sector Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Interessen for Lemar har kjølnet skrives om i kveld. Skal tro om det er sant, eller Liverpool bare vil distansere seg litt fra ryktene. Dersom ryktene florerer hele våren er vel det bare med og høyner en høy pris enda mer, når sommervinduet åpner. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Ikke godt å si lenger. Kan være et forsøk på å presse ned prisen, for Lemar ser jo ut til å ønske seg til Liverpool, men Klopp syns £90m er litt i drøyeste laget. Vi vet jo alle hvordan vi la interessen for Van Dijk død offentlig, for så å signere han i januar. Men for all del, hvis de faktisk mener de kan få noen som passer bedre i sommer, så skjønner jeg jo at interessen kjølnet. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Ingen hjelp av arsenal, får bare håpe at Chelsea snubler på mandag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Må fixe biffen sjæl ja. -.- Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Kanskje like greit det. Det er ikke de andre lagene som avgjør plasseringen til Liverpool. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Kanskje like greit det. Det er ikke de andre lagene som avgjør plasseringen til Liverpool. De andre lagene skal jo spille mot Pool to ganger i løpet av en sesong, så de har jo absolutt mulighet til å påvirke den. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Kanskje like greit det. Det er ikke de andre lagene som avgjør plasseringen til Liverpool.De andre lagene skal jo spille mot Pool to ganger i løpet av en sesong, så de har jo absolutt mulighet til å påvirke den. United i mars og Chelsea i nest siste serierunde. Arsenal, Chelsea, Tottenham og United har vel fortsatt en kamp igjen mot City også om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Benitez er fortsatt rød! Elsker den mannen Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Benitez er fortsatt rød! Elsker den mannen Ingen tvil om at Benitez er en dyktig manager som har fått mye ut av spillerne som er der. Han hadde fortjent flere spillere av samme kvalitet som f.eks kapteinen Lascelles. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Hadde aldri trodd jeg skulle ytre følgende men: Jeg vil ha Karius i mål i åttendelsfinalen foran mignolet. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Bare to poeng bak United nå, ser meget lovende ut fremover! Hadde vært helt innafor om chelsea snubler i morgen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Hadde vært helt innafor om både Chelsea og Arsenal snubla resten av sesongen! 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Chelsea har jo fem helveteskamper på rappen fra 20. Februar. Kan fort være done deal allerede der Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Eller så snur de skuta bort fra motvinden og seiler inn i solnedgangen bak City. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Som jeg sa tidlig i sesongen, det er ekstremt mye potensial i laget vårt. Klopp tenker langsiktig, og tar ikke kjappe stressede løsninger som forgjengerne hans har gjort, med folk som Carroll og Balotelli. Var optimist i starten av sesongen, og er det fortsatt. 2 Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Det har rett og slett vært en god helg for fotball! YNWA 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Håper Karius star i mål på onsdag ja.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 https://www.liverpool.no/nyheter/2018/2/her-vil-liverpool-bygge-bar/ Liveprool vil bygge en bar og John Flanagan er posterboy på bildet Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Han er vel posterboy for den gamle butikken, men det er jo fortsatt ganske morsomt at de klarer å ta det bildet som illustrasjon til den nyheten, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Sturridge skadet etter 3 min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå