oOF Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Det var bra at Ox scoret i serien omsider da. Jeg har fortsatt ikke noe spesielt tro på han og jeg tar gjerne feil om det. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Jeg har fortsatt ikke noe spesielt tro på han og jeg tar gjerne feil om det. Enig, enig.. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 (endret) Arsenal under Liverpool på tabellen nå Endret 5. november 2017 av indahla Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Mål og målgivende av Origi i dag. Han gjør det visst bra der og Wolfsburg skal allerede være veldig interessert i å signere han permanent. Så la han få en god sesong i Wolfsburg for så å cashe inn skikkelig til sommeren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Spørs ja. Gode resultater idag ved unntak angående tottenham-kampen Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Dette er det beste jeg har sett på lang tid 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Explain please. Snakker vi om headbanginga til Fellaini? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Kanskje han ikke har sett noe bedre i det siste, humor er uansett subjektivt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Humor er best uforklart. Flira så jeg datt av stolen av den der jeg 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Joda, Clyne er nok litt bedre defensivt enn Alexander-Arnold, men så er det også VELDIG stor forskjell på rutinen her. For å ikke snakke om at Alexander-Arnold er bedre offensivt enn Clyne og med en mye bedre passningsfot. Så lenge Klopp spiller på den måten han gjør, så passer Alexander-Arnold bedre enn Clyne. Selv skadefri så mistet Clyne plassen til Alexander-Arnold i fjor. Men med et bedre og sikrere stopperpar (altså en ny stopper inn) og et ordentlig defensivt anker, så vil det kunne på en mye bedre måte enn i dag, dekke opp for det defensive rusket til backene. Og som du sier, Klopp sin stil har litt av skylda også, for han vil jo at de skal angripe. To dype kvalitetsstoppere og en trygg keeper. Da kan man beholde Gomez og Matip mens man kvitter seg med resten av midtstopperne og får inn to nye gode midtstoppere. Og en trygg keeper uten nervenproblemer som også kan bøye ryggen og bevege seg til sidene for å redde baller. Jan Oblak hadde vært en bra keeper for Liverpool. Betal 100 million Euro for Oblak. Pengene er jo tross alt der har vi blitt fortalt. Få nå endelig inn Van Dijk, men kjøp også De Vrij. Så sa noen at Goretzka er gratis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Mye søndagsrykter rundt som sier at Emre Can går til City,ikke Juventus kommende sommer. Det hadde vært hardt å svelge. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 emre can er average. Who cares? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Om han drar utenlands ikke så mange, men drar han til konkurrenter i England MASSIVE care. Trenger ikke å spe på spillere til Manchester /Chelsea /tottenham / arsenal Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Emre Can er jo bedre enn den nåværende kapteinen i Liverpool, så det hadde jo vært et tap. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Mané sendt hjem etter føling i hamstring. Er forhåpentligvis ingenting, bare å krysse tær og danglebær folkens. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Landslagspausene begynner å bli en parodi. Mane er helt sikkert ute såpass lenge at han rekker 2 kamper før neste landslagspause, og gjett hva som skjer da. Kan snart bli rik på detta om man setter penger på min. 1 stk Liverpoolspiller skadet i landslagspause. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Ja, hvis du finner en side som tar det bet'et så... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Ryktene går nå om at Liverpool skal sikre seg Goretzka på free transfer til sommeren, evt. for bittelitt penger i januar. Stort talent som mange sikler etter. Veldig allsidig boks-til-boks-spiller på 189cm. En slags erstatning for Can? Ryktene jeg leste kommer fra en spansk avis, så må jo naturligvis ta det med en tilhengerlast med salt...... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Mané sendt hjem etter føling i hamstring. Er forhåpentligvis ingenting, bare å krysse tær og danglebær folkens. Fryktelig dumt at man sender en spiller som knapt er kommet tilbake fra skade til nytt landslagssamling og får han tilbake skadd. Der var Ferguson mye flinkere til å trekke spillere fra landslag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Mané sendt hjem etter føling i hamstring. Er forhåpentligvis ingenting, bare å krysse tær og danglebær folkens. Fryktelig dumt at man sender en spiller som knapt er kommet tilbake fra skade til nytt landslagssamling og får han tilbake skadd. Der var Ferguson mye flinkere til å trekke spillere fra landslag. Skjønner jo at det blir sånn når Mané får 80 min i sin første kamp tilbake fra skade. Burde ha avventet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå