Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jepp, en seier og ett tap er bedre enn to uavgjorte. Håper så inderlig det løsner i ligaen for oss også nå. Hadde vært så utrolig deilig om vi kunne ha henta inn igjen United og Arsenal. Spesielt deilig om vi gjør det ved å slå United 16. desember på Anfield (som jeg tilfeldigvis skal være på.. :whistle: )

Ahh, gled deg. Som dere kanskje har fått med dere var jeg der 3. mars i fjor. Sto på Grandstanden og var helt paff over den vannvittige stemningen. Det blir sikkert en knalltur Erlend!

Ja Red Army lager fantastisk stemning på bortebane!

Nå måtte jeg faktisk knise litt av inlegget ditt (noe veldig få man. utd supportere klarer å få meg til å gjøre)

Var faktisk helt utrolig rart når vi fikk jubelen fra Man u supporterene rett på oss når O Shea scora på overtid.

Alt annet var helt stille og plutselig kjente jeg trykket fra andre siden.

 

EDIT:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Faen jeg hater den jævla nye struktureringa på innlegg her. Se hvordan mine innlegg blir. Jeg er så vant til å bruke Shift+Enter for linjeskift og det blir jo seende helt fryktelig ut.
Endret av danno_O
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp, en seier og ett tap er bedre enn to uavgjorte. Håper så inderlig det løsner i ligaen for oss også nå. Hadde vært så utrolig deilig om vi kunne ha henta inn igjen United og Arsenal. Spesielt deilig om vi gjør det ved å slå United 16. desember på Anfield (som jeg tilfeldigvis skal være på.. :whistle: )

Ahh, gled deg. Som dere kanskje har fått med dere var jeg der 3. mars i fjor. Sto på Grandstanden og var helt paff over den vannvittige stemningen. Det blir sikkert en knalltur Erlend!

Ja Red Army lager fantastisk stemning på bortebane!

Bare "synd" de ikke får noe å glede seg over den kampen. ;)

Lenke til kommentar
Jepp, en seier og ett tap er bedre enn to uavgjorte. Håper så inderlig det løsner i ligaen for oss også nå. Hadde vært så utrolig deilig om vi kunne ha henta inn igjen United og Arsenal. Spesielt deilig om vi gjør det ved å slå United 16. desember på Anfield (som jeg tilfeldigvis skal være på.. :whistle: )

Ahh, gled deg. Som dere kanskje har fått med dere var jeg der 3. mars i fjor. Sto på Grandstanden og var helt paff over den vannvittige stemningen. Det blir sikkert en knalltur Erlend!

Ja Red Army lager fantastisk stemning på bortebane!

Bare "synd" de ikke får noe å glede seg over den kampen. ;)

 

Jaja, er vel på tide at Liverpool får seg en seier mot oss i ligaen, vi kan jo ikke vinne hver gang :)

Lenke til kommentar
Samme lag for Rafa?

 

Muligens blir det slik at jeg sier "ja, jeg ønsker å bruke samme lag", men så får du kanskje problemer på treningene og det er bedre at du venter og ser foran lørdag.

Rafael Benitez antyder på dagens pressekonferanse at det kan bli slik at de 11 som startet i 8-0 nedsablingen av Besiktas også får tillit når man skal møte Fulham til helgen. Dette til tross for at Fernando Torres nå vurderes som kampklar. Manageren er uansett mest opptatt av at man nå må begynne å vinne sine hjemmekamper, etter at fire av fem ligakamper på Anfield har endt med uavgjort.

 

- Forhåpentligvis vil Fernando Torres være tilgjengelig. Han var ok i går og hvis det ikke kommer en reaksjon vil han være klar.

 

- Laget har nå mer selvtillit og angriperne er som nye spillere siden de scorer mål, fortsetter Rafa. - Peter er en god proff og en hyggelig fyr, men jeg ble overrasket over at alle snakket om Benayoun, Babel og Crouch etter Besiktas. For meg var Voronin en av de beste spillerne. Han scoret ikke, men var glimrende i å hjelpe de andre spillere, slå pasninger og kontrollere spillet.

 

- Jeg tror nøkkelen for oss nå er å bli bedre hjemme siden laget har selvtillit på fremmed gress. Hjemme har vi imidlertid bare hatt noen uavgjorte kamper og det er klart at vi nå må begynne å vinne.

 

- Det er ingen lette kamper i Premier League, og kampen mot Fulham vil også bli vanskelig. Normalt vil det bli en fysisk kamp og vi må prøve å vise at vi har mer kvalitet.

 

- De scorer en del mål, og når de så er i nærheten av bunnen av tabellen betyr det samtidig at det slippes inn en del. Det gjør at vi må være spesielt oppmerksom på deres kontringsspill.

 

Rafael Benitez mente at Daniel Agger fortsatt er et par uker unna å være helt kampklar igjen etter sitt brudd i foten. En vil da håpe at dansken kan bli klar til kampen mot Newcastle 24.november, som er første kamp etter landskampoppholdet som kommer etter helgens ligarunde.

 

Hvis Torres er klar så skal han spille!

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Bare ikek Kuyt spiller så er det egentlig ett fett for min del. Voronin var god på tirsdag, det var Babel også. Vil nok foretrekke Babel og Torres på topp alikevel.

 

Reina

 

Finnan

Carra

Arbeloa

Riise

 

Bønna

Gerrard

Masche

Kewell

 

Torres

Babel

 

Etter min mening det beste laget vi kan stille for øyeblikket og det laget som burde spille på lørdag.

Lenke til kommentar

Jeg synes vi skal kjøre samme lag som på tirsdag. Kewell og Torres er nettopp tilbake fra skade, og kan få seg en halvtime i andre omgang, isteden for at vi "ofrer" dem når det strengt tatt ikke er så nødvendig. Laget fra tirsdag har masser av selvtillit etter nedsablingen, og er et mer enn godt nok lag til å slå Fulham på hjemmebane. Jeg ser ingen grunn til å ta sjansen på å starte med Torres og Kewell når situasjonen er slik som den er. Da synes jeg det er bedre å ha dem begge helt friske og 100% klar til kampene mot Newcastle og Porto senere i måneden. :)

Lenke til kommentar
Jeg synes vi skal kjøre samme lag som på tirsdag. Kewell og Torres er nettopp tilbake fra skade, og kan få seg en halvtime i andre omgang, isteden for at vi "ofrer" dem når det strengt tatt ikke er så nødvendig. Laget fra tirsdag har masser av selvtillit etter nedsablingen, og er et mer enn godt nok lag til å slå Fulham på hjemmebane. Jeg ser ingen grunn til å ta sjansen på å starte med Torres og Kewell når situasjonen er slik som den er. Da synes jeg det er bedre å ha dem begge helt friske og 100% klar til kampene mot Newcastle og Porto senere i måneden. :)

Jeg er helt enig, hvis vi spiller sånn som vi gjorde for to dager siden, så har vi en sikker seier. Kewell, og Torres får bli helt firske før de spiller 90 minutter.

Lenke til kommentar

Hehe. Ikke bare derfor (bare litt! :p ), den kampen er tross alt enormt viktig for klubben. Det ville vært en gedigen nedtur for en så stor klubb som Liverpool å ikke komme forbi gruppespillet i Champions League, ikke bare sportslig sett, men også økonomisk. Det vil antakelig gå utover transferbudsjettet, og i verste fall kan også klubben slite litt hvis de har budsjettert med avansement fra før av i budsjettene, men det regner jeg selvsagt ikke med at de har gjort.

 

Fulham er desidert den "enkleste" kampen den neste tiden, hvor vi møter Newcastle borte, livsviktig kamp mot Porto, hjemme mot Bolton, etc. Jeg synes da det blir litt for unødvendig å risikere en del spillere som nettopp er tilbake fra skade, og spesielt når resten av laget nettopp har levert tidenes største seier noensinne i Champions League og er stinne av selvtillit ... Skjønner godt at folk vil se Torres og Kewell, jeg er jo også blant dem som vil se det antatt beste laget til enhver tid, men akkurat i dette tilfellet synes jeg flere faktorer tilsier at vi heller burde spare dem og kjøre tirsdagens lag. Men hey, alle har sitt syn på saken. :)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Hehe. Ikke bare derfor (bare litt! :p )

 

Måtte bare kødde litt :p Men uansett er jeg ganske enig når jeg tenker meg om. Fulham er jo et lag som vi skal slå, med hvilket som helst lag. Så jeg tipper vi kan få se noe sånt:

 

------------------Reina--------------------

 

Finnan - Carra - Hyypia - Arbeloa

 

Bønna - Gerrard - Masche - Riise

 

Crouch - Voronin/Babel

 

 

Benk: Itandje/Martin, F.Torres, Kewell, Lucas, Aurelio. Jeg håper selvfølgelig at Babel får starte.

Lenke til kommentar
Er veldig imponert av Kewell allerede. Det krever mye å være ute så lenge og komme tilbake og prestere godt fra første stund. Men jeg er alltid småredd når jeg ser han spille, det er litt kjipt. :p

 

Når jeg sa "komme i form" mente jeg at han holder 90 minutter. Ikke 25. Men for all del han var god mot Besiktas og hadde vel innlegget som Babel headet i tverliggeren.

 

Edit: Er å nervøs når han spiller. Jeg tenker, ikke bli skadet ikke bli skadet. Men en fantastisk spiller er han.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Kult det ja Banjaluka :)

 

Fra Liverpool.no

Rafael Benitez bekrefter i dag at man ønsker å knytte til seg Javier Mascherano permanent til sommeren, da spilleren har en salgsklausul på £17M. Duo tatt ut for England.

 

- Mascherano ønsker å bli, da han trives veldig godt her, sier Rafael Benitez til Liverpool Echo i dag.

 

- Han er en nøkkelspiller for oss. Jeg har snakket med ham og han er veldig fornøyd over å være i Liverpool.

 

- Hans familie har funnet seg til rette her, hans kone lærer engelsk, og han føler seg veldig komfortabel.

 

- Javier vet også at supporterne liker ham og jeg tror at dersom alt går greit framover vil han bli i Liverpool.

 

- Vi er fornøyd med ham, slik at det vil være til det beste for alle parter om han blir værende i Liverpool.

 

Firmaet MSI styrer de økonomiske rettighetene til argentineren, og ifølge Echo skal Javier ha informert dem om at han ønsker å skrive under permanent for Liverpool når hans låneavtale går ut til sommeren.

 

23-åringen har en klausul som gjør at klubber kan kjøpe ham for £17M før 30.juni 2008. Barcelona skal også ha vist interesse for å hente midtbaneankeret.

 

Dette lover jo knall. Javier har jo selv sagt at han vil bli hos oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...