Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 (endret) Synes ikke Gomez er markant bedre defensivt enn Arnold. Driver å ser om igjen tidligere kamper,blitt flere mål imot kun pga Gomez. Mye feilaktige avgjørelser, spesielt i duell og i feltet. Mistet litt glans for meg. Er nok derfor Arnold har blitt foretrukket i det siste også. Endret 1. mars 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 (endret) Takk for svar! Hmm, har ikke råd til Van Djik. Satser på Robertson. Endret 1. mars 2018 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Takk for svar! Hmm, har ikke råd til Van Djik. Satser på Robertson.Fikk sin første ligaassist sist lørdag å. Satser på at det ga mersmak Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 (endret) Robertson har vært knallbra, at han er fast skal det ikke være noen tvil om. Lurt å satse på han på FPL. Også enig i at Trent er bedre enn Gomez. Gomez har tapt seg, og har i den senere tid vist at han ikke kan regnes som et alternativ i midtforsvaret. Endret 1. mars 2018 av Colin. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Robertson har vært knallbra, at han er fast skal det ikke være noen tvil om. Lurt å satse på han på FPL. Også enig i at Trent er bedre enn Gomez. Gomez har tapt seg, og har i den senere tid vist at han ikke kan regnes som et alternativ i midtforsvaret. Nåja.. Syns du tar litt hardt i her. Er relativt stor forskjell på å spille stopper og back da.Jeg har fortsatt troen på at Gomez kan bli en god stopper for Liverpool i tospann med Van Dijk. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Skjønner meg ikke helt på Barcelona jeg. Her punger de ut £142m for at Coutinho skal slite benken fremfor Paulinho er merkelig bruk av penger spør du meg. Her møter Barcelona et av de tre bunnlagene i La Liga, en kamp som jeg anser som perfekt for en ny spiller å spille seg inne på laget på. Får han starte? Nope. Merkelig at han ikke brukes mer i serien så de kan hvile spillere som faktisk kan spille Champions League. Skjønner han ønsket å spille for Barcelona, men det må fortsatt svi å gå fra superstjerne i Liverpool til å sitte på benken i Barcelona. Apropos Champions League. Jeg må innrømme at jeg blir litt skuffet om ikke Woodburn f.eks får litt spilletid hjemme mot Porto. Ikke hele kampen, men kanskje den siste halvtimen? Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 (endret) Ikke lett å spille seg inn i startelleveren til Barcelona uansett hvem du er. Dembélé var ikke så billig han heller og er vel ikke mye han har fått spilt. Helt greit at han sliter benken uansett, viktigste for hans del er jo kun det å være i Barcelona. Ikke så viktig om det blir spilletid eller ikke ? Edit: skal sies Dembélé har vært skadet, men han fikk ikke mye spilletid når han var skadefri Endret 1. mars 2018 av bruker-343576 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Ville tro Coutinho får mye mer spilletid etter en preseason. Vanskelig å bli kjørt inn i et helt nytt system midt i sesongen. Barca spiller jo annerledes enn Liverpool. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Synes ikke Gomez er markant bedre defensivt enn Arnold. Driver å ser om igjen tidligere kamper,blitt flere mål imot kun pga Gomez. Mye feilaktige avgjørelser, spesielt i duell og i feltet. Mistet litt glans for meg. Er nok derfor Arnold har blitt foretrukket i det siste også. Det syns ikke jeg heller. Det jeg skrev var basert på intervjuer osv. og det jeg tror Klopp tenker om back-alternativene sine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Mulig han er bedre som stopper enn sideback, men de ''tabbene'' han har gjort oftest er i luftdueller og feilberegninger. Ikke akkurat det vi trenger på stopperplass. Begge to er veeeeeeeeeldig ung enda så kan ikke avskrive eller konkludere noe enda. Men pdd er ikke så sugen på Gomez som jeg var før\tidlig i sesongen. TAA har vist bedre og imponert mer, (han er jo også sideback også da, har nok noe å si det også.) Lovren ser også bedre ut med VDD ved sin side bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Ville tro Coutinho får mye mer spilletid etter en preseason. Vanskelig å bli kjørt inn i et helt nytt system midt i sesongen. Barca spiller jo annerledes enn Liverpool. This. Det tar tid, og Coutinho kommer nok etterhvert til å spille det meste av kamper. De spiller helt annerledes fotball enn Liverpool. Tror det er derfor de kjøpte han i januar og ikke ventet til sommeren, for en slags smud overgang. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 (endret) Ville tro Coutinho får mye mer spilletid etter en preseason. Vanskelig å bli kjørt inn i et helt nytt system midt i sesongen. Barca spiller jo annerledes enn Liverpool.This. Det tar tid, og Coutinho kommer nok etterhvert til å spille det meste av kamper. De spiller helt annerledes fotball enn Liverpool. Tror det er derfor de kjøpte han i januar og ikke ventet til sommeren, for en slags smud overgang.Altså, jeg skjønner dette. Men når du møter et av tre bunnlag, er ikke det den perfekte kampen å spille inn en spiller?Og jeg tror ikke Barcelonas type fotball å spille er spesielt vanskelig for Coutinho å tilvenne seg. Jeg bare syns det er rart. Stort sett alle andre har kjørt rekordsigneringene sine rett inn på laget uten en lang preseason sammen. Men de trenger han vel egentlig ikke så mye. De leder jo serien greit og vi vet jo alle at han ble kjøpt i januar fordi Barcelona frykter/fryktet (vet ikke om det har kommet noe resultat av den saken enda) transferban til sommeren. Er dog ganske spent på hvilke navn Klopp har på blokka til sommeren. Blir interessant å se. Jeg regner nesten med 2-3 nye fjes i tillegg til Keita. Endret 2. mars 2018 av Cappo Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Coutinho er ikke en spiller de trenger og da er det kanskje liek greit å gi han en myk start. Det lille jeg har sett av han tyder på at han ikke er innkjørt i deres spillestil enda og han er jo ikke den store stjernen på det laget lenger, bare en av en rekke med spillere under Messi. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Noen som vet om kampene i morgen kan bli kansellert? Sitter på toget på vei til Liverpool for første gang. Hadde vært bittert om kampen(e) blir utsatt pga snø, var i alle fall over 1000 flyvninger som ble kansellert ut av London bare i dag. Og det var vel noe usikkerhet om kampen i går skulle spilles? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Noen som vet om kampene i morgen kan bli kansellert? Sitter på toget på vei til Liverpool for første gang. Hadde vært bittert om kampen(e) blir utsatt pga snø, var i alle fall over 1000 flyvninger som ble kansellert ut av London bare i dag. Og det var vel noe usikkerhet om kampen i går skulle spilles? Det er vel en fare for det :/ Ser VG skrev for et par timer siden: "PL-kamp i fare for å bli utsatt Det kraftige snøværet i Storbritannia kan få konsekvenser for den kommende Premier League-runden. Southampton skriver på sine hjemmesider at de er i kontakt med politiet, byrådet, Premier League og Stoke etter det massive snøfallet. I verste fall kan kampen komme til å bli utsatt. Klubben skriver at de vil komme med en videre uttalelse klokken 18.00 norsk tid." Håper kampen går som normalt for din del! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Klopp og Salah nominert (igjen) for månedens manager og spiller. Sistnevnte har en solid sjanse til å vinne Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Flaks vi var i Liverpool forrige helg og ikke nå Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Er i LIverpool nå. Er 2-3 plussgrader og intet snø. Ser bra ut for kamp har ikke hørt/sett noe annet. Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Nja. På yr.no er det meldt 0,5 mm snø i kveld ser jeg. Skal ikke mye til før det blir unntakstilstand der borte. Noen få snøfnugg holder Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Nja. På yr.no er det meldt 0,5 mm snø i kveld ser jeg. Skal ikke mye til før det blir unntakstilstand der borte. Noen få snøfnugg holder Hehe, det var flere tog innstilt i dag pga snø. Den lille snøen som faktisk lå på bakken var uhyre lite i alle fall hvis du sammenligner med Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå