Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kort oppsummert:

Liverpool prøver å spille fotball, United mest interessert i å forsvare seg og drøye tiden. Liverpool sliter som vanlig med å score mot lag som har alle 11 bak ballen og det blir nærmest en umulig oppgave når de i tillegg har verdens beste keeper bak der. Muligens snytt for straffe, men den kontakten er så minimal og Cou oppsøker jo kontakten så helt greit at dommeren ikke blåser.

 

Positivt: Ox var et friskt pust når han kom på.

 

Negativt: Det eneste laget som prøvde å spille fotball måtte nøye seg med 1 poeng.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Kort oppsummert:

Liverpool prøver å spille fotball, United mest interessert i å forsvare seg og drøye tiden. Liverpool sliter som vanlig med å score mot lag som har alle 11 bak ballen og det blir nærmest en umulig oppgave når de i tillegg har verdens beste keeper bak der. Muligens snytt for straffe, men den kontakten er så minimal og Cou oppsøker jo kontakten så helt greit at dommeren ikke blåser.

 

Positivt: Ox var et friskt pust når han kom på.

 

Negativt: Det eneste laget som prøvde å spille fotball måtte nøye seg med 1 poeng.

"Spille fotball" gir dere ikke automatisk 3-poeng. Dere kan godt la kampen handle om hvor defensivt Mourhino la laget sitt, men sannheten er at dere hadde like mange gode sjanser som laget som parkerte bussen (1). Med tre ganger så mange forsøk på mål, og over 60% posession.

Lenke til kommentar

Vi er klar over hvor dårlig det har vært de siste kampene, men forsvaret deres spilte godt i dag.

 

Jeg går ikke av skaftet etter en dårlig kamp. En sesong strekker seg over lang tid, det handler om å se helheten i det.

Fordi Man Utd-spillerne hadde fått instrukser om å være feige. Takk rettes Mourinho.

 

Er ikke vanskeligere enn det. Liverpool-forsvaret hadde ikke problemer fordi de var gode. Ganske naivt om du tror det.

Lenke til kommentar

Er ikke å stikke under en stol at de to eneste gangene United har møtt lag over 10.plass har de vært relativt dårlig

 

Laget har visst takt i både CL og PL. To dårlige kamper mot henholdsvis Southampton og Liverpool får meg heller ikke til å gå av skaftet.

 

 

 

Vi er klar over hvor dårlig det har vært de siste kampene, men forsvaret deres spilte godt i dag.

 

Jeg går ikke av skaftet etter en dårlig kamp. En sesong strekker seg over lang tid, det handler om å se helheten i det.

Fordi Man Utd-spillerne hadde fått instrukser om å være feige. Takk rettes Mourinho.

 

Er ikke vanskeligere enn det. Liverpool-forsvaret hadde ikke problemer fordi de var gode. Ganske naivt om du tror det.

 

 

Jeg forteller kun det jeg ser. Vanligvis spiller Martial og Rashford svært godt på kantene, men Liverpool løste dette godt i dag.

Du velger å glemme Liverpool sine problemer og ønsker heller å fokusere på United sin "feighet". Selv om du like godt som meg vet at Mourinho har benyttet seg av samme taktikk flere ganger tidligere, og vunnet titler.

Lenke til kommentar

Å? Har jeg glemt Liverpools problemer? Jeg vet eksakt hva som er Liverpools problemer, og det er det bakre leddet. Jeg skylder ikke på angriperne idag for at de ikke scorer mot en av verdens beste keepere, jeg synes man kom til mange sjanser/halv-sjanser mot et godt feigt organisert Man Utd-lag.

 

Men det er som jeg sier, dere er fornøyde, og vi har all grunn til å være fornøyde. Da kan vi alle skåle idag da :)

Lenke til kommentar

 

Er ikke å stikke under en stol at de to eneste gangene United har møtt lag over 10.plass har de vært relativt dårlig

Laget har visst takt i både CL og PL. To dårlige kamper mot henholdsvis Southampton og Liverpool får meg heller ikke til å gå av skaftet.

Stoke-kampen. Heller ikke møtt All verdens i Europa. Ser ikke dette United-laget utfordre City. Topp fire blir det sikkert, forhåpentligvis med oss på slepp.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...