Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klopp har gitt oppdatering på skadene til Henderson og Moreno. Han aner ikke når de er tilbake, men sier at de ikke spiller de to neste kampene, iallfall. Akkurat med Hendo er det vel ikke et stort tap (dessverre - man burde jo egentlig være "lei seg" når kapteinen er ute...). Moreno skulle jeg gjerne sett tilbake asap. Ikke fordi Robertson har vært dårlig, men fordi Moreno endelig begynte å bli ganske så god. Med rulleringa til Klopp får vi vel snart se Milner fra start på backen og.....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Heller tvilsomt at vi får se Milner på VB igjen. Moreno spilte så og si hver kamp før han ble skadet og ingenting tilsier at Robertson ikke får samme tillit frem til Moreno er tilbake. Når den tid kommer blir det noe mer rulett. Klopp rullerer mye ja,men lar somregel VB være stabil.

Ser heller at Coutinho forsetter som kaptein foran Milner og henderson også, bærer/inspirerer laget på en bedre måte enn begge to. Satser på at han blir ut sesongen i det minste. Ny kaptein må inn i sommervarmen

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Enig. Og håper jo jeg tar grisefeil med Milner som VB. Han fikk vel 20 minutter på backen i går...

Forøvrig er Jon Flanagan (av alle) visstnok anmeldt for vold etter en fuktig bytur i helga som var....

Så stygg som han er, får han vel ikke mye damer :p

Lenke til kommentar
Om dette skulle vise seg å stemme vil jeg regne med det er som i alle sånne overgangssaken: at den totale prisen som blir rapportert inkluderer alt av mulige bonuser. Er han verdt det? Gjenstår å se.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Forsinket julegave og well needed one. Flott! Prisen for så være, Klopp forsterker forsvaret Colin! *fistbump *

This makes me happy!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...