.

Mens du greier ikke annet enn å skylde på managere, du har jo totalt satt deg fast i dette, akkurat som Benbjo. Det sykt irriterende å lese, du må se på litt mer enn bare "en manager". Jeg er klar over at manageren har det totale ansvaret for et lag, men det var ikke Mourinho sin feil f.eks at Pogba satte X-antall skudd i stanga i forrige sesong. Du må begynne å se mye mer nyansert på fotballkamper og innse at det er et menneskelig aspekt oppi det her også, det er ikke så *sjakkspill* som du antyder at det er

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mourinho gjør som Mourinho vil. Han driter loddrett i underholdning hvis han vinner og jeg skal gi han litt kudos (hvis det er lov å bruke kudos...) Ellers så syns jeg ikke så mye godt om han i grunn, men han vinner ett og annet i jevningen.

Lenke til kommentar

Shit, jeg syns kampen mot Porto i går var triste greier. Men ikke like trist som tapet til City og det med omtrent toppet lag.

 

Så blir det spennende å se om vi får med oss United og Chelsea også.

Et London lag ute, så spørs det om det andre kommer seg videre.

Kan det være duket for Manchester lokalderby i kvartfinalen?

Lenke til kommentar

 

Det er på OT. Hvis Mou vil drite seg ut med å parkere bussen på hjemmebane, så får han bare gjøre det. Det er forventet. Han er en feig manager som driter i underholdningsverdi.

 

Det her er faktisk veldig sant.

 

 

Faktisk veldig lite som er faktisk sant i det innlegget, bortsett fra at kampen finner sted på Old Trafford og at han driter i underholdsningsverdi.

 

Kynisk og pragmatisk er ord som beskriver Mourinho. Men det er også ord som beskriver Sir Alex Ferguson på bortebane eller Rafael Benitez i Liverpool. Alle har vunnet Champions League, og jeg tviler på at det var mange Liverpool-supportere som klagde på spillestil i mai 2005. Så kan man slenge på flere, for eksempel Diego Simeone som både har vunnet ligaen, Europa League og vært i to Champions League-finaler med en ekstremt kynisk tilnærming. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...