Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Clyne med setback, kommer nok ikke tilbake med det første, her er det bare å åpne lommeboka i januar

 

Seriøst? Tror ikke akkurat at backene pr. i dag er de plassene jeg ville begynt å bruke penger på først for å si det sånn.

Faktisk er backene en av de siste plassene jeg ville brukt penger på.

Moreno har skjerpet seg enormt, Robinson er en god backup. Gomez og Alexander-Arnold gjør en god jobb på høyre.

 

Er det noe som imponerer meg så er det innleggene til Alexander-Arnold. De er ofte veldig bra. 

Lenke til kommentar

 

Clyne med setback, kommer nok ikke tilbake med det første, her er det bare å åpne lommeboka i januar

Seriøst? Tror ikke akkurat at backene pr. i dag er de plassene jeg ville begynt å bruke penger på først for å si det sånn.

Faktisk er backene en av de siste plassene jeg ville brukt penger på.

Rart hvordan «alle» mente at backene til Liverpool var de dårligste i ligaen da vinduet stengte i sommer mens nå er de mer enn gode nok..
Lenke til kommentar

 

 

Clyne med setback, kommer nok ikke tilbake med det første, her er det bare å åpne lommeboka i januar

Seriøst? Tror ikke akkurat at backene pr. i dag er de plassene jeg ville begynt å bruke penger på først for å si det sånn.

Faktisk er backene en av de siste plassene jeg ville brukt penger på.

Rart hvordan «alle» mente at backene til Liverpool var de dårligste i ligaen da vinduet stengte i sommer mens nå er de mer enn gode nok..

 

 

Jeg har ikke ment det. Har alltid likt Moreno, til tross for hans mangler. Likte også det jeg så av Gomez i fjor før skaden.

Alexander-Arnold har jo tatt førstelaget med storm.

 

For øvrig syns jeg folk gir dem for lite kreditt i forhold til jobben de gjør. Hvor mange lag har egentlig bedre backer enn Liverpool? Manchester City, Chelsea, Manchester United og Tottenham?

City sine backer f.eks koster jo mer enn hele angrepsrekka til Liverpool omtrent. Og jeg vet i hvert fall hva jeg ville hatt om jeg fikk velge. Hint: Ikke det lyseblå.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Gomez og Arnold gjør en grei jobb, hadde følt meg mye tryggere med en ny fast inn.

 

Jaha? Og når Clyne er tilbake, hva gjør en da? Kaster ut ungguttene?

Nå har vi endelig anledning og baller til å faktisk satse på de talentene vi har, ikke faen om jeg da mener vi skal kaste bort penger på noen ny back før vi forsterker mer kritiske deler av laget, som stopperplassen og midtbanen, spesielt den defensive delen.

Lenke til kommentar

 

 

Clyne med setback, kommer nok ikke tilbake med det første, her er det bare å åpne lommeboka i januar

Seriøst? Tror ikke akkurat at backene pr. i dag er de plassene jeg ville begynt å bruke penger på først for å si det sånn.

Faktisk er backene en av de siste plassene jeg ville brukt penger på.

Rart hvordan «alle» mente at backene til Liverpool var de dårligste i ligaen da vinduet stengte i sommer mens nå er de mer enn gode nok..

 

 

Det er godt mulig at takitkken til Klopp avslører backene, men de er ikke gode på å plassere seg og de står ofte for langt framme på banen uten at det er dekning av indreløpere. Moreno har skjerpet seg, men han er milevis unna å være best i PL og Gomez er ikke noen naturlig back. AA er ikke god nok defensivt, men bra fremover.

Lenke til kommentar

Joda, Clyne er nok litt bedre defensivt enn Alexander-Arnold, men så er det også VELDIG stor forskjell på rutinen her.

For å ikke snakke om at Alexander-Arnold er bedre offensivt enn Clyne og med en mye bedre passningsfot.

 

Så lenge Klopp spiller på den måten han gjør, så passer Alexander-Arnold bedre enn Clyne. Selv skadefri så mistet Clyne plassen til Alexander-Arnold i fjor.

 

Men med et bedre og sikrere stopperpar (altså en ny stopper inn) og et ordentlig defensivt anker, så vil det kunne på en mye bedre måte enn i dag, dekke opp for det defensive rusket til backene.

 

Og som du sier, Klopp sin stil har litt av skylda også, for han vil jo at de skal angripe.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...