Hewitt Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Av og til er det herlig å hente posten. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Av og til er det herlig å hente posten. Hvorfor er ikke det min post Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Av og til er det herlig å hente posten. Hvorfor er ikke det min post Tror det er fordi at der Hewitt sin. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Ja, og jeg som synes hver gang jeg får Pondusbladet i posten er en helligdag, men har ikke noe å stille opp mot det der. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Laget er det samme som mot Besiktas! Det kan jo funke det, men tviler på at det blir like pene siffer akkurat. Hele 300-1 i odds på at det blir 8-0. Tipper 3-0 jeg! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Vi satser vel på 10-1? Gerrard x2, Benayoun x4, Voronin, Crouch, Babel og Torres på innhopp. Hyypiä scorer selvmål. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Hehe, selvmålet er det vel ikke så altfor høy odds på, i alle fall. Blir en vanskelig kamp dette, som må vinnes. Come on you reds! Lenke til kommentar
Swome Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Er ikke dette samme startoppstillingen som på tirsdag? Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Er ikke dette samme startoppstillingen som på tirsdag? Det er sykt.... men sant Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Det ser ut til at hyppia finner storformen idet Agger nesten er klar igjen.... Men at Finnan mistet formen på denne måten er merkelig... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Torres og Kewell bør komme innpå til annen omgang.... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Grei omgang, men veldig mye nesten. Innpå med Torres og Babel i løpet av første kvarteret, så tror jeg dette går veien i løpet av omgangen. Kewell er ikke på benken, så blir vanskelig å få ham innpå. Endret 10. november 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Grei kamp, kontrollerer hvertfall bra, stort sett spill mot ett mål. Mangler det siste lille i de siste pasningene. Får vi et mål så løsner det tror jeg. Aurelio har gjort en grei jobb, men han gjør seg definitivt best på back, men håper han byttes ut med Kewell. Voronin har ikke helt dagen i dag og bør byttes med Torres. Crouch må få prøve seg litt til. Edit: Kewell er ikke på benken nei. Da sier vi Babel da. Stemmer ja for forslaget om at det burde bli 7 benkeplasser i PL også. Da kunne vi hatt Kewell på benken. Endret 10. november 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Fantastisk at LFC ikke leder! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Liverpool tar dette lekende lett i andreomgang. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Liverpool tar dette lekende lett i andreomgang. Syns jeg føler at hver gang du sier noe sånn om Liverpool så slår det feil EDIT: Betaler Liverpool Voronin så dårlig at han ikke har råd til frisørtime? Endret 10. november 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 EDIT: Betaler Liverpool Voronin så dårlig at han ikke har råd til frisørtime? Han tjener jo £60 000 i uken, eller noe lignende. Kanskje han liker å spare penger på rare ting? Jeg synes det er synd vi ikke scorer ennå, altså vi skaper sjanser og er gode men avslutningene er ikke der. Jeg vil ha et mål! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 EDIT: Betaler Liverpool Voronin så dårlig at han ikke har råd til frisørtime? Han tjener jo £60 000 i uken, eller noe lignende. Kanskje han liker å spare penger på rare ting? Jeg synes det er synd vi ikke scorer ennå, altså vi skaper sjanser og er gode men avslutningene er ikke der. Jeg vil ha et mål! Haha, du svarer faktisk seriøst også :!: Fyren ser ikke ut på håret hvertfall, hestehale er ikke kult. Nå kommer Torres innpå, ingen tvil om at han avgjør dette. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Ikke seriøst egentlig, bare sa det første jeg tenkte på... Ved ettertanke så er hestehale populært blant kriminelle i Øst-Europa... Håper el Niño gjør sakene sine nå... Endret 10. november 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Jeg må bare få det ut: hva faen tenker Benitez på? Bytter Voronin med Torres. For et drittbytte. Voronin er jo servitør av verdensklasse, Crouch er ingenting. Herregud. Og Riise må ut men Aurelio får spille? FAEN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå