oOF Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Karius? Nei, rett og slett. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Det er veldig betryggende å lese at Klopp stoler 100% på Moreno! Dette er vår manager, Liverpool FCs manager, som stoler 100% på en spiller som har vist gang på gang at han ikke er i nærheten av hva som skal kreves av en spiller som spiller for Liverpool. Blir bare mer og mer overrasket over Klopp. Greit nok å prøve å booste selvtilliten til Moreno, men å si det offentlig er som å skyte seg selv i leggen. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Ja, hvorfor Sturridge på topp? Firmino er mye bedre, og gjør de andre bedre. Grujic som såvidt har spilt skal få spille i en så viktig kamp fremfor Wijnaldum som ofte leverer i de viktige kampene? To unge og urutinerte spiller skal dekke opp hele høyresiden i forsvaret? Nei. Vel, en del av spillerne trenger hvile. Dessuten bør Sturridge få en mulighet til å vise seg frem. Grujic bør jo også testes, og han er litt mer defensiv egnet enn Wijnaldum. Da can Coutinho spille en litt mer tilbakeliggende posisjon, playmaker. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. november 2017 Forfatter Del Skrevet 25. november 2017 Vi har en 3 keeper som er bedre en 1 og 2 men han er vel blitt skadet mener jeg . Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1795715 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Keita og sakho scoret idag. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Altfor dårlig å gi bort seieren de hadde.. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Jeg har ikke vært den som har vært mest frampå med kritikken. Men nå er jeg lei av Henderson. Evner ikke medtak i riktig retning, stopper opp med ballen og bare "kakker" ballen i den "første og beste" retningen. Blir verre og verre utover matchen når han blir sliten. Definisjonen på middelmådighet. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Isolert sett er 1 poeng mot Chelsea greit nok, men med tanke på kampen i seg selv og at vi faktisk kunne gjort et byks på tabellen i kveld, så er jeg skuffa. Men det skal sies at med sjansene til Chelsea kunne det like gjerne vært både 0-2, 2-0 som 1-1 eller hva som helst. Henderson og kanskje spesielt Milner skuffer igjen, og jaggu lenge siden man har sett Wijnaldum så rævva og off som når han kom inn. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Liverpool 17/18 - A team of bottlers... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Jeg har ikke vært den som har vært mest frampå med kritikken. Men nå er jeg lei av Henderson. Evner ikke medtak i riktig retning, stopper opp med ballen og bare "kakker" ballen i den "første og beste" retningen. Blir verre og verre utover matchen når han blir sliten. Definisjonen på middelmådighet. Han bruker for lang tid på ball, er for treig og han passer altfor mye bakover unødvendig. Han skuffer meg rett og slett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Henderson og Milner ass, lallana fra start fra helgen av(litt spilletid mot stoke) så edger vi ut henderson så fort som f. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 5 poeng hjemme mot "toppen" (av tre) og 0 poeng borte 2) er greit, men ikke bra nok til noe som helst. Blir max fjerdeplass med slike resultater. Ser dessverre ut som Liverpool har falt tilbake til gode gamle 1-1 kamper igjen. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 (endret) At vi scorer etter 65 minutter, det er noe som er helt greit. Men da bør faen meg Klipp skjønne at han bør hive innpå noen friske bein. Hvorfor i svarte venter han til det 88. minutt med å bytte? Hva slag påvirkning på kampen innbiller han seg at de klarer å få til på 5 minutter? Fuck off med de alt for seine byttene. Bytt tidligere for svarte! Endret 25. november 2017 av Cappo 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Han byttet jo Gini mot Sturridge umiddelbart etter målet.. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Så heldigvis ikke kampen (hummerlag) men utifra enkeltes uttalelser her høres det jo ut som vi ble ranet. Var det virkelig sånn? Slenger meg forøvrig på Henderson-kritikken. Han har vært ræva siden Suarez dro. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 (endret) Ble ikke ranet, var bare Chelsea som var feige til de lå under... da ville de plutselig spille fotball og prøve å score, og da måtte det gå som det måtte gå. Chelsea kunne lett vunnet, så er ikke så altfor skuffet til tross for 1 poeng. Endret 25. november 2017 av Colin. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 (endret) Chelsea er/var det beste laget, vi er heldige med ett poeng selv om det føles som vi var uheldige etter å ha mistet ledelsen. Spesielt med et innlegg som endte med mål. 100% maks heldig treff der, ble en vanvittig chip. Stiller også spørsmål med å bytte inn Mané og Lallana med få minutter igjen- hva faen skulle de kunne oppnå? Skulle gjerne sett vår beste (eller har han blitt nest beste som Salah har spilt) komme inn tidligere selv om vi hadde ledelsen. Man Udt fikk tre poeng selv om de spilte elendig, kan ikke vi også please makse ut selv når vi spiller dårlig?? Endret 26. november 2017 av knipsolini Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Begynner å bli lenge siden Henderson har vært god nå :s Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Ser Klopp skryter av Moreno sin respons, men herregud så mange ganger Chelsea kom til innlegg på han sin side. Til slutt ble det et innlegg som gikk direkte i mål. Usikker på om det er Moreno, eller midtbanen sin feil though. Husker i både Alonso/Mascherano og Lucas sin tid var de ekstremt gode til å hjelpe backene, det er vi ikke nå lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå