Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor lenge vil de skinnhellige frede Klopp da?

Hva har skinnhellighet med dette å gjøre?

 

Klopp har for det første forsøkt å skaffe seg forsvarsspillere. Det har ikke lyktes av flere grunner. Et av dem er at liverpool ikke ønsker å betale en sinnsyk latterlig pris for Van Dijk, noe som er helt greit.

 

Og hvem skulle for det andre gått inn for Klopp og gjort gull ut av det som ser ut som gråstein baki der? Det er ikke fryktelig mange ledige. Klopp er den første manageren på lenge jeg med godt hjerte kan gi flere år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvor lenge vil de skinnhellige frede Klopp da?

Hva har skinnhellighet med dette å gjøre?

 

Klopp har for det første forsøkt å skaffe seg forsvarsspillere. Det har ikke lyktes av flere grunner. Et av dem er at liverpool ikke ønsker å betale en sinnsyk latterlig pris for Van Dijk, noe som er helt greit.

 

Og hvem skulle for det andre gått inn for Klopp og gjort gull ut av det som ser ut som gråstein baki der? Det er ikke fryktelig mange ledige. Klopp er den første manageren på lenge jeg med godt hjerte kan gi flere år.

 

Det har mye med det å gjøre. Det er nærmest tabu å kritisere "den karismatiske" Klopp... bare se, med engang fikk jeg til tilsvar om jeg ikke skulle lage et annet lags tråd.

 

Liverpool dreit seg ut med Van Dijk... ikke nødvendigvis Klopps feil, men at man IKKE henter noen andre er helt vilt. Det finnes flere stoppere der ute enn Van Dijk! Det skal ikke så forbanna mye til for å heve forsvaret når stopper-duoen består av Lovren/Matip med Klavan luskende bak... herregud altså.

 

Hadde byttet Klopp med Benitez uten å nølt. 

Ingenting tyder på nåværende tidspunkt at suksess er i Liverpools fremtid. Det eneste vi får servert er "klovnekamper" der Liverpool klovner til og vinner 5-4 6-3 4-3 om de vinner...... og det eneste vi kan gjøre er å se tilbake på "fantastiske" kamper.

Klopps formula virker ikke i England vedrørende å oppnå sportslig suksess. 

Lenke til kommentar

Jaja, bitterhet over, "heldigvis" landslagpause. United ventet neste, tap der er vi 10 poeng bak 1.plass, Per nå er vi bare 2 poeng bak 3.plass. Bare å gi opp et eventuelt gull i ligaen, sats på topp fire og cl. Vet Faen hva som skjedde med offensive spillerne våre fra Arsenalkampen og utover,men fix it!

Lenke til kommentar

 

 

Hvor lenge vil de skinnhellige frede Klopp da?

Klopp kan ikke sette de ekstreme målsjansene Liverpool får. Har du ikke laget en Crystal Palace-tråd enda?

 

Hadde vunnet 1-0 om man hadde hatt et forsvar. Så enkelt er det.

 

 

Helt enig. Hadde ikke vært spesielt vanskelig å sette han offside der, men en fulgte jo ikke med så...

 

For øvrig er jeg så forbanna lei av at Klopp venter så lenge med å bytte. Firmino burde startet kampen etter min mening.

Dette var ikke en kamp som passet Sturridge.

 

Ellers så var det mye rart i dag. Både fra Liverpool og dommeren.

Det gule kortet til Gomez for eksempel. Hva i granskauen var det? Han løper i en rett linje, er først på ballen, for så å bli løpt på av Newcastlespilleren som driver med ballwatching av ypperste klassen. Så presterer dommeren å gi Gomez gult? Er jo knapt nok frispark.

Lenke til kommentar

 

 

Hvor lenge vil de skinnhellige frede Klopp da?

Hva har skinnhellighet med dette å gjøre?

 

Klopp har for det første forsøkt å skaffe seg forsvarsspillere. Det har ikke lyktes av flere grunner. Et av dem er at liverpool ikke ønsker å betale en sinnsyk latterlig pris for Van Dijk, noe som er helt greit.

 

Og hvem skulle for det andre gått inn for Klopp og gjort gull ut av det som ser ut som gråstein baki der? Det er ikke fryktelig mange ledige. Klopp er den første manageren på lenge jeg med godt hjerte kan gi flere år.

Det har mye med det å gjøre. Det er nærmest tabu å kritisere "den karismatiske" Klopp... bare se, med engang fikk jeg til tilsvar om jeg ikke skulle lage et annet lags tråd.

 

Liverpool dreit seg ut med Van Dijk... ikke nødvendigvis Klopps feil, men at man IKKE henter noen andre er helt vilt. Det finnes flere stoppere der ute enn Van Dijk! Det skal ikke så forbanna mye til for å heve forsvaret når stopper-duoen består av Lovren/Matip med Klavan luskende bak... herregud altså.

 

Hadde byttet Klopp med Benitez uten å nølt.

Ingenting tyder på nåværende tidspunkt at suksess er i Liverpools fremtid. Det eneste vi får servert er "klovnekamper" der Liverpool klovner til og vinner 5-4 6-3 4-3 om de vinner...... og det eneste vi kan gjøre er å se tilbake på "fantastiske" kamper.

Klopps formula virker ikke i England vedrørende å oppnå sportslig suksess.

Det er ikke tabu, men du kommer ikke med bedre forslag til hvem som skal avløse han.

 

Du har tydeligvis god kontroll på hvem stoppere som kunne dratt til liverpool. Det er jo ifølge deg gjort i en håndvending. Hvem stoppere pr forrige overgangsvindu skulle liverpool hentet?

 

Klopps formula virker ikke i England sier du. Det kan jeg på langt vei være enig i, og at Klopp nå endre enkelte deler av spillet. Men mener du at Benitez har formelen som skal til altså? Han hadde ikke det sist han var hos oss, når man ser på Premier League som er det viktigste.

Lenke til kommentar

Fikk keita.

Nei. Han blir ikke Liverpoolspiller før neste sommer.

 

Uansett, jeg hadde vært mer bekymret om vi ikke skapte noen verdens ting fremover enn om vi somler bakover.

 

Allikevel er jeg selvfølgelig enig i at forsvaret må ryddes opp i. Keeperplassen også forsåvidt. Først av alt trengs det en ny Hyypia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...