Hewitt Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Er vi heldige imorgen med Blackburn seier og Arsenal tap så ligger vi godt an før hengekampen spilles Ikke faen om Blackburn og Reading (spilles for øvrig på mandag) vinner. Så heldig er det ikke mulig å være. Om vi scorer etter 5 og 10 min, eller om vi scorer etter 81 og 85, spiller virkelig ingen rolle! Tenk på alle supporterne som totalt mister 2-3 års levetid på hjertet på grunn av slike kamper. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Deilig med seier, selv om kampen ble avgjort noe sent. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Godt med en seier. Som sagt litt sent, men bedre sent enn aldri, eller hva? Glimrende skåring av Torres Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Er vi heldige imorgen med Blackburn seier og Arsenal tap så ligger vi godt an før hengekampen spilles Ikke faen om Blackburn og Reading (spilles for øvrig på mandag) vinner. Så heldig er det ikke mulig å være. Jojo, Gamsten eier jo United. 2-1 til Blackburn! Arsenal vinner nok, men de sprekker senere. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 . Om vi scorer etter 5 og 10 min, eller om vi scorer etter 81 og 85, spiller virkelig ingen rolle! Det er der du tar feil.. Det handler om effektivitet.. Når man eier en kamp og scorer så sent så er det ikke et bra tegn. klart det er bra at man vinner.. MEN DET ER SLIKE KAMPER SOM ENDER MED 0-0 som vi kjenner alt for godt... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Dette kan du da ikke mene? Frykten for at det skal bli 0-0 øker selvsagt når man nærmer seg 90 min uten noen mål, men nå endte det jo ikke slik, og da blir dette bare et tåpelig utsagn. Noe av det jeg hater mest, er når vi scorer etter 5 min og så legger oss bakpå resten av kampen for å trygge seieren! Selvsagt spiller det ingen rolle når målene kommer, de er akkurat like mye verdt om de kommer tidlig eller sent! Dessuten kan man ikke argumentere med at vi er inneffektive når vi scorer på ca 2 av 5 sjanser - det er ganske bra uttelling faktisk - selv om vi selvsagt skulle ønske vi skapte mer! Endret 11. november 2007 av Superparanoid Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Trodde ironien skulle være tydelige, men den var kanskje ikke det da... Det var en av disse united-supporterne som sutret fordi de mente at 9-10 av deres førstelagsspillere var ute med skade, og lurte på hvordan Liverpool og Chelsea ville klart seg om de hadde like mange skadet. At United har så mange førstelagsspillere ute med skade samtidig, er selvsagt bare bullshit. Bullshit? Vidic, Hargreaves, Carrick, Rooney, Ronaldo (susp), Fletcher, G.Neville, Saha, Evra og Van der Sar Var alle ute samtidig på et tidspunkt. Alle gode nok for førstelaget. Så vennligst knip igjen neste gang du skal prate ut av ræva. Edit: Jeg glemte Silvestre. I tillegg hadde vi Park og Foster ut som ikke var gode nok for førstelaget Endret 11. november 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
fakey Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Du bør kanskje sjekke litt før du driter deg ut med sånne kommentarer Superparanoid. Vi hadde faktisk 12-13 førstelagsspillere ute samtidig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Latterlig å høre de kommentarene fra deg, Superparanoid. Det er ikke mye bullshitt det, 12-13 førstelagspillere sier jo litt. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Er dette fortsatt Den store Liverpool-tråden ?? eller? synd for dere utd. fans at dere har mange skader... Men kan dere ikke ta det i en mer egnet tråd?? Det er greit at dere kommenterer utsagn MEN ikke 4 svar som er like Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Nå sa vi om Superparanoid latterlige kommentarer. Og det var om United, og det var en L'Pool fans som sa. Endret 11. november 2007 av Raste Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 spydige unitedfans = Restricted Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Var vel gjerne Superparanoid som var spydig, å som vidt meg bekjent er han Liverpool fan. Anyway, enig med Wh1te angående gårsdagens kamp. Faller litt tilbake til gamle synder, mot et Fulham lag som har omtrent samme klasse som Derby bør Liverpool dominere totalt både på scoringer og kontroll. At de scorer så sent som i det 80'ende tyder på at de faktisk kan avgjøre kamper likevel. Men tyder også på at slitet foran kassa fortsetter litt. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Ser fortsatt ikke hvordan jeg driter meg ut… Om dere har hatt så mange førstelagsspillere skadet samtidig på et tidligere tidspunkt, hvorfor klager dere da over dette nå? Jeg svarte jo på et innlegg som ble skrevet nå i helgen, og mente da at dere ikke har så mange førstelagsspillere skadet akkurat nå. Kikket nettopp på startoppstillingen dere hadde i siste kamp mot Arsenal, og den så slik ut: Van Der Sar, Wes Brown, Rio Ferdinand, Vidic, Evra, Ronaldo, Anderson, Hargreaves, Giggs, Rooney og Tevez. Innbytterne var O’Shea, Carrick og Saha. Dette er da ikke lagt fra å være et toppet lag! Og laget dere starter med i dag er nesten identisk, bare Rooney som er ute. Ergo dere har IKKE 9-10 førstelagsspillere ute nå. Førstelagsspillere definerer jeg som spillere som normalt spiller fra start, så om dere har en tropp med så mange skader, er det en helt annen diskusjon. PS! Var ikke meningen å være spydig, men jeg svarte på et spydig innlegg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Da ser dere ut til å ha klart opp, og dere kan få diskutere liverpool videre her . Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Faen, Bønna ute i 3 uker. =/ Jaja, det åpner hvertfall for at Kewell får spilt litt på venstre, så må Babel spille på høyre. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Litt surt at Yossi blir skadet nå, han har vært positiv i det siste, men lite vi kan gjøre med det. Får håpe Kewell holder seg skadefri de nærmeste ukene nå da, selv om oddsen er lav. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Kjedelig det, men han mister vel bare to kamper da, ettersom det er landslagspause. Og vi har Kewell og Babel som kan ha hver sin side, så så lenge de to holder seg skadefri er det ikke noe problem. Men selvfølgelig kjedelig å miste et alternativ, Yossi har vist gode takter de siste 4-5 kampene og det toppet seg selvfølgelig mot Besiktas. Edit: Men det kan slå veldig negativt ut hvis Benitez ikke mener Kewell er klar og Gerrard dermed blir brukt på høyre. Endret 11. november 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Har ikke sett Fulham-kampen så jeg skal kanskje se den i neste uke på opptak. Men har sett scoringene, å spesielt Torres sin var nydelig. Jeg kjenner forresten to stykker som var på kampen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 snip Da bør du lære deg defineringen av disse ordene. Førstelag = A-lags troppen mens Første 11'er er noe helt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå