Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klopp gjør mye rart, men at folk som mener det er straffe ikke har fotball-forståelse, er helt riktig å si fra Klopp. En gjeng med tosker, og hva fat Sam mener tror jeg de fleste driter langt i.

Jeg synes Klopp sitt rotasjonssystem er bra. Det eneste problemet jeg har med laget er at Klopp valgte å spille med Lovren, som gang på gang har vist at han ikke fortjener en plass og som i tillegg ofte koster Liverpool både 1 og 3 poeng.

 

Å rotere er helt greit. Å alltid spille med de beste ville vært dumt. Har man en bred tropp må man bruke så mange som mulig for å holde alle i form og fornøyde. Men ja, noen spillere fortjener å spille oftere enn andre men det mener jeg de også gjør.

 

Solanke/Ings hadde ikke vært min egen preferanse. Jeg vil heller at Klopp gir Sturridge en mulighet og selger han om ikke han viser seg verdig. Men Sturridge var vel sikkert skadet som vanlig. Personlig synes jeg det hadde vært bedre å starte med Ings og bruke Solanke som innbytter, men.... Ja, jeg mener Ings bør få en mulighet til å spille kamper før han eventuelt blir solgt om han ikke er god nok.

 

Deilig tett kampprogram nå helt frem til nyårshvilen. Blir viktig å bruke hele troppen.

 

Kom til å tenke på det også nå. Halve sesongen er snart ferdig, og Sturridge har igjen klart å snike seg gjennom en halv sesong uten å bidra på laget. Det blir nok en helt vanlig sesong for Sturride dette, hvor man etter sesongen vil komme til konklusjonen at han ikke er med på laget og stadig skadet. Kanskje man heller bør glemme han og gi Ings en skikkelig mulighet etter sin skade?

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Det er vel nærmast garantert at både Coutinho og Firmino starter så sant det ikkje er skader, når dei blei kvilt sist.

Kanskje til og med Salah kan bli benka for å få en pust i mårra, kem veit - han har vel kvilt alt anna der framme så.

 

Nei, Salah spiller nok nesten garantert fra start i morra. Det er absolutt ingen verdens grunn til å ta han av etter knappe 60 minutter når han var klart Liverpools farligste der fremme mot Everton bare for å sitte på benken i morra.

Hvis det er tilfellet så er det i så fall en horribel beslutning av Klopp.

Lenke til kommentar

Fy faen å deilig det må være å være et lag hvis eneste målsetning er å ikke rykke ned. Aldri trenge å prøve å vinne kamper. Bare kose seg i forsvar med 11 mann.

 

Er så jævla lei sånne kamper. Kan vi få spille kun bortekamper neste år, slik at disse forbanna laga må gjøre litt annet enn å sitte på målstreken sin?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...