GnilreG Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Der vant vi på offsidemål gitt. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 På linje på de bildene jeg har sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 1 poeng på Chelsea og United.Ingen oppdatering på denne i kveld?Tar poeng på arsenal/Chelsea, beholder 4.plassen etter en sterk borteseier. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 .no er voldsomt rause med karakteren til Solanke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Can fikk karakter 7 som deler beste med lallana. Ferdig med den saken si. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Jo, jeg vet ikke hvem det er som skriver dette, men jeg ikke bestandig enig med dem. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 https://streamable.com/z295a Klasse! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 (endret) Der vant vi på offsidemål gitt. Nei det var det ikke. Har pauset og startet høydepunktvideoen på TV2 en del ganger og det er ikke noen offside. Det er ikke offside på Lovren ved frisparket for Burnley-spilleren som passer på Klavan opphever den. Det er ikke offisde på Klavan, da Klavan er bak/på linje i det Lovren header. Endret 1. januar 2018 av Cappo Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 De glemte å ta med Firmino, Sturridge og Solanke. Har vel flere mål gjennom Liverpool-karrierene enn Solanke, når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) Ble også verdens mestscorende estlanske spiller i premier League også. Endret 2. januar 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) Endret 2. januar 2018 av Whiteshit Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Der vant vi på offsidemål gitt. Nei det var det ikke. Har pauset og startet høydepunktvideoen på TV2 en del ganger og det er ikke noen offside. Det er ikke offside på Lovren ved frisparket for Burnley-spilleren som passer på Klavan opphever den. Det er ikke offisde på Klavan, da Klavan er bak/på linje i det Lovren header. Har ikke sett tv2 sin sending, men såg en engelsk en, der stoppet de opptak med utheving av spillerene og snakkte om at det var offside. Var på Klavan, på selve målet. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Der vant vi på offsidemål gitt. Nei det var det ikke. Har pauset og startet høydepunktvideoen på TV2 en del ganger og det er ikke noen offside. Det er ikke offside på Lovren ved frisparket for Burnley-spilleren som passer på Klavan opphever den. Det er ikke offisde på Klavan, da Klavan er bak/på linje i det Lovren header. Har ikke sett tv2 sin sending, men såg en engelsk en, der stoppet de opptak med utheving av spillerene og snakkte om at det var offside. Var på Klavan, på selve målet. Får jeg ikke til å stemme. I verstefall er han på linje med Lovren, ergo ikke offside. Om han er offside, så er den så hårfin at det er umulig for en linjedommer å være sikker. Og er en ikke sikker så sier regelboka at en skal la tvilen gå det angripende lag til gode. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) [...]Og er en ikke sikker så sier regelboka at en skal la tvilen gå det angripende lag til gode.Nei, det stemmer ikke. Det er en gammel myte.Det som derimot stemmer er at (assistent)dommeren skal dømme etter det han/hun ser. Hvis han/hun ikke kan se at det er offside så skal han/hun heller ikke dømme det. (det gir samme resultat som om han/hun skulle dømt det angriperne lag tilgode, men dette står altså ikke i regelboka). Edit: jeg har kun sett bilder og «eksperter» som viser / sier det ikke var offside. Endret 2. januar 2018 av indahla Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) Og er en ikke sikker så sier regelboka at en skal la tvilen gå det angripende lag til gode. Myte. Det står ikke noe om det hverken i regelboka til IFAB eller FA, ei heller NFF. Men det er gjort undersøkelser/forskning som viser at det litt oftere blir riktig å holde flagget nede enn å reise det, så enkelte forbund har valgt å instruere dommerne i dette sånn at det skal bli flere mål. EDIT: Litt for sen der Endret 2. januar 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Der vant vi på offsidemål gitt. Nei det var det ikke. Har pauset og startet høydepunktvideoen på TV2 en del ganger og det er ikke noen offside. Det er ikke offside på Lovren ved frisparket for Burnley-spilleren som passer på Klavan opphever den. Det er ikke offisde på Klavan, da Klavan er bak/på linje i det Lovren header. Har ikke sett tv2 sin sending, men såg en engelsk en, der stoppet de opptak med utheving av spillerene og snakkte om at det var offside. Var på Klavan, på selve målet. Får jeg ikke til å stemme. I verstefall er han på linje med Lovren, ergo ikke offside. Om han er offside, så er den så hårfin at det er umulig for en linjedommer å være sikker. Og er en ikke sikker så sier regelboka at en skal la tvilen gå det angripende lag til gode. Jeg er enig med deg, såg heller ikke at det var offside når sistuasjonen ble visst under kampen. Kan jo være at de pauset bildet litt etter at Lovren slapp ballen? Vett ikke. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Satser på at Coutinho ikke drar dette vinduet, får gå neste vindu for en en shitload med penger. Sutreunge om han streiker igjen. Kommer nok ikke til å ofre for mye før VM, så er vel tilbake når overgangsvinduet stenger, som sist. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) Får håpe Barcelona får en transferban som en følge av Griezman saken. Jeg er så jævlig lei av å høre spillere på Barcelona prøve og overtale Coutinho via media eller Barcelona avisene som kun prøver å skape kvalme slik at klubben skal selge. Liverpool tråkket i baret med Van Dijk i sommer. Men i motsetning til Barcelona brukte Liverpool måneder bak kulissene for å gjøre forholdet bra igjen og få til en overgang. Hva gjør Barcelona? Griner til media og avisene. Ikke at de faktisk har pengene til å kjøpe Coutinho. Det er jo derfor de kommer med alle disse latterlige budene hvor mesteparten er urealistiske klausuler. Hvis de byr £150m så skal £35m av de få lov til å være diverse realistiske klausuler. Endret 2. januar 2018 av Cappo Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) Kjipt at Pep Lijnders forlater oss til fordel for managerjobb i Nederland - virket som en utrolig talentfull spillerutvikler og trener. Klopp har vært full av lovord om han, blant annet sagt at han er god på alt det som Klopp og hans assistenter ikke er god på, mer moderne osv. "And Klopp, speaking to liverpoolfc.com , was asked whether he could succeed as a No.1 in his own right. “Yes, 100 per cent. No doubt, no doubt,” he said." Ser ut til å ha en lysende karriere foran seg hvertfall. Endret 2. januar 2018 av Schweigaard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå