Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glemmer heller aldri kamper og ser alle jeg har muligheter for å se, som er omtrent alle som blir sendt på norsk TV. Dessverre har jeg en jobb som gjør at jeg jobber en del lørdager i løpet av et år, så det skjer noen ganger i løpet av en sesong at kamper som går kl 1345 eller 1600 må sees i opptak senere på kvelden på grunn av jobben, men det er det ikke noe å gjøre med. Er avhengig av å ha jobb. :p

Lenke til kommentar

Har sett litt på highlights fra 8-0 kampen på goaltube.org, jeg må si herregud så god Mascherano har blitt med sine passninger. Han har jo blitt en liten playmaker og jeg liker han bare mer og mer. For en spiller :love: Ung er han å.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Han var helt knall i går ja, pasningene var jo i ren Alonso-klasse. Vi har seriøst en av verdens beste midtbaner med Gerrard, Alonso og Masche som de tre førstevalgene og to talenter/lovende spillere i Lucas og Sissoko (selv om han har prestert dårlig i det siste så vet vi hva han kan og han har definitivt potensiale til å bli stor). En ting er hvert fall sikkert; vi trenger ikke flere sentrale midtbanespillere. Men jeg tør ikke helt glede meg 100% over Masche før vi skaffer ham på permanent basis.

Lenke til kommentar
Synkron skittkasting? Sjarmerende.

 

Care?

 

Ekte supportere glemmer ikke en kamp totalt. Kampen(e) i uka er høydepunktet for meg.

Jeg glemmer heller aldri kamper, ingenting er som et par friske pilsner og kamp. Samkjørt skittkasting derimot, pleier jeg å holde meg unna. "Care" så mye du vil for min del. :)

Lenke til kommentar
Du har også glemt enn og annen kamp?

Aldri glemt en United kamp. Det er klart, jeg har jo ikke kunnet sett absolutt alle kampene, men aldri glemt en kamp nei.

Fy faen for en poengløs og barnslig diskusjon.

Greit! Alle dere manu-supportere er beinharde blodfans som har hvert eneste spilleminutt gravert inn i hjernebarken.

Lag en tråd om det hvis det er så jævli viktig å ytre det her. Geez.

Lenke til kommentar
Du har også glemt enn og annen kamp?

Aldri glemt en United kamp. Det er klart, jeg har jo ikke kunnet sett absolutt alle kampene, men aldri glemt en kamp nei.

Fy faen for en poengløs og barnslig diskusjon.

Greit! Alle dere manu-supportere er beinharde blodfans som har hvert eneste spilleminutt gravert inn i hjernebarken.

Lag en tråd om det hvis det er så jævli viktig å ytre det her. Geez.

Og du har det ellers bra ?

 

Det er klart at ekte supportere glemmer ikke kamper.

Lenke til kommentar
Det er klart at ekte supportere glemmer ikke kamper.

Så hvem fikk de to gule kortene i kampen Man. U - Charlton i 2002 da?

Tror du har misforstått litt jeg danno_O. Her det ikke snakk om å huske kamper 100 år tilbake, det er snakk om at man f.eks. glemmer at klubben sin spiller kamp, slik som SasaB har glemt et par kamper.

Lenke til kommentar
Det er klart at ekte supportere glemmer ikke kamper.

Så hvem fikk de to gule kortene i kampen Man. U - Charlton i 2002 da?

Tror du har misforstått litt jeg danno_O. Her det ikke snakk om å huske kamper 100 år tilbake, det er snakk om at man f.eks. glemmer at klubben sin spiller kamp, slik som SasaB har glemt et par kamper.

Når ble 5 år 100? Er ellers enig med det du sier, selv om det er tåpelig diskusjon.

Lenke til kommentar
Det er klart at ekte supportere glemmer ikke kamper.

Så hvem fikk de to gule kortene i kampen Man. U - Charlton i 2002 da?

Tror du har misforstått litt jeg danno_O. Her det ikke snakk om å huske kamper 100 år tilbake, det er snakk om at man f.eks. glemmer at klubben sin spiller kamp, slik som SasaB har glemt et par kamper.

Når ble 5 år 100?

Det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg blir skuffet hvis vi taper en kamp før jul. Men jeg blir også skuffet hvis vi fortsetter å spille 0-0-kamper. Bedre med noen seiere og noe tap enn bare uavgjort. Best er det selvsagt med bare seiere, noe jeg håper på.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Jepp, en seier og ett tap er bedre enn to uavgjorte. Håper så inderlig det løsner i ligaen for oss også nå. Hadde vært så utrolig deilig om vi kunne ha henta inn igjen United og Arsenal. Spesielt deilig om vi gjør det ved å slå United 16. desember på Anfield (som jeg tilfeldigvis skal være på.. :whistle: )

Ahh, gled deg. Som dere kanskje har fått med dere var jeg der 3. mars i fjor. Sto på Grandstanden og var helt paff over den vannvittige stemningen. Det blir sikkert en knalltur Erlend!

Endret av danno_O
Lenke til kommentar
Jepp, en seier og ett tap er bedre enn to uavgjorte. Håper så inderlig det løsner i ligaen for oss også nå. Hadde vært så utrolig deilig om vi kunne ha henta inn igjen United og Arsenal. Spesielt deilig om vi gjør det ved å slå United 16. desember på Anfield (som jeg tilfeldigvis skal være på.. :whistle: )

Ahh, gled deg. Som dere kanskje har fått med dere var jeg der 3. mars i fjor. Sto på Grandstanden og var helt paff over den vannvittige stemningen. Det blir sikkert en knalltur Erlend!

Ja Red Army lager fantastisk stemning på bortebane!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...