Tunky Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1799775 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Arsenal og Chelsea mister poeng runden vi møter City avgir litt stress. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Ligger her i pur lykkerus. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Faen i helvete for en sjuk kamp. Håper Stoke kan gjøre runden perfekt i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 (endret) Hvorfor forsvinner updates som Latias SELV spurte om? Grov overgrep fra administrasjon. Om han har fått nok burde han være mann nok til å si fra. Er jo ikke noe over grensen i innlegget? Endret 14. januar 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Jeg må gi kreds til Oxlade-Chamberlain. Han begynner å bli en brukbar spiller og det hadde ikke jeg noe tro på. En av de beste i dag. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 (endret) Ligger her i pur lykkerus. Nåja, ved 4-1 kunne jeg joinet deg, men nå, nei... Klopp er god på noen områder og dårlig på andre, det beviser denne kampen. Banens beste idag var Robertson. Endret 14. januar 2018 av Colin. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Nei, regner egentlig med at du er mest irritert fordi vi ikke tapte. Nå logger jeg av for idag og tar meg noen pils og feirer. Du får bare ha meg unnskyldt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Hvorfor forsvinner updates som Latias SELV spurte om? Grov overgrep fra administrasjon. Om han har fått nok burde han være mann nok til å si fra. Er jo ikke noe over grensen i innlegget? Gi deg med trollingen er du snill. Det er moro (og helt innafor) med noen stikk her og der, men nå provoserer du kun for provoseringens skyld. Du har vært på forumet lenge nok til å forstå at det er best å gi seg mens leken er god. 2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Nei, regner egentlig med at du er mest irritert fordi vi ikke tapte. Nå logger jeg av for idag og tar meg noen pils og feirer. Du får bare ha meg unnskyldt. Hva er det som feiler deg? Gå ut på brygga da. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Hvorfor forsvinner updates som Latias SELV spurte om? Grov overgrep fra administrasjon. Om han har fått nok burde han være mann nok til å si fra. Er jo ikke noe over grensen i innlegget? Gi deg med trollingen er du snill. Det er moro (og helt innafor) med noen stikk her og der, men nå provoserer du kun for provoseringens skyld. Du har vært på forumet lenge nok til å forstå at det er best å gi seg mens leken er god. Unødvendig å fjerne den posten. Jeg ser ikke problemet med den, spesielt ikke etter at du dro den opp forrige gang? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Unødvendig å fjerne den posten. Jeg ser ikke problemet med den, spesielt ikke etter at du dro den opp forrige gang? Forrige gang? Han har sitert den samme posten etter hver kamp i to måneder nå. Faktisk har jeg flere varsler fra Daniel den siste måneden enn jeg har skrevet innlegg på forumet i samme periode. Som sagt det er helt innafor med et stikk her og der, men ett sted går grensen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 (endret) Hvorfor forsvinner updates som Latias SELV spurte om? Grov overgrep fra administrasjon. Om han har fått nok burde han være mann nok til å si fra. Er jo ikke noe over grensen i innlegget? Gi deg med trollingen er du snill. Det er moro (og helt innafor) med noen stikk her og der, men nå provoserer du kun for provoseringens skyld. Du har vært på forumet lenge nok til å forstå at det er best å gi seg mens leken er god.All you needed was to ask. Trodde du ville ha oppdatert etter hver runde når du SPØR etter det. Hadde sluttet om du vært ydmyk nok til å be om det. Du som startet det hele, lønner seg ikke å være bråsjekk Å slette medlemmers innlegg uten grunn er litt på kanten spør du meg Endret 14. januar 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Noen er redd for å tape mot Stoke i morgen. Kjør på Danielzu. vglive roter så mye. Korrekt info er gull. 2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Unødvendig å fjerne den posten. Jeg ser ikke problemet med den, spesielt ikke etter at du dro den opp forrige gang? Forrige gang? Han har sitert den samme posten etter hver kamp i to måneder nå. Faktisk har jeg flere varsler fra Daniel den siste måneden enn jeg har skrevet innlegg på forumet i samme periode. Som sagt det er helt innafor med et stikk her og der, men ett sted går grensen. Kanskje du bør begynne å bli litt mer aktiv. Hvis du følger litt med så ser du at enkelte insinuerer åpenbare falskheter om andre og oppfordrer til selvmord. Bedre å moderere bort dette rasket hvis du først skal moderere. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Swansea neste kamp borte kl 2100 neste mandag. Det lukter et bittert tap lang, lang vei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Swansea neste kamp borte kl 2100 neste mandag. Det lukter et bittert tap lang, lang vei.Var Swansea-kampen ifjor som fikk hele sesongen på nedoverkurve så ser den. Lang uke med tja-rykter og nesten kjøp hjelper heller ikke. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Trenger hvertfall VVD mot Swansea.. Var ikke akkurat overbevisende det man så i dag av enkelte. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Hvorfor forsvinner updates som Latias SELV spurte om? Grov overgrep fra administrasjon. Om han har fått nok burde han være mann nok til å si fra. Er jo ikke noe over grensen i innlegget? Fordi han er feig. Ikke første gangen heller. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå