indahla Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Er det Klopp som ikke har baller eller har de ulike lands forbund for mye makt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 (endret) Var temmelig klart at Mané måtte spille uansett, var viktig kamp for Senegal. Mané vil jo spille i VM. Klopp kunne kanskje ikke spilt Mané i 80 min mot West Ham, men har ikke noe å sagt til landslaget Endret 13. november 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Er det Klopp som ikke har baller eller har de ulike lands forbund for mye makt? Klubbene har ikke en dritt de skulle sagt. Ikke engang spillerne har noe de skulle sagt. Kan faktisk straffes for å nekte landslagsspill. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 (endret) Jeg forstår godt at Mané vil spille for landet sitt. Og det å komme til VM må jo være utrolig gøy. Men han må ikke glemme hvem som betaler lønna hans. Og han kan jo kanskje «forsøke» holde litt igjen så han ikke kommer skadet tilbake _hver gang_ ... Endret 14. november 2017 av indahla Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Kan ikke klage når han spilte nesten hele kampen for Liverpool rett før pausen. Etter det ble han jo ansett som fit. Det var jo så utrolig moro at han ble friskere tidligere enn antatt, men det kan ha vært en feil når man ser tilbake på det? Og i og med at han sliter med skader og at han samtidig er en Liverpool-spiller så burde nok Klopp ha latt ham hvile litt til. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Hvile tror jeg ikke finnes i hverken Klopp eller Mane sitt vokabular. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Er det Klopp som ikke har baller eller har de ulike lands forbund for mye makt? Klubbene har ikke en dritt de skulle sagt. Ikke engang spillerne har noe de skulle sagt. Kan faktisk straffes for å nekte landslagsspill. Akkurat det vet vi, Matip spiller for klubben... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Solanke med en brukbar mulighet for England mot Brasil, han er flink til å komme til sjanser, men han ser ut til å mangle avslutteregenskaper. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Jeg merker meg at Gomez nå har gjort to gode kamper som stopper på det engelske landslaget. Denne siste ble han til og med kåret til banens beste mot Brasil. Kanskje det er på tide at Klopp dropper Lovren og Klavan og spiller med Gomez og Matip som stoppere? Han har jo vist på landslaget at han har alle forutsetninger for å gjøre det bra. Jeg har ihvertfall troa på han og jeg håper han vil få mer sjansen som stopper på Liverpool, for det er tross alt der han er best. 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Helt enig. Gomez burde ha fått en mulighet i midtforsvaret til Liverpool for lenge siden, særskilt når man ser hvor dårlig de andre har spilt (host, lovren, host). Så blir han kåret til banens beste mot Brazil i sin foretrukne posisjon som midtstopper. Jada, privatlandskamp, men alikevel. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Gomez som midstopper med Milner som høyreback tror jeg hadde vært en bra løsning. Tror kanskje Gomez og TAA på høyresiden av forsvaret sammen hadde blitt litt for urutinert. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Gomez som midstopper med Milner som høyreback tror jeg hadde vært en bra løsning. Tror kanskje Gomez og TAA på høyresiden av forsvaret sammen hadde blitt litt for urutinert. Jeg hadde foretrukket Robertson på høyre, men ja, Milner på høyre er en god løsning. Synes det er litt uheldig at Robertson ikke får spilletid. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Er også uheldig å plassere han på høyreback, noe han mest sannsynlig aldri har spilt. Da velger jeg heller Milner der. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Veldig sant. En linje bestående av Robertson på venstre, Milner på høyre og Gomez og Matip i midten blir vel mer riktig. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Nå har Moreno spilt seg inn i 11'ern til Klopp da. Robertson har jo knapt spilt kamper i år. Men jeg vil også se mer av Robertson. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Nå har Moreno spilt seg inn i 11'ern til Klopp da. Robertson har jo knapt spilt kamper i år. Men jeg vil også se mer av Robertson. Og det hadde vi også om Klopp hadde brydd seg om Liga Cupen. Tipper vi kan se Robertson mer i juleprogrammet og eventuelt FA Cupen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Lol, alle gode ting er tre. Tredje besøk til Liverpool og der ble man "endelig" utsatt for tjuveri. Hadde sen check in og la igjen bagasjen i hotellet og dro å badet. Siden kofferten og slikt var borte valgte jeg å henge opp badeshortsen og håndduk i garderoben, hvem gidder å stjele brukt badeshorts liksom. Scousere gidder... ? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Nå har Moreno spilt seg inn i 11'ern til Klopp da. Robertson har jo knapt spilt kamper i år. Men jeg vil også se mer av Robertson. Ja, men selv med de kampene han har hatt i det siste mener jeg Moreno er mer benkemateriale, maks... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Henderson og Coutinho klar, Lallana og Mané på benken er for godt å være sant?! Åja, der ble Matip skadet gitt... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Henderson og Coutinho klar, Lallana og Mané på benken er for godt å være sant?! Åja, der ble Matip skadet gitt... Hvis ikke Gomez spiller stopper i morgen så begynner jeg faen å lure. Hvis Klopp presterer å bruke Lovren og Klavan så tror jeg nesten jeg gir opp. Da skjønner jeg ikke hva Gomez må gjøre for å få spille stopper hos Liverpool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå