Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klopp slipper unna så sinnsykt mye kritikk fordi han er karismatisk. Ganske medioker manager.

 

This! Dette har jeg sagt i denne tråden mange ganger, men selvsagt blitt slaktet i hovedsak fordi jeg er United-supporter (som forsåvidt er greit). Jeg liker Klopp, både fordi han er karismatisk og fordi han har en kul fotballfilosofi. Men jeg tror ikke han har det som trengs for Liverpool.

 

Nå har prestasjonene til laget variert omtrent fra kamp til kamp helt siden Klopp kom til England, og laget fortsetter å gå på store smeller hele tiden. Det er ikke bra nok for en klubb som Liverpool, og jeg føler store deler av fansen kun er positive på grunn av tidvis gøyal fotball og smilet til Klopp.

Lenke til kommentar

Fy faen, Mignolet ser ut som han er betalt for å slippe inn mål med vilje og late som om det ikke var med vilje. Lovren er som vanlig tilskuer, han burde heller være tiilskuer på tribunen enn på banen.

 

Fyttegrisen så dårlig Liverpool er i forsvar.

 

Bare 5 lag har sluppet inn flere mål, de fleste av dem ligger på plassene 16-20.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Riktig, men isteden solgte man en som av mange ble regnet som den beste stopperen man hadde! Forstå det den som kan. Vi får nå smake realiteten som så mange av oss kunne se komme på lang avstand. Det er kjipt, men Klopp må ta ansvaret for dette rælet. Er bare et tidsspørsmål før eierne også innser at det ikke funker med Klopp.

Lenke til kommentar

Vi ligger bare tre poeng bak fjerdeplassen, så det er ikke noen krise ennå. Men det er virkelig på tide med noen trepoengere på rad nå, rett og slett elendig form.

 

Samtidig bør vi kjøpe kjøpe kjøpe i januarvinduet. Her er det bare å overby på kvalitetsspillere. Vi kommer bare til å falle mer og mer bakpå hvis vi ikke gjør det, spesielt ift City og United. Begynner å bli lei av 20mill net spend hver eneste sesong, har vært sånn helt siden Benitez-tidene. T.o.m Everton og Palace har brukt mer penger enn oss de siste 5 årene.

 

Ang. Klopp så er det ikke vits å hugge hodet av han ennå. I januarvinduet får han mulighet til å rette opp på noen av feilene han har gjort (spesielt å ikke kjøpe ny stopper) - skjer ikke det mister jeg nok litt mer troa. Idiotisk å bringe opp Sakho hele tiden, han var uprofesjonell til de grader. Havna i konflikt med Rodgers og PSG-treneren også. Tror ikke forsvaret hadde vært nevneverdig bedre selv med han.

 

Edit: Ler for øvrig litt av at Traore kritiserer forsvaret. En av de mest upålitelige forsvarsspillerne vi har hatt i moderne tid.

Endret av Schweigaard
Lenke til kommentar

Januarvinduet er vanskelig. Men her må Klopp (og co) virkelig gjøre en innsats. Er ikke imponert av at han lar beste stopperen gå, og ikke hoster opp en tilsvarende erstatter. Var heller ikke imponert over at hans første sesong, hvor det så ut som at han gav faen i resultatet, Benteke skulle nesten ikke få spilletid. Da som nå, så bruker man det man har tilgjengelig. Nå har han hatt fire vinduer, noe som ikke merkes på kvaliteten i bakre rekker. 

Lenke til kommentar

Nesten litt trist at Klopp ikke kjøper mer, for det er stort sett bra kjøp han gjør.

 

At vi har fått Mane, Matip, Salah og endel stallfyll, og talenter (pluss Ox da) i bytte mot en haug med skit (Skrtel, Alberto, Benteke, Ibe, Stewart osv) uten å nesten bruke mer penger enn han har solgt for er jo intet mindre enn et mirakel.

Lenke til kommentar

Vi ligger bare tre poeng bak fjerdeplassen, så det er ikke noen krise ennå. Men det er virkelig på tide med noen trepoengere på rad nå, rett og slett elendig form.

 

Samtidig bør vi kjøpe kjøpe kjøpe i januarvinduet. Her er det bare å overby på kvalitetsspillere. Vi kommer bare til å falle mer og mer bakpå hvis vi ikke gjør det, spesielt ift City og United. Begynner å bli lei av 20mill net spend hver eneste sesong, har vært sånn helt siden Benitez-tidene. T.o.m Everton og Palace har brukt mer penger enn oss de siste 5 årene.

 

Ang. Klopp så er det ikke vits å hugge hodet av han ennå. I januarvinduet får han mulighet til å rette opp på noen av feilene han har gjort (spesielt å ikke kjøpe ny stopper) - skjer ikke det mister jeg nok litt mer troa. Idiotisk å bringe opp Sakho hele tiden, han var uprofesjonell til de grader. Havna i konflikt med Rodgers og PSG-treneren også. Tror ikke forsvaret hadde vært nevneverdig bedre selv med han.

 

Edit: Ler for øvrig litt av at Traore kritiserer forsvaret. En av de mest upålitelige forsvarsspillerne vi har hatt i moderne tid.

Klopp hadde anledning til å bruke penger i sommer, han valgte å ikke gjøre det. Han hadde troen på Lovren/Matip/Klavan & Co skulle være nok i en sesong med CL. Det er galskap. Feilene som er gjort får han ikke rettet opp i, vi er allerede ute av tittelkampen når vi skriver oktober. Det er ikke verdig Liverpool. Man skal hvertfall være med å kjempe, nå er man med å kjemper om 4.plassen. Sakhos "uprofesjonalitet" brukes for å forsvare Klopps dumskap, ville du ikke heller hatt en bedre stopper om han så måtte være litt uprofesjonell fra tid til annen? Han leverte aldri så dårligere prestasjoner som Lovren gjør uke inn og uke ut. Han er også milevis bedre enn Klavan. Forsvaret vårt hadde vært bedre med han, men om det hadde vært godt nok er en annen sak... men å SVEKKE forsvaret vårt i sommer var jo helt tilbakestående fra Klopp. Sakho må ha vært en jævlig drittsekk mot Klopp, kan ikke skjønne annet.

 

Traore hadde glidd rett inn kvalitetsmessig med forsvaret man har nå. Og når til og med han ser at det er store problemer, så burde det ringe en bjelle for alle og enhver.

 

Ingenting hadde gledet meg mer enn å sett Klopp lykkes i Liverpool, han har en sjarm til tusen... men virker ikke å være den man trenger i Liverpool. Hvis det ikke skjer drastiske endringer og at man begynner å sanke poeng, så kan han fort være den første denne sesongen som får sparken.

 

Husker tilbake da jeg sa hhv. Mourinho og BR ville få sparken flere måneder før det skjedde, og nå sier jeg det igjen med Klopp.

Dette ser ikke lyst ut for han. Hans post-match invervju minnet om Mous siste dager i Chelsea, resignert.

Endret av Colin.
Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576

Vi ryker nok ut av Europa og kan deretter fokusere fullt på PL slik at vi blir topp 5-6 denne sesongen. Kommer sannsynligvis forsterkninger til Forsvaret i januar, så kommer Keita neste sommer og antageligvis enda flere forsterkninger. Vil ikke avskrive Klopp enda, og å gi han fyken denne sesongen ville bare vært dumt. Men da kunne vi i det minste fått Roy Hodgson. Eller Big Sam.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hvorfor Klopp ikke henter inn en forsvarstrener? For forsvar er tydeligvis ikke Klopp sin sterke side.

 

Forsvaret er egentlig ikke så dårlig, kanskje med unntak av Lovren, det er bare det at det er en usikkerhet og frykt som sprer seg bak der.

Og mye av den frykten kommer av at Lovren ikke er til å stole på.

Vi har sett hvor bra forsvaret kan være når de har troa.

 

Det vi trenger er en kald og rolig midtstopper. En sjefstype. Som sprer sikkerhet rundt seg.

Hvem dette er vet jeg ikke. Vet bare at det er en slik som trengs.

 

Dette sammen med en ny midtbane. De kan bare droppe ny kontrakt til Can og finne ett defensivt rivjern i stedet. Så vil du ha det defensive rivjernet foran stopperne med Henderson og Keita foran seg. Jeg tror faktisk det kan bli en bra sentral midtbane.

Lenke til kommentar

Er litt for mange klubber (og supportere) som er raske med avfyringsknappen ja. Spørs om Koeman holder ut lenge, Bilic har blitt fredet i minimum to kamper til.

Koeman er ferdig nå.

Klopp blir neste ut hvis vi går på et par smeller i de neste kampene.

 

Jeg forventer at noen andre overtar kapteinsbindet. Hendo bør benkes.

Lenke til kommentar

En av grunnene til at forsvaret er så dårlig som det er, har like mye med spillerene på midten å gjøre. Ingen av dem gjorde skikkelig defensiv jobb i kampen mot Tottenham. Det er for enkelt å legge skylden på Matip og ikke minst Lovren, selv om de har en del av skylden.

 

Men det er Klopp & co (trenere og styret) som har mesteparten av skylden. De må gjøre en bedre jobb i den daglige treningen, og i overgangsvinduene. Det må trenes mer på defensive ting, og det må gjøres avtaler ed spillere som kan heve laget.

Har skrevet det før, og gjentar: Laget mangler en Carragher, en som ofrer seg litt, og ikke minst tar ansvar, roper og skriker, og dirigerer bak i forsvar. Det er ikke en lyd fra hverken Matip, Lovren eller Klavan. Ikke Gomez heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...