Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Fra kampen mot West Ham i helga, etter drøyt 89 minutter. 

Evra går ned i duellen mot Alexander Arnold, og ansiktet etterpå er fornøyelig, hvertfall for en Liverpool-supporter.

Skal ikke se bort fra at det er i den taklingen Evra fikk kuttet som trengte tre sting etter kampen.

Men hvordan får jeg filmen til å vise, og ikke bare til å laste ned??

Evra fikk vondt.MOV

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra kampen mot West Ham i helga, etter drøyt 89 minutter. 

Evra går ned i duellen mot Alexander Arnold, og ansiktet etterpå er fornøyelig, hvertfall for en Liverpool-supporter.

Skal ikke se bort fra at det er i den taklingen Evra fikk kuttet som trengte tre sting etter kampen.

Men hvordan får jeg filmen til å vise, og ikke bare til å laste ned??

Haha! Også måten Alexander-Arnold går derfra på da. Som om ingenting hadde skjedd. :p

Lenke til kommentar

Kona fyller 40 år 10/3 og vi skal overnatte på The Theif fra lørdag til søndag. Hun er også Liverpool-supporter.

Det er lenge siden vi har vært i Oslo og sett kamp ute.

Noen som har tips om hvor vi bør dra? Trenger ikke være noe «hardcore» Liverpool-sted.

Andy's? Bohemen? Begynner å bli en stund siden jeg var ute på pub i hovedstaden gitt.

Kan også legge til The Scotsman på Karl Johan. Ligger omtrent midt mellom Stortinget og Oslo S, på høyre side når du går oppover fra Oslo S. Ca 5 min gange derfra. Helt greit sted, sist jeg var der var det mye LFC-fans i alle fall 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen idioter kan helt sikkert ta det som en provokasjon om man går inn med Liverpool-drakt under United-kamp, så ville vært litt forsiktig med det. Bortsett fra det så er alle velkomne, også Liverpool-fans. Har ikke vært der så mye selv.

Trafalgar i Akersgata vil jeg anbefale. Ganske liten, men bra plasser og hyggelig. Mindre harry folk, fylliker og turister enn midt i Karl-Johan.

Lenke til kommentar

Noen idioter kan helt sikkert ta det som en provokasjon om man går inn med Liverpool-drakt under United-kamp, så ville vært litt forsiktig med det. Bortsett fra det så er alle velkomne, også Liverpool-fans. Har ikke vært der så mye selv.

Det er jo United - Liverpool :)

Trafalgar i Akersgata vil jeg anbefale. Ganske liten, men bra plasser og hyggelig. Mindre harry folk, fylliker og turister enn midt i Karl-Johan.

Takk! Kanskje jeg skal prøve det :)
Lenke til kommentar

Jeg såg Liverpool-kamp mot City på O´Reillys Irish Pub i Markveien på Grünerløkka en gang.

Det var mange tv-er rundt på veggene, og ikke samme kamp på alle skjermene.

Men dette er en del år siden. Mulig puben fins enda. Mulig andre vet mer om dette?

Lenke til kommentar

Mitt inntrykk er at Robertson er fast nå, ja. På høyreback liker Klopp å rotere. Tror det kommer veldig an på motstander. Trent er mye bedre offensivt enn Gomez, mens Gomez er bedre defensivt. Nå er jo Clyne så og si skadefri, så det er jo enda en faktor å ta med seg. Skulle jeg gått for 1 av 5 Liverpool-backer på FPL hadde jeg gått for Robertson. Men jeg tør ikke, for da vet jeg at Moreno starter neste kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...