Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke fått sett de siste par kampene. Var Mignolet håpløs? Jeg har fortsatt til gode å se Karius spille en god kamp. Samme med Grujic - selvfølgelig vært uheldig med skade og kunne muligens vært annerledes om han holdt seg skadefri, men har til gode å se en god inntreden av han. Definitivt Firmino framfor Sturridge, spesielt i en kamp som dette. Er egentlig sjeldent jeg ville brukt Sturridge fra start de siste sesongene. Ser ikke poenget med å eksperimentere for mye i en kamp som dette. Vi er som kjent generelt gode mot de beste lagene.

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Det er veldig betryggende å lese at Klopp stoler 100% på Moreno! Dette er vår manager, Liverpool FCs manager, som stoler 100% på en spiller som har vist gang på gang at han ikke er i nærheten av hva som skal kreves av en spiller som spiller for Liverpool.

 

Blir bare mer og mer overrasket over Klopp. Greit nok å prøve å booste selvtilliten til Moreno, men å si det offentlig er som å skyte seg selv i leggen.

Lenke til kommentar

Ja, hvorfor Sturridge på topp? Firmino er mye bedre, og gjør de andre bedre. Grujic som såvidt har spilt skal få spille i en så viktig kamp fremfor Wijnaldum som ofte leverer i de viktige kampene? To unge og urutinerte spiller skal dekke opp hele høyresiden i forsvaret?

 

Nei.

 

Vel, en del av spillerne trenger hvile. Dessuten bør Sturridge få en mulighet til å vise seg frem. Grujic bør jo også testes, og han er litt mer defensiv egnet enn Wijnaldum.

 

Da can Coutinho spille en litt mer tilbakeliggende posisjon, playmaker.

Lenke til kommentar

Isolert sett er 1 poeng mot Chelsea greit nok, men med tanke på kampen i seg selv og at vi faktisk kunne gjort et byks på tabellen i kveld, så er jeg skuffa. Men det skal sies at med sjansene til Chelsea kunne det like gjerne vært både 0-2, 2-0 som 1-1 eller hva som helst. 

 

Henderson og kanskje spesielt Milner skuffer igjen, og jaggu lenge siden man har sett Wijnaldum så rævva og off som når han kom inn.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært den som har vært mest frampå med kritikken. Men nå er jeg lei av Henderson. Evner ikke medtak i riktig retning, stopper opp med ballen og bare "kakker" ballen i den "første og beste" retningen. Blir verre og verre utover matchen når han blir sliten.

Definisjonen på middelmådighet.

Han bruker for lang tid på ball, er for treig og han passer altfor mye bakover unødvendig. Han skuffer meg rett og slett.

Lenke til kommentar

At vi scorer etter 65 minutter, det er noe som er helt greit.

Men da bør faen meg Klipp skjønne at han bør hive innpå noen friske bein. Hvorfor i svarte venter han til det 88. minutt med å bytte? Hva slag påvirkning på kampen innbiller han seg at de klarer å få til på 5 minutter?

 

Fuck off med de alt for seine byttene. Bytt tidligere for svarte!

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Chelsea er/var det beste laget, vi er heldige med ett poeng selv om det føles som vi var uheldige etter å ha mistet ledelsen. Spesielt med et innlegg som endte med mål. 100% maks heldig treff der, ble en vanvittig chip. Stiller også spørsmål med å bytte inn Mané og Lallana med få minutter igjen- hva faen skulle de kunne oppnå? Skulle gjerne sett vår beste (eller har han blitt nest beste som Salah har spilt) komme inn tidligere selv om vi hadde ledelsen. Man Udt fikk tre poeng selv om de spilte elendig, kan ikke vi også please makse ut selv når vi spiller dårlig??

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...