Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Fryktelig kjipt å miste spesielt Coutinho, men også Can. (Tydeligvis noe med spillere som begynner på C. :p)

Men om vi kan gjøre flere gode kjøpt som Salah har vist seg å være, så kommer jeg ikke til å bry meg stort.

 

Blir spennende å se hvilke navn som står på blokka. Er Klopp interessert i å erstatte Can eller er den plassen beregnet på Keita?

Noe offensivt inn for Coutinho derimot er vi nok avhengig av. Tror ikke vi selger Coutinho for så plutselig satse på Kent, Woodburn og Brewster.

Dog jeg hadde sett at vi satset mer på lokalt talent eller i det minste britisk talent. Spillere som det er mindre sannsynlighet for at klubber som Real Madrid og Barcelona klarer å lokke til seg.

 

Van Dijk har ingenting med Coutinho å gjøre. Klubben har hele tiden ønsket Van Dijk og samtidig beholde Coutinho.

 

Til tross for en enorm sum for Van Dijk og Keita, så har faktisk ikke Liverpool brukt mye penger. Vi har vært flinke til å kvitte oss med spillere som anses som overflødig og det vil nok fortsette neste sesong.

Coutinho ut og Lemar inn og allikevel sitte med nærmere £50m i pluss.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Liverpool har gått med på å selge Philippe Coutinho til Barcelona for 142 millioner pund, hvor 122 millioner pund blir utbetalt umiddelbart. Spillerens agenter og advokater er for øyeblikket i Catalonia hvor de er i ferd med å fullføre de siste detaljene i spillerens kontrakt med Barcelona. Liverpool har også representanter tilstede, og overgangen vil sannsynligvis bli fullført i løpet av de kommende timene.

Sport

 

 

Katastrofe om det skjer midt i januar. Hvem faen selger sine beste spillere i januar vinduet? Ingen!

Lenke til kommentar

 

Liverpool har gått med på å selge Philippe Coutinho til Barcelona for 142 millioner pund, hvor 122 millioner pund blir utbetalt umiddelbart. Spillerens agenter og advokater er for øyeblikket i Catalonia hvor de er i ferd med å fullføre de siste detaljene i spillerens kontrakt med Barcelona. Liverpool har også representanter tilstede, og overgangen vil sannsynligvis bli fullført i løpet av de kommende timene.

Sport

 

 

Dette er det jeg ikke skjønner. Jeg trodde Barcelona var enige med Coutinho om kontrakten helt siden i sommer jeg? 

Lenke til kommentar

 

 

Liverpool har gått med på å selge Philippe Coutinho til Barcelona for 142 millioner pund, hvor 122 millioner pund blir utbetalt umiddelbart. Spillerens agenter og advokater er for øyeblikket i Catalonia hvor de er i ferd med å fullføre de siste detaljene i spillerens kontrakt med Barcelona. Liverpool har også representanter tilstede, og overgangen vil sannsynligvis bli fullført i løpet av de kommende timene.

Sport

 

 

Katastrofe om det skjer midt i januar. Hvem faen selger sine beste spillere i januar vinduet? Ingen!

 

 

Jo Liverpool gjør det. Fordi vi liker ikke å vinne ting. :p

Lenke til kommentar

Bryr meg ikke så mye om Can går, han har aldri helt klart å bli noe særlig bedre de årene han har vært hos oss. Coutinho derimot blir bedre for hver sesong, og kan vel anses for å være ganske høy verdensklasse nå. Lett en av de 6-7 beste i ligaen.

 

Vi har nok av penger. Tror Coutinho hadde vært profesjonell, og spilt bra for oss selv om vi hadde "tvunget" ham til å bli. I hvertfall gjør en avtale der vi ikke gir slipp på han før til sommeren - idiotisk å selge en så bra spiller i Januar uten en like god erstatter klar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Coutinho har da vitterlig hatt sin beste sesonghalvdel siden han kom til klubben, men måten han forlater klubben på er ikke spesielt sportslig. Klubbledelsen kunne godt vært litt mer kyniske og harde. Å selge han uten at en god erstatter kommer inn vil være et dårlig signal å sende.

 

At Can forsvinner er veldig mye mer mehhh, han er god på sitt beste, men han er ikke den spilleren vi håpet han skulle bli. Altfor treig i tankegang og fart.

Lenke til kommentar

Må si jeg liker den forsvarsrekka, sånn egentlig. Det var jo egentlig ingen av dem sin feil det målet til Everton, utrolig nok.

Kan alltids diskuteres om Matip burde ha fått frispark etter å ha blitt revet ned på returløpet.

Heldigvis vant vi til slutt for det.

 

Van Dijk ser ut som den sjefen bak der jeg håpet han kunne være. Dirigerer og gir veldig tydelig signaler om hva han vil de andre skal gjøre, inkludert keeper.

Det er nesten smått utrolig at han kan spille så bra etter kun et par treninger med Liverpool også rett i heksegryta som er Liverpool - Everton.

Men jeg antar det er nettopp derfor Liverpool gjorde Van Dijk til verdens dyreste forsvarsspiller.

 

Jeg syns nesten litt synd på Gomez dog. Flere ganger så senteret de uforståelig til han når de ser han har 2 forbanna mann på seg. Hva faen er greia med det? Må da finnes andre pasningsalternativer enn Gomez i de tilfellene? For ellers så var han jo ganske solid.

 

Robertson fortjener mye kred. Han var rett og slett enorm i dag.

Det er deilig å se at vi i dag har 3 backer, Robertson, Gomez og Alexander-Arnold, som ofte slår veldig bra innlegg.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Vi må gi kred til Everton for kontringen, det var bra over hele linja fra dem og avslutningen til Sigurdsson var fin den. Men deilig at van Dijk scorer i debuten, god kamp av han og Lovren kommer til å spille mindre framover.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Firmino etterforsknes for å ha brukt rascal slurs mot Holgate etter episoden der han ble puffet ut av banen igår.

Så idiotisk om han har dratt frem det kortet, greit at Firmino blir forbanna, men hold deg til banneord. Kan fort bli ban på brasilianeren. Masse kamera på firmino og tyder på at puta blir ytret, ikke noe slurs. Blir "gøy" å se utviklingen.

 

Having been made aware the referee had referenced Holgate’s complaint in his match report, Liverpool then issued a statement: “The club and player will fully co-operate with the relevant authorities to ensure the facts are established in a thorough manner if deemed necessary or requested.”

Blir ikke noe t-skjorter denne gangen heldigvis. Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

I følge VG er det Holgate som mistenkes for rasisme, men VG henger vel sjeldent helt med.

 

https://www.vg.no/sport/fotball/fa-cupen/fa-skal-granske-rasisme-paastander-i-liverpool-everton-kampen/a/24224669/

 

"Nå skal FA undersøke påstander om Holgate kom med rasistiske tilrop mot Firmino, skriver Daily Mail.

 

Firmino kom med noen kraftige tilrop mot Holgate etter at han ble dyttet ut av banen, mens Holgate skal ha svart på en måte som kan ha vært rasistisk."

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Kjøp en def midtbanespiller, keeper og spiss så er det greit. To første må være topp kvalitet.

 

Hvor finner man en kepper av topp kvalitet om dagen?

De fleste lag holder tett på sine egne, og det tar tid å egenutvikle en god keeper.

 

Tror det er den mest utfordrende posisjonen å fylle. Er ikke bare å gå på Coop Mart og plukke fra øverste hylle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...