bshagen Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Dæven, det er dyrt å være PL-klubb! Nesten like mye som for Pogba jo Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 (endret) Sånn tommel som det der pleier jeg å få fra dama når jeg har gjort noe galt Endret 27. desember 2017 av banansplitt™ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) Hvor da? Endret 28. desember 2017 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Sånn tommel som det der pleier jeg å få fra dama når jeg har gjort noe galt Nå fikk du det for at du gjorde noe riktig . Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Hvor da? Ah, samme sted som du putter bananen. Got it Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Fant nettopp ut at Lindelöf ble kjøpt av United i sommer for 35 mill euro, med muligheter for ytterligere 10 mill euro i tilfelle diverse forskjellig. Liverpool betaler 75 mill pund for VanDijk. Da er jo 75 mill et røverkjøp!! Men Lindelof har jo prestert bra de siste to månedene ? 4 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Prisen er aldeles sinnsvak, men Southampton har hatt særdeles gode kort på hånda og flere som er interessert. Så da må man vel bare bla opp det som må til når det er den spilleren Klopp vil ha. Men jeg kan glatt innrømme at det er skammelig mye penger for å kjøpe en spiller. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Ikke minst, en forsvarspiller. Men det er slikt trenden er, det er bare å akseptere, sånn er det for alle toppklubbene om dagen Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Eg syns prisen for pogba var heilt dyrehage i si tid. No føler eg at suarez gikk gratis og at alt under 1.5 milliard for coutinho er en vits. Heilt utrulig at det går rundt egentlig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Ikke minst, en forsvarspiller. Men det er slikt trenden er, det er bare å akseptere, sånn er det for alle toppklubbene om dagenSkjønner ikke hvilken posisjon spillere har har noe med saken å gjøre. Defensive spillere er like viktig om ikke mer enn offensive. Er ikke like flashy og cool som spiss da sikkert. Og akkurat VDD har jo grei målratio også så da har man den i lomma si. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Mener at det er mer kommersiell verdi på spillere som scorer mål, de er gjerne frontfigurene og de som selger mest drakter. Fra et økonomisk perspektiv er det da derfor høyere avkastning som fører til høyere innkjøpspris/lønn. Tipper jeg. Tror jeg. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 VDD scorer jo mål han. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Joa. Men det er Coutinho som er favoritten til Sondre på 12 år, ikke VDD. If you catch my meaning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Sondre kan dra til helvete! Hehe,neida. Ser jo den. Carragher-skjorter ble jo med tid on par med Gerrard tilslutt, stor kultfigur med tiden. Det som jeg reagerer på er ikke at man henger seg opp i prisen,men posisjonen han spiller i. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Med tanke på hvor mange United supportere som har fått sine "knickers in a twist" over dette kjøpet så må det jo bare være et godt kjøp! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Forsvarsspiller gjør jobben sin (0 mål innsluppet) gir 1 poeng (uavgjort). Spiss gjør jobben sin (scorer mål) gir (potensielt) 3 poeng. Derfor er spisser dyrere enn forsvarere. (plus det kommersielle) Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Enig med den Indahla. Men så går jo stjernespisser for nesten det dobbelte om dagen og da. Inflasjonen i spillermarkedet har jo vært helt vanvittig de siste par årene! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Sanchez for 40 ser i alle fall mer og mer ut som en fantastisk deal. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 (endret) Spion Kop @TheKopHQ 4h4 hours ago Plenty of talk in Germany that Goretzka to Liverpool, on a pre contract agreement for the summer on a Free, could be announced next week. Would be a massive coup. #LFC Ville vært perfekt, holding midfielder. Endret 29. desember 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå