Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Mané sendt hjem etter føling i hamstring. Er forhåpentligvis ingenting, bare å krysse tær og danglebær folkens.

 

Fryktelig dumt at man sender en spiller som knapt er kommet tilbake fra skade til nytt landslagssamling og får han tilbake skadd. Der var Ferguson mye flinkere til å trekke spillere fra landslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Mané sendt hjem etter føling i hamstring. Er forhåpentligvis ingenting, bare å krysse tær og danglebær folkens.

Fryktelig dumt at man sender en spiller som knapt er kommet tilbake fra skade til nytt landslagssamling og får han tilbake skadd. Der var Ferguson mye flinkere til å trekke spillere fra landslag.

Skjønner jo at det blir sånn når Mané får 80 min i sin første kamp tilbake fra skade. Burde ha avventet
Lenke til kommentar

Kan ikke klage når han spilte nesten hele kampen for Liverpool rett før pausen. Etter det ble han jo ansett som fit. 

Det var jo så utrolig moro at han ble friskere tidligere enn antatt, men det kan ha vært en feil når man ser tilbake på det? Og i og med at han sliter med skader og at han samtidig er en Liverpool-spiller så burde nok Klopp ha latt ham hvile litt til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg merker meg at Gomez nå har gjort to gode kamper som stopper på det engelske landslaget. Denne siste ble han til og med kåret til banens beste mot Brasil.

 

Kanskje det er på tide at Klopp dropper Lovren og Klavan og spiller med Gomez og Matip som stoppere?

Han har jo vist på landslaget at han har alle forutsetninger for å gjøre det bra.

 

Jeg har ihvertfall troa på han og jeg håper han vil få mer sjansen som stopper på Liverpool, for det er tross alt der han er best.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gomez som midstopper med Milner som høyreback tror jeg hadde vært en bra løsning. Tror kanskje Gomez og TAA på høyresiden av forsvaret sammen hadde blitt litt for urutinert.

 

Jeg hadde foretrukket Robertson på høyre, men ja, Milner på høyre er en god løsning. Synes det er litt uheldig at Robertson ikke får spilletid.

Lenke til kommentar

Lol, alle gode ting er tre. Tredje besøk til Liverpool og der ble man "endelig" utsatt for tjuveri. Hadde sen check in og la igjen bagasjen i hotellet og dro å badet. Siden kofferten og slikt var borte valgte jeg å henge opp badeshortsen og håndduk i garderoben, hvem gidder å stjele brukt badeshorts liksom.

 

Scousere gidder...

 

?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...