Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

The English Football Association revealed it won't take any disciplinary action against Roberto Firmino, following an investigation into allegations the Liverpool striker used a racial slur toward Everton's Mason Holgate during an FA Cup third-round tie at Anfield back in January.

An official statement on the FA's website said the governing body does not consider the evidence examined "sufficient to raise a charge against Firmino."

Hallelujah

Lenke til kommentar

Har jo blitt sagt fra folk som har studert bildene at noe rasistisk aldri har blitt ytret. Og det har også blitt sagt at trenerapperatet til Everton skal ha forklart Holgate at Firmino ikke sa noe rasistisk og at han hadde misforstått.

Om det siste stemmer vet jeg ikke, men faktum er at han aldri sa noe rasistisk, noe som også dommeren som stod mellom dem har sagt.

Lenke til kommentar

Ser Sevilla - United... grådig misunnelig på United som har De Gea

Faen meg den eneste grunnen til at Manchester United ikke taper med 2-3 mål. For resten av laget var skuffende greier syns jeg.

Pogba var Pogba, Sanchez var aaaaalt for dypt for å hente ball når United var i angrep. Den som imponerte meg mest var han der unggutten på midtbanen, McTominay.

Sitter å ser Roma-kampen, Allison briljerer!

Han kan vi bare glemme. Roma er så furtne fordi Salah har en supersesong i Liverpooltrøya og at de solgte han billig at du kan glemme alt som heter realistisk pris til oss i hvert fall.

Andre klubber kan nok få han til en fornuftig pris, men ikke vi, for vi vil måtte betale for det Roma mener de ble snytt for fra Salah salget.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Der forsvant all rasisme snakk og liverpool er på 2. Plass.

Trioen med et mål hver ^^

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fornøyd med Karius de siste tre kamper sjæl, men det er bare meg da.

Fem faktisk

Lenke til kommentar

Fantastisk kamp idag. Synes dog Karius slenger seg litt merkelig, se på West Hams mål, han slenger seg jo ikke til siden, mer rett opp i luften med en vri.

Nå har ikke jeg sett målet i dag, men Thorstvedt har tidligere i sesongen kritisert fotarbeidet til Karius. Altså at han ikke et flink nok til å kunne satse med rett ben når det kommer skudd. Da ser det jo gjerne rart ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Håper Chelsea taper poeng imorgen.

Forøvrig: 103 mål og vi er i februar ^^

Lenke til kommentar

Fantastisk kamp idag. Synes dog Karius slenger seg litt merkelig, se på West Hams mål, han slenger seg jo ikke til siden, mer rett opp i luften med en vri.

Nå har ikke jeg sett målet i dag, men Thorstvedt har tidligere i sesongen kritisert fotarbeidet til Karius. Altså at han ikke et flink nok til å kunne satse med rett ben når det kommer skudd. Da ser det jo gjerne rart ut.

Det kan jeg tro på. Han har stått som en statue og sett på målene som har gått inn tidlilgere og det har sikkert en sammenheng med dette. Jeg syns han har sett mer aktiv på alle måter ut de siste kampene derimot og det er jo positivt. En keeper som er tilskuer er aldri bra nok.

Lenke til kommentar

Jeg vil nok ikke laste Karius for mye for den. Han står omtrent så lenge han kan stå og det er strengt talt begrenset hvor langt han klarer å slenge seg når han er så langt nede som han er.

Og han er så langt nede for å gjøre målet minst mulig for West Ham spilleren. Ballen går tross alt i stolpen og inn, så han lykke jo nesten.

Skal en pirke så kunne selvsagt Karius gjort en av to andre alternativer. Han kunne stått på streken og satset på at Van Dijk stoppet West Ham spilleren eller så kunne han vært enda lenger ute og avskjært han helt.

Uansett ingen graverende feil syns jeg, marginene var ikke helt på hans side bare.

Ut i fra høydepunktene så så han ut til å gjøre flere gode redninger. Målet er hovedsakelig på Can sin kappe. 

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kona fyller 40 år 10/3 og vi skal overnatte på The Theif fra lørdag til søndag. Hun er også Liverpool-supporter.

Det er lenge siden vi har vært i Oslo og sett kamp ute.

Noen som har tips om hvor vi bør dra? Trenger ikke være noe «hardcore» Liverpool-sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...