bshagen Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Neida, vi hørte deg vi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Salah toppscorer og koser seg på banen, fnyser av de(få) som var misfornøyd med kjøpet. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Deilig dette! Kun 4p opp til United, så helt åpent ift. CL-plassene. City snakker vi ikke om, de cruiser bare avgårde. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Salah har virkelig slått an i Liverpool. Han har passet inn i Liverpool og Premier League som hånd i hanske til tross for mislykket opphold i Chelsea tidligere. Rett og slett en knall signering og allerede kandidat til sesongens signering i Premier League etter min mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Jeg liker utviklingen i kampen, flott at man får uttelinng på sjansene. Men publikummet på Anfield er like taust som vanlig.Det var de absolutt ikke. Konstant lyd ved siden av et liten periode i starten av andre omgangen da Southampton herdet som best. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Da lyver mikkene noe voldsomt. Det var forøvrig like dårlig da jeg var der i den kampen Gerrard ble utvist (i 2015?). Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Danny Ings er med i CL-troppen mot Sevilla, håpåer han kommer innpå, det er tøft. Og ikke blir skadd... Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Tror det er en greie at de hovedsaklig setter mikrofoner ved bortesupporterne for å gi de en fair sjangse til å komme på TV. I vårt tilfelle betyr det motsatt ende av banen ift The Kop. Tror det kan utgjøre litt. Når vi spiller borte høres som oftest Liverpool-sanger, i hvert fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Danny Ings er med i CL-troppen mot Sevilla, håpåer han kommer innpå, det er tøft. Og ikke blir skadd... Matip blir derimot hjemme, frykter denne kampen Sevilla er gode på hjemmebane. Tror det er en greie at de hovedsaklig setter mikrofoner ved bortesupporterne for å gi de en fair sjangse til å komme på TV. I vårt tilfelle betyr det motsatt ende av banen ift The Kop. Tror det kan utgjøre litt. Når vi spiller borte høres som oftest Liverpool-sanger, i hvert fall. Kan fort være noe slikt, ikke alltid god stemning men vært det 3/4(Bolton kampen i 2006 var ikke noe særlig) ganger jeg har vært der. Jeg har forøvrig 100% win rate på Anfield ^^ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 (endret) Nå er vel gjerne bortesupporterne en hard kjerne og, som kan å gi lyd fra seg. Endret 20. november 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Der scoret russerne, pokker Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Maribor fikk inn en goal der gitt. Da er det bare å håpe på poeng ikveld! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Hipp hipp! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Hah, bra at Maribor puttet. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Jaja, det gikk som det måtte gå. Er jo en grunn til at de ikke har tapt på hjemmebane på 1 år. Lovren spilte faktisk relativt bra i dag. Klavan derimot, ikke imponerende som vanlig. Byttene kom også alt for sent. Burde hatt innpå friske bein allerede ved den første reduseringen. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Spark Klopp så fort som faen. Elendig manager. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Og forresten.. Selv om Moreno har spilt bra i det siste i ligaen, så skjer det alltid noe mot Sevilla. At Klopp ikke har sett det de foregående møtene er for meg ufattelig. Moreno burde ha spilleforbud mot Sevilla. Han kan spille alle andre kamper, bare ikke den. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Moreno bør selges. Verdens dårligste venstreback. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 (endret) Nå tar du litt hardt i. Han fortjener kred for spillet sitt den siste tiden. Som sagt, det er ett eller annet med Moreno og Sevilla. Jeg har sett det i de andre kampene han spilte mot Sevilla også. Og når JEG ser det, så bør da for svarte han som leder laget se det. Det hadde vært en perfekt kamp for Robinson slik den uttartet seg. En som er med litt mindre fremover, men litt mer defensiv tyngde. Moreno derimot er bra mot lag som ligger bakpå, hvor han kan skape ekstra trykk fremover. Dette ville aldri under noen omstendigheter vært en slik kamp. Endret 21. november 2017 av Cappo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå