Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

 

Kort oppsummert:

Liverpool prøver å spille fotball, United mest interessert i å forsvare seg og drøye tiden. Liverpool sliter som vanlig med å score mot lag som har alle 11 bak ballen og det blir nærmest en umulig oppgave når de i tillegg har verdens beste keeper bak der. Muligens snytt for straffe, men den kontakten er så minimal og Cou oppsøker jo kontakten så helt greit at dommeren ikke blåser.

 

Positivt: Ox var et friskt pust når han kom på.

 

Negativt: Det eneste laget som prøvde å spille fotball måtte nøye seg med 1 poeng.

"Spille fotball" gir dere ikke automatisk 3-poeng. Dere kan godt la kampen handle om hvor defensivt Mourhino la laget sitt, men sannheten er at dere hadde like mange gode sjanser som laget som parkerte bussen (1). Med tre ganger så mange forsøk på mål, og over 60% posession.
Jupp, som sagt, Liverpool sliter generelt sett når de spiller mot lag som spiller defensiv fotball og er gode til det. Ikke noe nytt, har jo vært sånn så lenge Klopp har vært trener. Kampen sett under ett så er 1 poeng helt fair. Vi fortjente ikke mer.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Er ikke å stikke under en stol at de to eneste gangene United har møtt lag over 10.plass har de vært relativt dårlig

Laget har visst takt i både CL og PL. To dårlige kamper mot henholdsvis Southampton og Liverpool får meg heller ikke til å gå av skaftet.

Stoke-kampen. Heller ikke møtt All verdens i Europa. Ser ikke dette United-laget utfordre City. Topp fire blir det sikkert, forhåpentligvis med oss på slepp.

 

 

City tar vi ikke om de spiller slik resten av sesogen, no doubt.

Lenke til kommentar

Misforstå meg rett, han skaper ekstrem mange sjanser og vinner mye dueller osv., men gud bedre så frustrerende Salah er til tider i avslutningsfasen. Blåser til side og i hytt og pine og virker generelt å være litt heit i toppen, framfor å ta den ekstra vendinga og ha litt is i magen. Holdt på å tilte for meg den ene sjansen i dag hvor han "stjeler" ballen inne i 16-meteren rett foran Cou som har perfekt skuddmulighet.. All ære for å være en konstant trussel og irritasjonsmoment for motstanderen, men det hjelper faen ikke når det er null sluttprodukt.

 

Det kan forsåvidt sies om de fleste offensive spillerne om dagen, men jeg legger hvertfall ekstra godt merke til han.

 

Fornøyd med kampen, misfornøyd med resultatet (selv om vi får si oss fornøyde med U mot United i år). Det positive er at jeg trodde vi skulle bli kjørt over på forhånd

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

 

Sakho assist på vinnermålet for bunnlaget CP.

Sett highlights fra kampen? Sakho gjør det ofte gjorde i Liverpool også, tøver til i eget felt med et hælspark og er nok engang heldig at motstanderen ikke scorer. Slik tull gjorde han for oss også.

 

Fått med deg stats fra hans opphold i CP? Ellers er det jo ingen tvil om at han er en bedre stopper enn både Matip og Lovren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...