Latias Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 All you needed was to ask. Trodde du ville ha oppdatert etter hver runde når du SPØR etter det. Hadde sluttet om du vært ydmyk nok til å be om det. Du som startet det hele, lønner seg ikke å være bråsjekk Å slette medlemmers innlegg uten grunn er litt på kanten spør du meg Forumet hadde vært usedvanlig kjedelig om det ikke var lov med stikk og motstikk. Men som sagt, ett sted går grensen. Dine første seks motstikk står fortsatt uberørt, grensen i denne omgangen gikk på det sjuende innlegget. Og jeg ba aldri om oppdatering etter hver runde så du må slutte å legge ord i munn. Innlegget ble slettet med bakgrunn i retningslinjene. Jeg var i gang med å skrive PM, men i mellomtiden hadde du allerede tatt opp saken i denne tråden så jeg svarte heller her. Du får ta kontakt på PM om du fortsatt er interessert i grunnen. Kanskje du bør begynne å bli litt mer aktiv. Hvis du følger litt med så ser du at enkelte insinuerer åpenbare falskheter om andre og oppfordrer til selvmord. Bedre å moderere bort dette rasket hvis du først skal moderere. Nå er jo dette noe som dukket opp i varslene mine så det er relativt enkelt å legge merke til, i motsetning til tusenvis av andre innlegg som jeg ikke får varsel om. Ingen her inne har tid til å lese alle innleggene som blir skrevet på forumet. Send meg PM eller rapporter de aktuelle innleggene så skal jeg ta meg av saken. Vi setter strek for off-topic her. Send meg PM om noen vil fortsette denne diskusjonen, så får vi heller nyte at noen endelig tok den ubeseira rekken til Ctiy her inne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 (endret) Deal (men nå taper nok Liverpool de fire neste kampene tenker jeg ) Endret 14. januar 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Jeg har ventet på motstikk fra Latias når formen snur, men slipper heldigvis det nå Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 I fix knipsolini!!! No doubt!!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Neida.... Er ingen fare for det. Må bli neste sesong det da ? 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 (endret) Retningslinjene til forumet har ikke noe med verken Liverpool eller United å gjøre Endret 15. januar 2018 av bshagen 5 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 At ingen har posta den her enda e jo skandale. Farsott på twitter og til og med James Collins synger på den =) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Ganske sikker på at jeg så han synge den på en scene foran Anfield på prematch-sendinga idag også. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Vant denne også gitt: 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Keita blir nok i Tyskland til sommaren: Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Ye, har sett sånn ut en stund nå dessverre. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 – Vi har alle pengene. Siden jeg kom her, har vi alltid hatt alle pengene fra overganger tilgjengelig. Og mer om vi har behøvd. Hittil har vi fått alle spillerne vi har ønsket, sier Jürgen Klopp i et intervju med Liverpool Echo. Klopp bør alikevel kunne hente Lemar i Januar. En viktig seier mot Manchester City. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2018 (endret) Burde ikke en Liverpool-supporter være moderator for en Liverpool-tråd..? Endret 15. januar 2018 av AllFather Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Burde ikke en Liverpool-supporter være moderator for en Liverpool-tråd..? Latias er flink som moderator han (hun?) men her føltes det som et personlig stikk mot han ikke falt i god jord.. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Liverpool 4-3 City 1-0 målet er jo supert. Oxlade langskudd. 1-1 målet er egentlig på Joe Gomez sin kappe, passivt spill i lufta, feilberegner og blir løpende rundt. Så er han etterpå ganske naiv i måten han forsvarer på. Dette angrepet viser Gomez sine få svakheter. 2-1 målet kommer etter mange sjangser. Et klassisk Firmino mål? Viser styrke, driv og avslutningsegenskaper 3-1 Sykt skudd Mane 4-1 Salah utnytter en mulighet han får. Haha, typisk. 4-2 Her er Gomez den eneste som gjør en innsats i forsvaret. Matip blir rundlurt og Lovren er ikke der han skal være, som vanlig. 4-3 Latterlig spill sentralt i forsvaret som vanlig. Spiller nummer 6 ser ut som han taper duellen med vilje og spiller dårlig med vilje. Han var på rette stedet til rett tid, men overlot jobben sentralt i forsvaret til Robertson ved å slenge seg rundt som en klovn. Lenke til kommentar
sector Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 (endret) Syns dette som har kommet i kjølvannet av kampen mot City var fin: Eller dette her: Folk er oppfinnsomme og flinke. Og Robertson gjorde en kjempekamp mot "the snake" igår! Snakk om å kle av Sterling, Sterling fikk ikke til mye, og ble byttet ut like etter at han ble litt varm i hodet og drog på seg et fortjent gult kort. Endret 15. januar 2018 av sector 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 På 1-1 målet så gjør Gomez en feil. Samtidig som han egentlig ligger litt riktig. Hadde han trukket ut til Sane så hadde det blitt et enormt rom mellom Gomez og Matip. Problemet er at når Sane først får ballen og passerer han så er han ikke kynisk nok og bare tar det gule kortet der ute på kanten. Det er ingen garanti for at City ikke hadde scoret allikevel på frisparket, men det ville gitt Liverpool en sjanse til å organisere seg igjen. Van Dijk er nok generelt sett flinkere til å "piske" resten av forsvaret og dirigere, noe som trengs i alle forsvar. Jeg skal ærlig innrømme at jeg var nok en av disse som himlet med øynene når vi signerte Robinson og ikke kunne forstå helt hvordan han skulle konkurrere med Moreno. Men fy så feil jeg har tatt. Fyren har knapt spilt en dårlig kamp (sammenlignet med med Moreno) og mot City var han rett og slett helt rå! Jeg forstår nå hvorfor Klopp signerte han, for han har imponert voldsomt når han har fått spille over tid. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Ja, Robertson var helt konge i går. Lenge siden jeg har blitt så imponert over en venstreback i klubben vår. Måtte det vare. Trenger det virkelig, da savnet etter Riise har vært sårt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Latias er flink som moderator han (hun?) men her føltes det som et personlig stikk mot han ikke falt i god jord.. Veeel.... Hadde Daniel gjort dette mot en vanlig bruker her inne hadde det nok blitt stoppet for lenge siden.... Så eg syns igrunn Latias har vært tolmodig nok eg, spesielt mtp at det har blitt rapportert inn flere ganger dette nå. Men du klarer vel ikke helt å skjønne at det går an å ta på seg objektivitetsbrillene sine innimellom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå