Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvorfor forsvinner updates som Latias SELV spurte om? Grov overgrep fra administrasjon.

 

Om han har fått nok burde han være mann nok til å si fra. Er jo ikke noe over grensen i innlegget?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Hvorfor forsvinner updates som Latias SELV spurte om? Grov overgrep fra administrasjon.

 

Om han har fått nok burde han være mann nok til å si fra. Er jo ikke noe over grensen i innlegget?

Gi deg med trollingen er du snill. Det er moro (og helt innafor) med noen stikk her og der, men nå provoserer du kun for provoseringens skyld. Du har vært på forumet lenge nok til å forstå at det er best å gi seg mens leken er god.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvorfor forsvinner updates som Latias SELV spurte om? Grov overgrep fra administrasjon.

 

Om han har fått nok burde han være mann nok til å si fra. Er jo ikke noe over grensen i innlegget?

Gi deg med trollingen er du snill. Det er moro (og helt innafor) med noen stikk her og der, men nå provoserer du kun for provoseringens skyld. Du har vært på forumet lenge nok til å forstå at det er best å gi seg mens leken er god.

 

 

Unødvendig å fjerne den posten. Jeg ser ikke problemet med den, spesielt ikke etter at du dro den opp forrige gang?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Unødvendig å fjerne den posten. Jeg ser ikke problemet med den, spesielt ikke etter at du dro den opp forrige gang?

Forrige gang? Han har sitert den samme posten etter hver kamp i to måneder nå. Faktisk har jeg flere varsler fra Daniel den siste måneden enn jeg har skrevet innlegg på forumet i samme periode.

 

Som sagt det er helt innafor med et stikk her og der, men ett sted går grensen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

Hvorfor forsvinner updates som Latias SELV spurte om? Grov overgrep fra administrasjon.

 

Om han har fått nok burde han være mann nok til å si fra. Er jo ikke noe over grensen i innlegget?

Gi deg med trollingen er du snill. Det er moro (og helt innafor) med noen stikk her og der, men nå provoserer du kun for provoseringens skyld. Du har vært på forumet lenge nok til å forstå at det er best å gi seg mens leken er god.
All you needed was to ask. Trodde du ville ha oppdatert etter hver runde når du SPØR etter det. Hadde sluttet om du vært ydmyk nok til å be om det. Du som startet det hele, lønner seg ikke å være bråsjekk ;)

 

:)

 

Å slette medlemmers innlegg uten grunn er litt på kanten spør du meg

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

 

Unødvendig å fjerne den posten. Jeg ser ikke problemet med den, spesielt ikke etter at du dro den opp forrige gang?

Forrige gang? Han har sitert den samme posten etter hver kamp i to måneder nå. Faktisk har jeg flere varsler fra Daniel den siste måneden enn jeg har skrevet innlegg på forumet i samme periode.

 

Som sagt det er helt innafor med et stikk her og der, men ett sted går grensen.

 

Kanskje du bør begynne å bli litt mer aktiv. Hvis du følger litt med så ser du at enkelte insinuerer åpenbare falskheter om andre og oppfordrer til selvmord. Bedre å moderere bort dette rasket hvis du først skal moderere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Swansea neste kamp borte kl 2100 neste mandag. Det lukter et bittert tap lang, lang vei.

Var Swansea-kampen ifjor som fikk hele sesongen på nedoverkurve så ser den. Lang uke med tja-rykter og nesten kjøp hjelper heller ikke.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...