Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Evt:

---------Masch----Alonso-----------

--------------------------------------

---Pennant---Gerrard-----Babel---

---------------------------------------

---------------Torres----------------

I dette tilfellet spørs det jo bare om Gerrard kommer til sin rett som hengende spiss / Offensiv midtbanespiller. Men det er jo et oppsett som gjør at alle får plass i lagoppstilligna. Samtidig savner jeg liksom ikke Crouch, Kuyt eller Voronin her heller..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Dette er kanskje litt usannsynlig, men følgende taktikk kjører jeg på FM:

Reina

Finnan - Carragher - Agger - Riise

Mascherano

Pennant - Alonso - Babel

Gerrard

Torres

Der kan også Babel spille hengende spiss, Pennant på venstre og Gerrard på høyre.

Denne tar jeg også i bruk (defensiv):

Reina

Carragher - Agger - Hyypiä

Finnan -------------------------- Riise

Mascherano

Gerrard - Alonso

Babel

Torres

Lenke til kommentar
Hvis Mascherano får spilletid fremover, så er han bedre enn Alonso når han blir eldre.

Ikke på den kvaliteten som gjør Alonso så spesiel, nemlig kreativitet. Grunnen til att jeg mener at Alosno er viktigere enn Gerrard er nettopp det. Uten Alonso spiller Liverpool som oftest kjedlig fotball med lange baller og null variasjon i spillet. Bare se på feks.Fabregas og hva kretiviteten hans har tilført Arsenal. Med Alonso på banen spiller Liverpool mer atraktiv og ikke minst bedre fotball.

Det er min mening :)

Endret av Messi91
Lenke til kommentar

Kreativiteten til Alonso er helt spesiell. Når du i tilleg leser spillet på den måten og slår slike pasninger som Alonso gjør er det fantastisk. Det med kreativitet er ikke noe du lærer på 1-2-3. Men at kreativiteten til Alonso gjør han bedre enn Gerrard er vel å dra den litt langt synest jeg.

Lenke til kommentar
Fernando Torres sier at tøffe midtstoppere i Premier League ikke vil greie å få ham ut av fatning, og at han tvert i mot trives med den fotballen som spilles på øyriket.

Til tross for et skadeopphold står Fernando Torres allerede bokført med åtte scoringer for Liverpool, noe som gjør ham til toppscorer på Anfield. Rekordkjøpet med nr.9 har så langt innfridd de høye forventningene som ble stil til ham, og han har tatt overgangen fra spansk til engelsk fotball på strak arm. Selv bedyrer han at han trives med det mer intense spillet i Premier League.

- Når en spiller kommer til en ny liga, med et rykte hengende over seg, da ønsker motstanderen å vise seg fram overfor ham, forklarer Torres til LFC magazine.

- Chelsea er en av våre største rivaler og i Spania kjente vi til de fantastiske kampene som var blitt spilt med dem de siste årene. Jeg følte derfor at de testet meg, og utfordret meg, hvor å se hvordan jeg ville reagere på spesielle ting.

- Det var på samme måten da jeg var en ung spiller som slo igjennom i Atletico. Jeg fikk den samme mottakelsen der.

- Du må da håndtere det på den rette måten. Jeg bare fortsatte som om ingen ting var skjedd, og viste at jeg ikke kunne bli provosert. Hvis jeg hadde oppført meg på en annet måte når de prøvde å få meg ut av fatning, da ville hver eneste forsvarer i ligaen ha sett det og alle ville ha prøvd seg. Det ville også ha betydd at jeg sviktet mine lagkamerater, og det ønsker jeg ikke å gjøre.

- Jeg vil gi dem det svaret jeg alltid ønsker å gi, nemlig bare å fortsette å spille for laget og å score mål.

- Jeg tror jeg virkelig kommer til å trives med fotballen i England. Det er hva jeg vil kalle ærlig fotball.

- I Spania er det veldig mye stopp og start. Hvis noen blir felt, legger spilleren seg ned og kampen blir stoppet med et frispark. Her i landet vil spilleren prøve å holde seg på beina og dommere vil tillate litt mer slik at det kan bli mer flyt i spillet.

- Jeg liker det. Det er annerledes enn hva jeg er vant til fra Spania, men jeg trives med det. Det passer måten som jeg spiller på.

:love:

Lenke til kommentar
Mascherano og Alonso er begge så gode at Pool burde nesten spille 4-5-1, med Masche, Alonso, Gerrard sentralt og Torres på topp.

Det samme som jeg tenker, man kan da ikke sette verken gerrard, Masc eller Alonso på noen benk?? Det er ikke bare et luksus problem det er et seriøst problem....

innstillingen til Torres viser hvorfor han spiller i Liverpool, det er mange som kan si dette. Men å gjøre det er noe annet. men han klarer det i motsetning til andre spillere

Lenke til kommentar
innstillingen til Torres viser hvorfor han spiller i Liverpool, det er mange som kan si dette. Men å gjøre det er noe annet. men han klarer det i motsetning til andre spillere

Gutten er kapteinsmateriale for pokker! Den triste dagen Gerrard legger opp så bør han eller Agger overta. Med mindre Gerrard skal holde på som Maldini :p. Torres er absolutt verdig kapteinsrollen, gutten virker som et godt menneske. Han virker litt sky, men det er sånt jeg liker.

Og han er kun 23 år gammel og har allerede vært kaptein i Atletico i 4 år før han kom til oss. Den eneste feilen jeg finner hos ham er engelsken hans, den må bli bedre :p

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke bruke ordet "sky" jeg da, men han virker veldig beskjeden og litt tilbakeholden, både på og utenfor banen. Hvis han blir enda mer engasjert verbalt på banen, vil han definitivt være kapteinsmateriale i Liverpool når Gerrard legger bindet/karriera på hylla og Carragher ikke vil/ikke er i klubben lenger, såfremt Torres fortsatt spiller i Liverpool, da. Gerrard er jo tross alt også relativt ung. Og han har flere års kapteinserfaring fra før av. Tror nok han per dags dato hemmes mye av språket når det angår engasjement verbalt på banen, han er ikke akkurat verdens stødigste i engelsk enda. :p

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at Torres er kapteinsmatriale om en noen år. Litt bedskjeden/stille er han, men det synes jeg er fint. Trenger ikke være en høyrøsta jævel vet dere :p

Hewitt: Er vel bare ett par uker til du skal reise nå! Fy faen du må være spent? Det kuleste hadde jo vært om Torres, Alonso, Gerrard ikke spilte Porto kampen Og at når du finner sete ditt på Anfield, da sitter du ved siden av treerbanden :D

(Kødder bare. Vil selvfølgelig at de beste skal spille til enhver tid)

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar
Hewitt: Er vel bare ett par uker til du skal reise nå! Fy faen du må være spent? Det kuleste hadde jo vært om Torres, Alonso, Gerrard ikke spilte Porto kampen Og at når du finner sete ditt på Anfield, da sitter du ved siden av treerbanden :D

Jeg reiser om nøyaktig en uke! Det vil si, noen timer ekstra. Flyet går fra Stavanger grytidlig lørdag morgen. Queens of the Stone Age-konsert på lørdag kveld, Anfield-omvisning og museumsbesøk på søndag, shopping og sightseeing på mandag og tirsdag og på onsdag er det 100% kamp med besøk på pub før kamp osv. Kan vel si at jeg ser frem til det ja , en fin ferie i hverdagen ^^

Lenke til kommentar
Du sier selv at han virker litt sky, men allikevel mener du han er god nok for kapteinrollen?

Vet du hva en kaptein faktisk er?

Det måtte komme.. tenk at vi har snakket positivt om våre i flere innlegg...

gutten er en gutt!! ingen gutter er kapteiner!! men de er kapteins materialer...

Jeg reiser om nøyaktig en uke! Det vil si, noen timer ekstra. Flyet går fra Stavanger grytidlig lørdag morgen. Queens of the Stone Age-konsert på lørdag kveld, Anfield-omvisning og museumsbesøk på søndag, shopping og sightseeing på mandag og tirsdag og på onsdag er det 100% kamp med besøk på pub før kamp osv. Kan vel si at jeg ser frem til det ja , en fin ferie i hverdagen ^^

Kan vel umulig bli noe bedre vel? ;)

Lenke til kommentar

Jeg vet hva en kaptein er, men du visste vel ikke at han har vært kaptein på Atletico de siste 4 årene? :p Og det jeg mente med sky var at han ikke går ofte fram i media osv, men prøver å være mest mulig "normal". Han gjør ikke noe stort ut av seg... Ikke alle går rundt og kjøper horer og havner i tabloidaviser pga det... (Guess who did it)

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Du sier selv at han virker litt sky, men allikevel mener du han er god nok for kapteinrollen?

Det måtte komme.. tenk at vi har snakket positivt om våre i flere innlegg...

Men herregud da, jeg svarte på SasaB's innlegg hvor han skrev at Torres var sky, og kapteiner skal jo neppe være det.

Forøvrig har dere vel ikke bare snakket positivt om deres egne i bare "flere innlegg". Dere har jo nå tross alt hatt verdens beste spillere i hver eneste posisjon en del år.

Jeg vet hva en kaptein er, men du visste vel ikke at han har vært kaptein på Atletico de siste 4 årene? :p Og det jeg mente med sky var at han ikke går ofte fram i media osv, men prøver å være mest mulig "normal". Han gjør ikke noe stort ut av seg... Ikke alle går rundt og kjøper horer og havner i tabloidaviser pga det... (Guess who did it)

Nei jeg visste ikke at han var kaptein for Athleticho men jeg visste heller ikke at han var sky, so..

Lenke til kommentar

Ingen klubb-kamper nå i helgen, men våre engelske røde gjorde det i alle fall bra i dag. Crouch scoret kampens eneste mål, Gerrard storspilte som kaptein den omgangen han fikk, og Carson hadde en feilfri kamp. I tillegg ble Michael Owen skadet og må stå over kampen mot Liverpool neste helg. Jaja, på tide han opplever skader også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...