Alkan Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Imens ingen er på vei inn? Tilsynelatende ingen nei.... Monaco sin president sa vel at de ikke selger sine beste spillere i januar. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 (endret) Barcelona farmerklubb. =) Blir veldig overraska om en klarer å karre til seg Lemar som er nevnt som erstatter. Endret 6. januar 2018 av Whiteshit Lenke til kommentar
sector Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Hvis Liverpool legger nok penger på bordet, så er vel Lemar til salgs til slutt. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Offsielt... https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1/coutinho-selges-til-barcelona/ 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Hvordan går det an å selge sin beste spiller i januar? Hva faen er det de driver med? La han streike, la han råtne på reservelaget, men ikke selg han! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Deilig! Og trist. Har han på fantasy ? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Hvordan går det an å selge sin beste spiller i januar? Hva faen er det de driver med? La han streike, la han råtne på reservelaget, men ikke selg han! også? tvinge en spiller til der hjelper hvertfall ikke, og til så syk pris er vel valget lett. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Helt enig her, fyren har sikkert drømt om Barcelona helt siden han var gutteunge, det er bare å la ham gå hvis man får en god sum for ham. Noe dere fikk også, syns jeg Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 God pris, men timingen er så politisk ukorrekt at det ikke er mulig. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Han hadde mange år igjen av kontrakten, og han burde vel kunne respektere at LFC ikke kan slippe han midt i sesongen? Helt latterlig, uansett pris. For meg er topp 4 verdt mer. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Nå har hvertfall Klopp presset på seg, om man ikke klarer topp 4 vil man se tilbake på dette også som en stor grunn til at man ikke klarte topp 4 (sammen med at man ikke kjøpte en cb i sommervinduet). 2 store avgjørelser, uansett skal Klopp dømmes som alle andre managere etter endt sesong. Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Med Van Dijk, Keita inn til sommeren og kanskje Lemar så synes jeg at kvaliteten på kollektivet uansett er bedre. Viktigere det å ha et mye høyere bunnivå og kanskje et litt lavere toppnivå Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Nå har hvertfall Klopp presset på seg, om man ikke klarer topp 4 vil man se tilbake på dette også som en stor grunn til at man ikke klarte topp 4 (sammen med at man ikke kjøpte en cb i sommervinduet). 2 store avgjørelser, uansett skal Klopp dømmes som alle andre managere etter endt sesong. Kjenner jeg deg rett så håper vel du at Liverpool ikke skal klare topp 4, slik at du har noe du kan mase på Klopp om her inne Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Nå har hvertfall Klopp presset på seg, om man ikke klarer topp 4 vil man se tilbake på dette også som en stor grunn til at man ikke klarte topp 4 (sammen med at man ikke kjøpte en cb i sommervinduet). 2 store avgjørelser, uansett skal Klopp dømmes som alle andre managere etter endt sesong.Kjenner jeg deg rett så håper vel du at Liverpool ikke skal klare topp 4, slik at du har noe du kan mase på Klopp om her inne Drømmen er vel å få Benitez igjen for hans del Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Nå har hvertfall Klopp presset på seg, om man ikke klarer topp 4 vil man se tilbake på dette også som en stor grunn til at man ikke klarte topp 4 (sammen med at man ikke kjøpte en cb i sommervinduet). 2 store avgjørelser, uansett skal Klopp dømmes som alle andre managere etter endt sesong. Kjenner jeg deg rett så håper vel du at Liverpool ikke skal klare topp 4, slik at du har noe du kan mase på Klopp om her inne Dette blir for dumt. Det skjønner selv du. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Nå har hvertfall Klopp presset på seg, om man ikke klarer topp 4 vil man se tilbake på dette også som en stor grunn til at man ikke klarte topp 4 (sammen med at man ikke kjøpte en cb i sommervinduet). 2 store avgjørelser, uansett skal Klopp dømmes som alle andre managere etter endt sesong. Kjenner jeg deg rett så håper vel du at Liverpool ikke skal klare topp 4, slik at du har noe du kan mase på Klopp om her inne Spot on. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå