Alkan Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Tror Mahrez kan være en god signering, men da til en riktig pris. Skeptisk om vi skulle punge ut 50m + for en spiller når vi trolig går for Lemar til sommeren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Mahrez er ikke med i dagens cup kamp,så om han drar blir han ikke cup tied. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 I følge VG er det Holgate som mistenkes for rasisme, men VG henger vel sjeldent helt med. https://www.vg.no/sport/fotball/fa-cupen/fa-skal-granske-rasisme-paastander-i-liverpool-everton-kampen/a/24224669/ "Nå skal FA undersøke påstander om Holgate kom med rasistiske tilrop mot Firmino, skriver Daily Mail. Firmino kom med noen kraftige tilrop mot Holgate etter at han ble dyttet ut av banen, mens Holgate skal ha svart på en måte som kan ha vært rasistisk." De er ikke de eneste som rapporterer dette... https://www.nettavisen.no/sport/fa-etterforsker-anklager-om-rasisme-under-merseyside-derbyet/3423403677.html 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 (endret) Mahrez er mer enn god nok for oss, og hvis vi får han hadde han lett vært en contender til å starte hver kamp. Var noen stats på at han hadde både flere mål og assists enn Coutinho og Hazard de siste to årene. (Edit: Ikke at han er bedre enn de to altså, men han er god). Endret 6. januar 2018 av Schweigaard Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Det var altså ikke noen årsak til dytten, kun skadefryd? Firmino sa vel noe som «crazy motherf*****» etter dytten. Begge får vel sikkert straff da... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Føler meg litt ond når jeg eg glad for at Moreno er skadet, men av en eller annen merkelig grunn blir han brukt over Robertson som er en god del bedre. Samme her, og jeg føler meg ikke ond. Den drittspilleren skulle vært solgt for lengst. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Det var altså ikke noen årsak til dytten, kun skadefryd? Firmino sa vel noe som «crazy motherf*****» etter dytten. Begge får vel sikkert straff da...Det kommer ikke til å få konsekvenser siden dommeren var til stede. Det som nå gjenstår å se er om Firmino har brukt racial slurs, noe kamerane ikke tilstrekkelig viser. Forhåpentligvis ender dette i null og niks. Verstefall minimum 5 kamper karantene for Firmino https://www.thisisanfield.com/2018/01/fa-confirm-allegation-holgate-firmino-confrontation/ Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Kan jeg aldri se for meg. Madley stod midt imellom de. Han konfererte også med fjerdedommer. Hadde han hørt rasisme hadde han definitivt gitt ut kort og ikke minst rapportert det. Lenke til kommentar
sungun Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 "Er du sint? Sønn av en hore" Ref. leppelesere på twitter.. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Om det skulle vise seg å stemme så er det ihvertfall langt fra rasisme Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Vet aldri med FA. Tipper Firmino får karantene, men det er vel rett og rimelig når Holgate dytter han opp på tribuna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Ikke om det går på rase. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Vet aldri med FA. Tipper Firmino får karantene, men det er vel rett og rimelig når Holgate dytter han opp på tribuna. Ja, skulle vel egentlig bare mangle. Blir ikke så veldig forundret over FA lenger Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 (endret) Da var Coutinho solgt i følge Joyce. Da blir vi automatisk ekstremt svekket i angrep - han som er omtrent all kreativitet for oss fremover. Hater virkelig når de beste spillerne våre går. Fra Alonso, til Suarez til Coutinho. Mye viktigere å tviholde på de beste spillerne, selv om man blir tilbudt latterlig med penger. Endret 6. januar 2018 av Schweigaard Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 (endret) "Er du sint? Sønn av en hore" Ref. leppelesere på twitter.. Er nok ikke sint han sier, men gal.De fleste medier som har studert bildene har kommet frem til at Firmino ikke sier noe rasistisk. Det skrives også at Holgate misforstod og at trenerteamet hans oppklarte det i pausen. Uansett, den dytten fra Holgate er livsfarlig og fullstendig uprovosert. Så han fortjener en kamp eller to fra sidelinja. Endret 6. januar 2018 av Cappo Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Da var Coutinho solgt i følge Joyce. Da blir vi automatisk ekstremt svekket i angrep - han som er omtrent all kreativitet for oss fremover. Hater virkelig når de beste spillerne våre går. Fra Alonso, til Suarez til Coutinho. Mye viktigere å tviholde på de beste spillerne, selv om man blir tilbudt latterlig med penger. Alonso kan ikke sammenlignes. Han ble mer drevet vekk fra klubben. Han hadde nok blitt tror jeg. Resten er typisk sør-amerikansk. Alle de vil til Real Madrid og Barcelona. Må jo si at jeg syns Coutinho kunne fullført sesongen i Liverpool. Jeg syns han skylder Liverpool såpass for å ha skutt fart på karrieren hans. Men antageligvis er Barcelona livredde for den mulige transferban at de ikke tør å vente med å registrere Coutinho. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Hvorfor i helvete selger vi vår beste spiller i januar? Helt latterlig avgjørelse. Nå ryker garantert topp 4... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Imens ingen er på vei inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå