Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Er vi heldige imorgen med Blackburn seier og Arsenal tap så ligger vi godt an før hengekampen spilles

Ikke faen om Blackburn og Reading (spilles for øvrig på mandag) vinner. Så heldig er det ikke mulig å være. :p

 

Om vi scorer etter 5 og 10 min, eller om vi scorer etter 81 og 85, spiller virkelig ingen rolle!

Tenk på alle supporterne som totalt mister 2-3 års levetid på hjertet på grunn av slike kamper. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
. Om vi scorer etter 5 og 10 min, eller om vi scorer etter 81 og 85, spiller virkelig ingen rolle!

 

 

 

Det er der du tar feil.. Det handler om effektivitet.. Når man eier en kamp og scorer så sent så er det ikke et bra tegn. klart det er bra at man vinner.. MEN DET ER SLIKE KAMPER SOM ENDER MED 0-0 som vi kjenner alt for godt...

Lenke til kommentar

Dette kan du da ikke mene? Frykten for at det skal bli 0-0 øker selvsagt når man nærmer seg 90 min uten noen mål, men nå endte det jo ikke slik, og da blir dette bare et tåpelig utsagn. Noe av det jeg hater mest, er når vi scorer etter 5 min og så legger oss bakpå resten av kampen for å trygge seieren! Selvsagt spiller det ingen rolle når målene kommer, de er akkurat like mye verdt om de kommer tidlig eller sent! Dessuten kan man ikke argumentere med at vi er inneffektive når vi scorer på ca 2 av 5 sjanser - det er ganske bra uttelling faktisk - selv om vi selvsagt skulle ønske vi skapte mer!

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar
Trodde ironien skulle være tydelige, men den var kanskje ikke det da... Det var en av disse united-supporterne som sutret fordi de mente at 9-10 av deres førstelagsspillere var ute med skade, og lurte på hvordan Liverpool og Chelsea ville klart seg om de hadde like mange skadet. At United har så mange førstelagsspillere ute med skade samtidig, er selvsagt bare bullshit.

Bullshit?

 

Vidic, Hargreaves, Carrick, Rooney, Ronaldo (susp), Fletcher, G.Neville, Saha, Evra og Van der Sar Var alle ute samtidig på et tidspunkt. Alle gode nok for førstelaget.

 

Så vennligst knip igjen neste gang du skal prate ut av ræva.

 

Edit: Jeg glemte Silvestre. I tillegg hadde vi Park og Foster ut som ikke var gode nok for førstelaget :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Var vel gjerne Superparanoid som var spydig, å som vidt meg bekjent er han Liverpool fan.

 

Anyway, enig med Wh1te angående gårsdagens kamp. Faller litt tilbake til gamle synder, mot et Fulham lag som har omtrent samme klasse som Derby bør Liverpool dominere totalt både på scoringer og kontroll. At de scorer så sent som i det 80'ende tyder på at de faktisk kan avgjøre kamper likevel. Men tyder også på at slitet foran kassa fortsetter litt.

Lenke til kommentar

Ser fortsatt ikke hvordan jeg driter meg ut… Om dere har hatt så mange førstelagsspillere skadet samtidig på et tidligere tidspunkt, hvorfor klager dere da over dette ? Jeg svarte jo på et innlegg som ble skrevet nå i helgen, og mente da at dere ikke har så mange førstelagsspillere skadet akkurat . Kikket nettopp på startoppstillingen dere hadde i siste kamp mot Arsenal, og den så slik ut: Van Der Sar, Wes Brown, Rio Ferdinand, Vidic, Evra, Ronaldo, Anderson, Hargreaves, Giggs, Rooney og Tevez. Innbytterne var O’Shea, Carrick og Saha. Dette er da ikke lagt fra å være et toppet lag!

 

Og laget dere starter med i dag er nesten identisk, bare Rooney som er ute. Ergo dere har IKKE 9-10 førstelagsspillere ute nå. Førstelagsspillere definerer jeg som spillere som normalt spiller fra start, så om dere har en tropp med så mange skader, er det en helt annen diskusjon.

 

PS! Var ikke meningen å være spydig, men jeg svarte på et spydig innlegg.

Lenke til kommentar

Kjedelig det, men han mister vel bare to kamper da, ettersom det er landslagspause. Og vi har Kewell og Babel som kan ha hver sin side, så så lenge de to holder seg skadefri er det ikke noe problem. Men selvfølgelig kjedelig å miste et alternativ, Yossi har vist gode takter de siste 4-5 kampene og det toppet seg selvfølgelig mot Besiktas.

 

Edit:

Men det kan slå veldig negativt ut hvis Benitez ikke mener Kewell er klar og Gerrard dermed blir brukt på høyre.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...