Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er korrekt. De eneste kampene de har kontroll over etter de nye reglene er 16:00 kampen på lørdagene. Det er faen meg vilt

Så når vi her, i Norge, ikke har muligheten til å se kamper ved å betale, er det da lovlig for for folk å poste streams? Jeg mener, de vil jo ikke bryte noen rettigheter her i Norge? 

Så sleng de linkene ut, og ikke bare LFC-kampen, men alle sammen, i PL-puben :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Så når vi her, i Norge, ikke har muligheten til å se kamper ved å betale, er det da lovlig for for folk å poste streams? Jeg mener, de vil jo ikke bryte noen rettigheter her i Norge?

I Norge er det tillatt å SE streams, ja. Men ikke hvis du deler den videre.

Det vil si at hvis du bruker en tjeneste basert på torrent (der du deler innholdet videre) er det IKKE tillatt. Men streaming av live fotball benytter sjeldent dette og ER dermed tillatt.

 

Edit: Hvordan reglene er rundt å linke til streams er jeg usikker på.

Endret av indahla
Lenke til kommentar

 

At Klopp er Tysk hjelper nok også.

Tja.. Aubameyang er født i Frankrike men spiller for det gabonske landslaget. Ja, han har spilt fotball i Tyskland men ellers ingen tilknytning (så vidt jeg vet).

 

 

Det endrer alikevel ikke poenget at han nok snakker flytende Fransk og sannsynligvis flytende Tysk også. Han er nok blitt vant til Tysk kultur og har sikkert en greiere forståelse med Klopp enn mange andre. Dessuten spiller han jo i Dortmund, Klopp's gamle klubb hvor det sikkert henger fullt av bilder og pokaler fra Klopp tiden.

 

Har null tro på at han kommer til Liverpool, men fytti grisen så digg det hadde vært. Jaja, folk må må få lov til å drømme.

 

Hvorfor ikke?

 

Er det virkelig urealistisk å tro at en klassespiller kommer til Liverpool? Isåfall er det rimelig triste greier for klubben.

Lenke til kommentar

 

 

Har null tro på at han kommer til Liverpool, men fytti grisen så digg det hadde vært. Jaja, folk må må få lov til å drømme.

 

Hvorfor ikke?

 

Er det virkelig urealistisk å tro at en klassespiller kommer til Liverpool? Isåfall er det rimelig triste greier for klubben.

 

 

Fordi Liverpool har vist null og niks de siste 4 sesongene. Først når Liverpool klarer å vise til kontinuerlig topp 4 og kontinuerlig kjemping i toppen av tabellen vil Liverpool virkelig være en klubb som etablerte klassespillere vil til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har null tro på at han kommer til Liverpool, men fytti grisen så digg det hadde vært. Jaja, folk må må få lov til å drømme.

Hvorfor ikke?

 

Er det virkelig urealistisk å tro at en klassespiller kommer til Liverpool? Isåfall er det rimelig triste greier for klubben.

Hvor mange klassespillere var vi linket til i sommer vs. hvor mange kom?
Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576

Hadde ikke vært så sannsynlig at vi hadde klart å hente dem med Rodgers som manager. Men med Klopp kan vi faktisk hente spillere med kvalitet selv om ikke prestasjonene står i stil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...