sector Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Fra kampen mot West Ham i helga, etter drøyt 89 minutter. Evra går ned i duellen mot Alexander Arnold, og ansiktet etterpå er fornøyelig, hvertfall for en Liverpool-supporter. Skal ikke se bort fra at det er i den taklingen Evra fikk kuttet som trengte tre sting etter kampen. Men hvordan får jeg filmen til å vise, og ikke bare til å laste ned?? Evra fikk vondt.MOV Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Fra kampen mot West Ham i helga, etter drøyt 89 minutter. Evra går ned i duellen mot Alexander Arnold, og ansiktet etterpå er fornøyelig, hvertfall for en Liverpool-supporter. Skal ikke se bort fra at det er i den taklingen Evra fikk kuttet som trengte tre sting etter kampen. Men hvordan får jeg filmen til å vise, og ikke bare til å laste ned?? Haha! Også måten Alexander-Arnold går derfra på da. Som om ingenting hadde skjedd. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 (endret) Evra fortjener ikke buinga fra Liverpool-fansen. Greit nok at han blir buet på for å være tidligere United-spiller, men ikke for det andre Endret 26. februar 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Kona fyller 40 år 10/3 og vi skal overnatte på The Theif fra lørdag til søndag. Hun er også Liverpool-supporter. Det er lenge siden vi har vært i Oslo og sett kamp ute. Noen som har tips om hvor vi bør dra? Trenger ikke være noe «hardcore» Liverpool-sted. Andy's? Bohemen? Begynner å bli en stund siden jeg var ute på pub i hovedstaden gitt. Kan også legge til The Scotsman på Karl Johan. Ligger omtrent midt mellom Stortinget og Oslo S, på høyre side når du går oppover fra Oslo S. Ca 5 min gange derfra. Helt greit sted, sist jeg var der var det mye LFC-fans i alle fall 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 The Scotsman er United-supporterklubben sin pub, så bare pass på ikke gå inn (eller opp i 2 etg) med Liverpool-drakter når det er United-kamp Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Det tenkte jeg ikke på, men tviler på at dette er noe sånn kjempeproblem vel? Jeg har bare vært i kjellern der på en LFC-kamp, litt ufrivillig vel og merke Det er også en fotballpub på selve Oslo S, i andreetasje, Sidesporet tror jeg den heter Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Noen idioter kan helt sikkert ta det som en provokasjon om man går inn med Liverpool-drakt under United-kamp, så ville vært litt forsiktig med det. Bortsett fra det så er alle velkomne, også Liverpool-fans. Har ikke vært der så mye selv. Trafalgar i Akersgata vil jeg anbefale. Ganske liten, men bra plasser og hyggelig. Mindre harry folk, fylliker og turister enn midt i Karl-Johan. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Noen idioter kan helt sikkert ta det som en provokasjon om man går inn med Liverpool-drakt under United-kamp, så ville vært litt forsiktig med det. Bortsett fra det så er alle velkomne, også Liverpool-fans. Har ikke vært der så mye selv.Det er jo United - Liverpool Trafalgar i Akersgata vil jeg anbefale. Ganske liten, men bra plasser og hyggelig. Mindre harry folk, fylliker og turister enn midt i Karl-Johan.Takk! Kanskje jeg skal prøve det Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Om det er United-LFC kampen, så tror jeg sjansene for å møte idioter fra begge leire er ca 50/50 uansett hvor du går Alkohol er noe rare greier Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Om det er United-LFC kampen, så tror jeg sjansene for å møte idioter fra begge leire er ca 50/50 uansett hvor du går Alkohol er noe rare greier 100/100. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 (endret) Kommer det Tottenham-supportere også? For jeg de er de eneste jeg veit som ikke skjønner at 50/50 er to like deler av 100% Endret 26. februar 2018 av bshagen 9 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Jeg mente det er 100% i begge leire, naturligvis. Har merkelig nok økt de siste årene. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Ellers har du jo Pokalen på Vulkan. Veldig mange skjermer og sittegrupper der. Ikke matservering, men det er lov å ta med inn mat fra Døgnvill Burger (ligger rett ved), som er ok+ burgere. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Slenger meg på den, anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar
sector Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Jeg såg Liverpool-kamp mot City på O´Reillys Irish Pub i Markveien på Grünerløkka en gang. Det var mange tv-er rundt på veggene, og ikke samme kamp på alle skjermene. Men dette er en del år siden. Mulig puben fins enda. Mulig andre vet mer om dette? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Joda, den er der fortsatt. Helt ålreit, ordentlig pub! Litt lite folk til tider, men stort sett god stemning. Kan også anbefale O'Learys i Møllergata om dere mot formodning vil holde dere til sentrum. Mye nyere og bedre enn den i Karl-Johan. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) Takk for alle tips! Nok å velge i Edit: hvis noen ser oss på lørdag (kona har nok på seg en lilla keeperdrakt uten navn) så er det lov å ønske til lykke med dagen Endret 27. februar 2018 av indahla Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Robertson er vel fast VB selvom Moreno er tilbake? Hva med Trent? FPL relatert. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Mitt inntrykk er at Robertson er fast nå, ja. På høyreback liker Klopp å rotere. Tror det kommer veldig an på motstander. Trent er mye bedre offensivt enn Gomez, mens Gomez er bedre defensivt. Nå er jo Clyne så og si skadefri, så det er jo enda en faktor å ta med seg. Skulle jeg gått for 1 av 5 Liverpool-backer på FPL hadde jeg gått for Robertson. Men jeg tør ikke, for da vet jeg at Moreno starter neste kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå