Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Dårlig kamp. Liverpool klarer ikke å avgjøre før det er 10 minutter igjen. Det holder ikke. Jeg er skikkelig frustrert nå. Trodde virkelig Rafa at det (relativt dårlige) laget som startet mot Besiktas kunne gjøre suksess i PL?

 

Banens beste: Mascherano, Hyypiä

Banens dårligste: Crouch, Arbeloa

Lenke til kommentar

Deilig å se Torres avgjøre. Så forskjellen med en gang han kom inn. Voronin var spilte greit på banen, men ikke i den avgjørende fasen av spillet, som tross alt er den viktigste. Ellers var spillet helt midt på treet, men ingenting å rope hurra for. Vi må bli bedre til å score mer på sjansene og avgjøre tidligere, ingen grunn til å gjøre det så spennende. Men deilig med landslagspause nå, da er Torres 100% klar til Newcastle om to uker og da er sannsynligvis Agger også tilbake.

Lenke til kommentar
Dårlig kamp. Liverpool klarer ikke å avgjøre før det er 10 minutter igjen. Det holder ikke. Jeg er skikkelig frustrert nå. Trodde virkelig Rafa at det (relativt dårlige) laget som startet mot Besiktas kunne gjøre suksess i PL?

 

Banens beste: Mascherano, Hyypiä

Banens dårligste: Crouch, Arbeloa

 

 

 

Helt enig med deg.. Det er nesten litt skuffende å vinne kun 2-0..

 

 

Hyppia viser storform.. han er nesten tilbake, men det er vel mest på grunn av den elendige motstanden vi møtte, det er nesten en skandale kamp av Fulham. De har ikke noe i denne ligaen å gjøre etter denne forestillingen

 

Men en seier er en seier ;) Viser vel at Torres og babel muligens er noen nøkkelmenn :)

Lenke til kommentar
Dårlig kamp. Liverpool klarer ikke å avgjøre før det er 10 minutter igjen. Det holder ikke. Jeg er skikkelig frustrert nå. Trodde virkelig Rafa at det (relativt dårlige) laget som startet mot Besiktas kunne gjøre suksess i PL?

 

Banens beste: Mascherano, Hyypiä

Banens dårligste: Crouch, Arbeloa

Helt uenig og synes det var en grei kamp. Vi kontrollerer totalt og det er stort sett bare spill mot et mål. Det er dog skuffende at vi ikke greier og avgjøre dette tidligere, kunne fint hatt både 2 og 3 mål før pause. Og jeg er også litt uenig i det du sa om at Rafa bytta ut Voronin, enkelt og greit av den grunn at jeg synes han sugde helt sinnsykt balle i dag. Hvordan er det mulig og bomme på sånne sjanser? Trodde det var Kuyt som hadde den jobben jeg. Men kunne godt ha bytta ut Crouch også. Så med en gang hvordan kampen endra seg når Babel og Torres kom innpå, blei straks mye større sjanser. Håper Rafa snart skjønner at verken Riise eller Aurelio er så jævla gode på vingen, spesielt når vi har Kewell, Babel og Leto på den plassen også.

 

Torres er elsk! Hadde håpa han skulle ta straffa (som forøvrig ikke var straffe), men men.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Men en en seier er en seier ;) Viser vel at Torres og babel muligens er noen nøkkelmenn :)

Så sant som det er sagt. Forventer begge to i startoppstillingen neste kamp.

 

Syns forresten ikke Arbeloa spilte dårlig i dag. Han hadde noen fine taklinger bakover og var ivrig etter å bli med framover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Helt uenig og synes det var en bra kamp. Vi kontrollerer totalt og det er stort sett bare spill mot et mål.

 

Poenget ditt? At vi hadde vunnet selv om det hadde blitt 0-0 fordi vi "spilte så fint"?

 

Og jeg er også litt uenig i det du sa om at Rafa bytta ut Voronin, enkelt og greit av den grunn at jeg synes han sugde helt sinnsykt balle i dag. Hvordan er det mulig og bomme på sånne sjanser?

 

Alle med litt innsikt vet at det er en større prestasjon å komme til sjanser og bomme på dem enn å ikke ha muligheten til å bomme på dem, som for eksempel Crouch.

Lenke til kommentar
Helt uenig og synes det var en bra kamp. Vi kontrollerer totalt og det er stort sett bare spill mot et mål.

 

Poenget ditt? At vi hadde vunnet selv om det hadde blitt 0-0 fordi vi "spilte så fint"?

Nei? Hadde du åpna øynene og sett litt senere i innlegget mitt så hadde du sett at det er skuffende at vi ikke avgjør kampen tidligere. Du sa vi spilte en dårlig kamp, noe jeg er uenig i siden vi kontrollerte kampen så og si hele tida og vi skapte sjanser. Det med at vi hadde vunnet selv om det hadde blitt 0-0 kom fra din kjeft.

 

Og jeg er også litt uenig i det du sa om at Rafa bytta ut Voronin, enkelt og greit av den grunn at jeg synes han sugde helt sinnsykt balle i dag. Hvordan er det mulig og bomme på sånne sjanser?

 

Alle med litt innsikt vet at det er en større prestasjon å komme til sjanser og bomme på dem enn å ikke ha muligheten til å bomme på dem, som for eksempel Crouch.

Alle med _litt_ innsikt hadde sett at Crouch faktisk hadde hvertfall en sjanse i kampen og at han faktisk var langt nærmere på den enn Voronin var på noen av sine. Synes som sagt ikke Crouch gjorde noen kjempekamp, men jeg blir utrolig irritert på spillere som brenner så jævlig mange sjangser hele tida (Voronin, Kuyt). For min del kan vi selge alle tre så fort sjansen byr seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vi hadde gjort det godt, men får så et baklengsmål da Torres treffer feil på ballen og lurer Niemi. Like etterpå blir Liverpool forært en scoring da dommeren gir dem et straffespark som aldri skulle ha vært gitt.

 

Haha, for en forbanna taper.

Lenke til kommentar

Det var vel mildt sagt en veldig subjektiv oppfattelse. :p Vi spilte ikke kanonbra, men vi hadde i det minste alt spillet og presset. Fulham var innenfor vår 16-meter et par ganger i løpet av hele kampen. Men uavgjort hadde vel kanskje vært det samme for Fulham som en seier. Torres er en avslutter av god klasse, og når jeg ser scoringen hans kan jeg ikke tro annet enn at det var et helt kalkulert skudd i keepers nærmeste, som er skjult av en medspiller og blir tatt på feil ben. God avslutning. Straffen stemmer, forseelsen skjedde akkurat utenfor. Synd for Fulham det, men selv Fulham-supporterne må vel si seg enig i at sjansene for at de hadde utlignet om vi ikke fikk straffen er mer eller mindre lik null.

Lenke til kommentar

Kampen var grei nok, vi sliter med siste passningen synes jeg.

Liverpool må vist på død og liv spille igjennom et bevoktet forsvar og spille igjennom medspillerene sine heeeeelt innerst i mål, inleggene var heler ikke av den beste sorten.

 

Likte det jeg så av Hyppiä og noen takter av Yossi.

Er vi heldige imorgen med Blackburn seier og Arsenal tap så ligger vi godt an før hengekampen spilles

Lenke til kommentar
Uansett, med vår rotering er det ikke utenkelig at vi starter med 9-10 nye spillere i neste kamp...

 

Jeg er generelt ingen fan av at folk diskuterer roteringspolitikken til Rafa uten å ha satt seg inn i den. Spesielt irritert blir jeg når såkalte fans gjør det. 9 - 10 nye spillere? Har du drukket?

 

http://www.squarefootball.net/article/article.asp?aid=5007

 

Kommentarer på dette innlegget kan gjerne taes i Liverpool-tråden.

 

Er forøvrig enig med Manx.

Trodde ironien skulle være tydelige, men den var kanskje ikke det da... Det var en av disse united-supporterne som sutret fordi de mente at 9-10 av deres førstelagsspillere var ute med skade, og lurte på hvordan Liverpool og Chelsea ville klart seg om de hadde like mange skadet. At United har så mange førstelagsspillere ute med skade samtidig, er selvsagt bare bullshit. Derfor svarte jeg med at vi roterer med 9-10 spillere fra kamp til kamp, så det ville ikke utgjøre noen forskjell. Begge utsagnene var selvsagt sterkt overdrevet.

 

Når det gjelder kampen i dag, så skal jeg se den i opptak nå. Var borte da kampen gikk, så jeg måtte programmere den inn. Nå vet jeg jo hva resultatet ble, men hadde jeg sett den direkte hadde jeg sikkert ergrert meg gul og grønn over at 90 min igjen nærmer seg uten at det har kommet noen mål. Imidlertid ble det 2-0, noe som høres helt greit ut. Ser derfor ingen grunn til å klage på at vi ikke avgjør tidligere da. Om vi scorer etter 5 og 10 min, eller om vi scorer etter 81 og 85, spiller virkelig ingen rolle!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...