bshagen Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Først var det Liverpool som var bedre enn Athletico Madrid, så dette. Enten troller du eller så burde du begynne å følge med på curling i stedet Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Klopp kjører bussen i venstre felt på Autobahn. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Synes Van Dijk generelt sett har vært veldig god og får også andre spillere rundt seg til å bli bedre. Han har et veldig fint overblikk og dirigerer forsvarslinjen bedre enn noen vi har hatt siden Carragher (ser dette spesielt godt ved kontringer). Alt i alt er jeg så langt strålende fornøyd med Van Dijk, selv for 75m pund for en "ok pluss stopper" En sentral forsvarsspiller som er motsatt av Lovren, som gjør andre rundt seg dårligere og sprer frykt i forsvaret og for keeper. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Sprer frykt hos forsvar og keeper, du sier jammen mye rart 4 Lenke til kommentar
sector Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Leste idag at Liverpool kjøpte Andy Robertson fra Hull for 8 mill £ sommeren 2017. Hull kjøpte Kevin Stewart fra Liverpool for 8 mill £ samme sommeren. Det er god deal altså!!! Jeg har kritisert styret og de som driver med salg og kjøp av spillere I Liverpool mange ganger. Men her har de hvertfall gjort god jobb! 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Leste idag at Liverpool kjøpte Andy Robertson fra Hull for 8 mill £ sommeren 2017. Hull kjøpte Kevin Stewart fra Liverpool for 8 mill £ samme sommeren. Det er god deal altså!!! Jeg har kritisert styret og de som driver med salg og kjøp av spillere I Liverpool mange ganger. Men her har de hvertfall gjort god jobb! Eller hva med Ibe til Bournemouth for £15M? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Tbf ibe har begynt å vise hva han er god for i det siste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 The new salah song. ^^ Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Ble ikke han signert i fjor da? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Sesongens/årets - du skjønte nok hva han mente Vanskelig å argumentere for at han ikke er den beste signeringen ja, han har hatt en vanvittig sesong. Det er bare å ta av seg hatten for det, tror ikke det var mange som så for seg dette før sesongstart akkurat. Tok bare noen få kamper før han var skikkelig i gang - fikk mange sjanser han ville ha satt i dag, men etter det har han jo bare vært outstanding, virkelig klasse Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Jeg så for meg 10-15 mål totalt på sesongen. Klager ikke over det han har levert. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Å klage på det.... Da er man litt redusert i toppen ja! ? Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Da har jo Klopp både denne og forrige sesongs signeringer gjennom Mane og Salah. Ikke dårlig. Han må nok slå til med enda en supersignering (Cou erstatter) til sommeren for at ting skal gå veien neste sesong. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Du vil ikke ha flere erstatninger i forsvaret altså? Siden Lovren kødder rundt med å spre frykt i forsvaret? Nei, det er ikke fremover Liverpool har problem, zeebra Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Du vil ikke ha flere erstatninger i forsvaret altså? Siden Lovren kødder rundt med å spre frykt i forsvaret? Nei, det er ikke fremover Liverpool har problem, zeebra Akkurat nå er vel det største problemet midtbanen. Vi trenger egentlig ikke en Coutinho erstatter om vi får inn en midtbanespiller med litt av de samme pasningsegenskapene og lang skudd. Denne midtbanespilleren kan godt være mer defensivt anlagt enn Coutinho var. Det er hovedsakelig de to egenskapene som det hadde vært greit å få inn igjen. Nå vet ikke jeg om dette er noe Keita besitter, har ikke studert han noe særlig. Lenke til kommentar
sector Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Med VanDijk har Lovren hevet seg. Det er ikke pga økt konkurranse om stopperplass, men den tryggheten VD gir med sitt nærvær. Det kan godt hende Lovren og Matip faktisk er gode nok, nå når det er kommet en sjef bak der, som roper, gir direktiver, og skaper tryggheten som har manglet. Klavan er god å ha i bakhånd. Og så er det en som en ikke bør glemme, og det er Gomez. Såvidt meg bekjent er det midtstopper han er tenkt som. Keita er på vei inn, om han er den personen laget mangler vet ikke jeg. Men han er en spiller Klopp virkelig har ønsket. Og slik var det med bl.a. Mane, Salah og VanDijk. Og de har jo virkelig vært med på å heve laget. Så Keita er kanskje ikke så dumt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Da har jo Klopp både denne og forrige sesongs signeringer gjennom Mane og Salah. Ikke dårlig. Han må nok slå til med enda en supersignering (Cou erstatter) til sommeren for at ting skal gå veien neste sesong. Keita Hadde ikke skada med en midtbane til heller. En Kante-type for å dekke forsvaret feks, eller Lemar som kanskje blir mer som en Cou-erstatter å regne. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Da har jo Klopp både denne og forrige sesongs signeringer gjennom Mane og Salah. Ikke dårlig. Han må nok slå til med enda en supersignering (Cou erstatter) til sommeren for at ting skal gå veien neste sesong. Keita Hadde ikke skada med en midtbane til heller. En Kante-type for å dekke forsvaret feks, eller Lemar som kanskje blir mer som en Cou-erstatter å regne. Hah, ja, hvem vet? Kanskje det blir Keita? Enig i at Liverpool trenger en defensiv midtbanespiller ja. Men de trenger også en eller to spillere på topp for å gjøre rotasjonen mer komplett. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 (endret) Jeg vet jo ingenting, men i mine øyne må Liverpool styrke midtbanen betydelig. Milner blir ikke bedre med åra, Henderson klarer tydeligvis ikke å spille så mange kamper og er ikke dritgod heller, Can er altfor ujevn og for treig i enkelte faser av spillet og på vei ut(?). Wijnaldum er litt for mehh litt for ofte. Oxlade-Chamberlain er i overkant ujevn i prestasjonene. Det holder ikke bare å kjøpe Keita, han er ikke alene på midtbanen. Sitter og ser på Eintracht Frankfurt mot RB Leipzig og han gjør akkurat det jeg håper han gjør for Liverpool: Vinner ballen og er den første i et spill som fører til mål. Men makan til piping fra hjemmelaget, det skjærer i ørene mine. Men så har kampen snudd. Bra kamp må jeg si. Endret 19. februar 2018 av oOF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå