Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Litt interessant artikkel på Liverpool.no i dag ang. Lovren og at han egentlig skulle startet begge de forrige kampene.

 

Det jeg bet meg mest merke i:

 

"Etter at Joel Matip kom til Liverpool for et drøyt år siden har Klopp bare kunnet velge sine to foretrukne stoppere, Lovren og Matip, 19 ganger. Liverpool har spilt 43 ligakamper siden den gang. Som duo har Lovren og Matip bare sluppet inn 15 ligamål."

 

Er ikke heeelt krise når de får spille sammen altså, men allikevel. Lovren er veeeldig ofte skadet, så når ikke vi fikk tak i VvD, så burde i det minste det blitt kjøpt inn en bedre backup enn Klavan. Hva faen gjør vi om Matip eller Lovren blir ute til januar nå? Ser ikke for meg at Gomez hopper foran i køen dessverre, selv om jeg synes han burde det.

15 innslupne mål høres ikke så ille ut over den lange perioden, men det er nå tross alt på 19 kamper da, så så fantastisk er det ikke, men det er bedre enn situasjonen de siste kampene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, apropos! Lovren er fortsatt tvilsom, og Matip og Can har fått smeller og er usikre til helga. Blir bare bedre og bedre dette.

 

TAA - Gomez - Klavan - Moreno/Robertson på lørdag da? Det lukter det svidd av. Det beste er jo at Gomez er suspendert mot Spartak Moskva så om Lovren, Matip og Can fortsatt er skada da, så kan det bli jævlig interessant.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

15 mål på 19 kamper er ikke akuratt bra nei.

 

Chelea vant ligaen i fjor med å slippe inn 33 mål på 38 kamper. 

 

Under 1 mål pr kamp må være godkjent, når vi har et såpass potent angrep. Å trenge 2 mål pr kamp er uansett en forbedring fra de 3-4 vi tydeligvis trenger nå om dagen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, apropos! Lovren er fortsatt tvilsom, og Matip og Can har fått smeller og er usikre til helga. Blir bare bedre og bedre dette.

 

TAA - Gomez - Klavan - Moreno/Robertson på lørdag da? Det lukter det svidd av. Det beste er jo at Gomez er suspendert mot Spartak Moskva så om Lovren, Matip og Can fortsatt er skada da, så kan det bli jævlig interessant.

Liverpoollivet er herlig. Må jo løfte seg nå, tar nedkuven i september istedenfor januar er greit nok. Ligger greit ut i ligaen enda.
Lenke til kommentar

Klopp fucka hele driten ved å ikke hente stopper og selge Sakho...

 

Idioti på høyeste nivå.

Tydeligvis så tror de at de kan få tak i Van Dijk i januar eller til sommeren igjen, siden de ikke kjøpte noen annen stopper.

Personlig har jeg ikke mye troa på at han kommer. Southampton kommer til å selge til alle andre enn Liverpool, selv om Liverpool skulle by mer enn de andre.

Lenke til kommentar

Mignolet er jammen på topp i feltarbeid når det gjelder kløneri. Men reddet en straffe da, straffer er det eneste han faktisk er virkelig god på.

 

Sant, jeg trodde det var en typisk Mignolet felt brøler på målet til Okazaki. Helt til jeg så reprisen hvordan Okazaki holdt han.

Helt utrolig at dommeren ikke ser det.

 

Kanskje vi burde kjøre Ward som førstekeeper? Han virker ganske solid i feltet og er jo god på straffer han også egentlig.

Lenke til kommentar

At LFC bare er 5 poeng bak etter denne serieåpningen burde dere være lykkelige for. Forsvaret er tragisk og Mignolet er bare en skygge av sitt gamle jeg. Coutinho holdt på å ryke til barca og han var essensiell i dag. Mignolet surra, og Leicester kunne gjerne (om dommeren var med) hatt to straffer til. Den med Mignolet var derimot feilaktig imho

 

Så dere bør ikke syte, LFC overpresterer

Lenke til kommentar

Tror du vi syter pga poengfangsten? Hvis du skal nevne potensielle straffespark så er jo Lovren sin mye mer soleklar enn noen av Leicesters... Dommeren var drita og inviterte Leicester inn i kampen igjen...

 

Overpresterer? Er du full eller troller du? Har du sett forsvarsspillet? Kaller du det å overprestere? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...