oOF Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Ikke noe nytt i det. Den gutten får ikke fornyet kontrakt. Synd for han. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Endelig en tabell vi topper (TV game fee): Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Kjipt å være fan av et "lite" lag. Visste jo at de får færre TV-kamper, men så lavt som 8 trodde jeg ikke det var. Forsåvidt trodde jeg også at Liverpool/United hadde mer enn 28/29 kamper også. Tenker liksom at det er maks 4-5 kamper i sesongen som ikke går på TV. Nå bruker jo jeg streametjenester der jeg får sett alt, så jeg har jo ikke det helt ordentlige inntrykket kanskje. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Det gjelder vel i England. Der vises det langt færre kamper på tv enn her i Norge. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) Kjipt å være fan av et "lite" lag. Visste jo at de får færre TV-kamper, men så lavt som 8 trodde jeg ikke det var. Forsåvidt trodde jeg også at Liverpool/United hadde mer enn 28/29 kamper også. Tenker liksom at det er maks 4-5 kamper i sesongen som ikke går på TV. Nå bruker jo jeg streametjenester der jeg får sett alt, så jeg har jo ikke det helt ordentlige inntrykket kanskje. Det kommer som en direkte konsekvens av det noe hodeløse forbudet mot å sende mer enn 1 kl. 16:00 match. Hvorfor bry seg om å finne en god løsning som ville latt f.eks kanaler som TV2 vise flere kamper klokken 16:00 når du bare kan forby noe? Mye enklere! For øvrig ganske latterlig, for de taper ikke akkurat billettinntekter på at land utenfor England kunne sendt mange flere kamper klokken 16. Da kunne en sendt 1 toppkamp, 1 mellomkamp og en 1 bunnkamp hver eneste runde på lørdager. Endret 14. februar 2018 av Cappo Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Sturridge skadet etter 3 min. Wow... Dog ingen bombe. Ikke noe nytt i det. Den gutten får ikke fornyet kontrakt. Synd for han. Samme tenkte jeg. Lån ut fyren til kontrakten utløper og la han gå gratis. Han er ikke verdt noe som helst. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Henderson og Milner.. Aldri en god kombinasjon. Ugh. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1803529&st=0&p=24307645 <- kamptråd.. 2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Henderson og Milner.. Aldri en god kombinasjon. Ugh. Har jo ikke så mye annet da. Selv når Keita kommer inn til sommeren er det kronisk mangel på gode alternativer sentralt på midten. Så det bør kjøpes en spiller til i tillegg til Keita. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 30 mål i februar. Amazballz Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Greit med en treningsøkt i Portugal! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) Hmm.. Det kan nesten se ut som at litt selvtillit gjør underverker for spillet til Karius i hvert fall. 3 clean sheets de 4 siste kampene. Og han redder både vanlig avslutninger og de som er avblåst. Kan selvsagt være at han spiller med Van Dijk, som for øvrig ser ut til å gjøre Lovren litt bedre. Kanskje fordi presset på Lovren er mindre og fordi Van Dijk styrer han i forsvarsarbeidet? Uansett, knall resultat i dag. Vi kunne jo ikke være noe dårligere enn Manchester City. Selv om jeg vil driste meg til å påstå at Porto er på papiret litt større motstand enn Basel. Endret 14. februar 2018 av Cappo Lenke til kommentar
toreae Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Greit med en treningsøkt i Portugal! Tja. Men kunne ha vært heldigere med været. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Det hjelper nok å ha van Dijk ved siden av seg. Han er rett og slett akkurat slik man vil ha en kaptein. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 (endret) Synes Van Dijk generelt sett har vært veldig god og får også andre spillere rundt seg til å bli bedre. Han har et veldig fint overblikk og dirigerer forsvarslinjen bedre enn noen vi har hatt siden Carragher (ser dette spesielt godt ved kontringer). Alt i alt er jeg så langt strålende fornøyd med Van Dijk, selv for 75m pund for en "ok pluss stopper" Endret 15. februar 2018 av KANE2009 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2018 (endret) 30 mål så langt i året, er omtrent like mange mål United har scoret hele sesongen Endret 15. februar 2018 av AllFather 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Haha, men så har dere vel nesten sluppet inn like mange mål så sangt i 2018, som vi har gjort på hele sesongen også? 4 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 30 mål så langt i året, er omtrent like mange mål United har scoret hele sesongen Bombe at man ikke kan glede seg over egne prestasjoner uten å skulle sammenligne det med Manchester United på en eller annen måte. Du burde forresten kreve tilbake pengene på kalkulatoren din. 6 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Det er fordi Klopp ikke er noen god bussjåfør. 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2018 30 mål så langt i året, er omtrent like mange mål United har scoret hele sesongen Bombe at man ikke kan glede seg over egne prestasjoner uten å skulle sammenligne det med Manchester United på en eller annen måte. Du burde forresten kreve tilbake pengene på kalkulatoren din. Jeg savnet bare bananen min, derfor jeg skrev :wub: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå