Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skjer hver gang. Det er ikke lov til å glede seg over en seier uten at vi plutselig synes alt er rosenrødt, verdens beste lag, tidligere resultater betyr ingenting osv. Det må da vitterlig være lov til å glede seg over en god prestasjon, spesielt når vi har slitt litt den siste tiden. Er jo akkurat hva vi trenger.

 

Hehe, en storseier mot et blåbærlag fra Tyrkia så er alt bra igjen.

Jeg har lest den setningen et par-tre-fire ganger nå, men jeg skjønner ikke poenget? Vi gleder oss over en storseier, samtidig som vi håper at det er det som skal kunne snu resultatene og prestasjonene den siste tiden over til noe bedre de neste kampene? Er det også ulovlig nå? I tillegg var seieren i seg selv uavhengig av resultatet helt avgjørende med tanke på videre CL-eksistens, så klart seieren betyr nok også litt mer her og nå.

 

CL dere satser på nå eller? Siden det går til helvete i ligaen?

Der har vi noe av det samme. Er det ikke lov å glede seg over en CL-seier uten at det derimot slås fast at CL er det vi satser på? Liverpool skal satse på alt de er med i og klubben skal ville vinne alt de deltar i, til og med ligacupen. Hva som prioriteres høyest er noe annet, der er det nok PL først og CL rett etter. Men man ryker ikke akkurat ut av CL med vilje for å få en fordel i PL ...

 

Og til helvete i ligaen? Vi er á poeng med dere når vi har vunnet hengekampen mot West Ham og slått dere i desember. :) Derimot har vi gjort det vanskeligere for oss selv ved å spille dårlig og ha mange uavgjortresultater den siste tiden, men foreløpig henger vi godt med i PL og vi kan selv bestemme vår egen skjebne i CL. Tatt i betraktning den elendige perioden vi har vært inne i med lite kreativt spill og dårlig uttelling og resultater, må vi si oss fornøyd med at vi fortsatt henger med i alt. Inkludert ligacupen. :)

Lenke til kommentar
Jeg er forøvrig helt enig, dere (med unntak av Wh1te) endrer jo mening etter vinden.

Vet ikke helt hvordan vi skal tolke at vi endrer mening... Kampen i dag var riktignok et svar på tiltale fra Benitez på kritikken mot ham i det siste, men jeg står fortsatt på min tidligere kritikk om at jeg ønsker mer offensiv spillestil, at jeg misliker den kraftige roteringen, og at spillere blir brukt i feil posisjoner. Men i dag ble først og fremst den offensive spillestilen innfridd, og det gav tydeligvis resultater. Neste kamp kan vi fort være tilbake til gamle "takter" igjen for alt jeg vet. Men uansett alt dette tatt i betraktning, må vi vel få lov til å juble etter en uvanlig 8-0 seier?

 

Dessuten har jo dere også skfitet like mye mening etter vinden. Nå snakker dere om at dere er verdens beste lag, mens det er ikke så lenge siden dere mente at dere mistet alle muligheter til seriegull etter en elendig seriestart.

Lenke til kommentar
Jeg er forøvrig helt enig, dere (med unntak av Wh1te) endrer jo mening etter vinden.

Vet ikke helt hvordan vi skal tolke at vi endrer mening... Kampen i dag var riktignok et svar på tiltale fra Benitez på kritikken mot ham i det siste, men jeg står fortsatt på min tidligere kritikk om at jeg ønsker mer offensiv spillestil, at jeg misliker den kraftige roteringen, og at spillere blir brukt i feil posisjoner. Men i dag ble først og fremst den offensive spillestilen innfridd, og det gav tydeligvis resultater. Neste kamp kan vi fort være tilbake til gamle "takter" igjen for alt jeg vet. Men uansett alt dette tatt i betraktning, må vi vel få lov til å juble etter en uvanlig 8-0 seier?

 

Dessuten har jo dere også skfitet like mye mening etter vinden. Nå snakker dere om at dere er verdens beste lag, mens det er ikke så lenge siden dere mente at dere mistet alle muligheter til seriegull etter en elendig seriestart.

Så absolutt, dere SKAL være glade etter en slik kamp. Selv jeg smilte når jeg så angrepsfotballen til Liverpool idag, å dette uten Torres! Mener bare at dere kanskje burde legge til noen "men" slik Wh1te (og du da) gjør. Slik vi gjorde når vi vant med kanonsifrene 1-0 en haug med kamper på rad.

 

Var vel bare Banansplitt som sa at alle muligheter var tapt. For vi spilte fortsatt god fotball de tre første kampene i sesongen, så var ikke mer enn bekymret. Var mer bekymret når vi startet å vinne, men ikke skapte sjanser. Nå er alt fryd og gammen, selv om vi har en vanskelig kamp til helgen som vi kan tape poeng i :)

 

Uansett god natt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er viktig å huske på at kveldens prestasjon var en god en også fordi vi faktisk tapte mot samme lag for ikke så lenge siden. Vi har hevet oss over en smell som var ganske amatørmessig og det er der den aller største prestasjonen ligger. Jeg skulle likevel heller sett at disse 8 målene var fordelt på de siste seriekampene, men vi får håpe det løsner litt nå. Jeg tror det.

 

Ser forøvrig kampen i reprise nå. Herlig.

Lenke til kommentar

Tingen er vel at man (Liverpool) etter cl-spill ofte har en svak seriekamp. Dette har vi jo sett flere ganger de siste åra. Så jeg håper vi klarer å bygge videre på det gode spillet som ble vist i dag! Hvis man i neste ligakamp faller tilbake til gamle synder så blir man jo naturligvis skuffet. Men jeg håper og tror at vi er tilbake på sporet igjen, og at vi kommer til å sanke mange poeng fremover. :)

Lenke til kommentar
Ser forøvrig kampen i reprise nå. Herlig.

Jeg også... Hadde tenkt å legge meg tidlig i kveld, men måtte jo utsette det med minst 90 minutter nå. Merkelig hvordan alt går vår vei i en slik kamp. Babel scorer med hælen og ryggen! Hadde vi hatt 0-0 på disse tidspunktene, hadde aldri i verden disse funnet veien inn i nettmaskene... Jaja, fotballen er forunderlig. :)

Lenke til kommentar

Har nå sett kampen for andre gang i kveld( :grin: ). Og jeg synes at vi spiller utrolig fin fotball ihvertfall i forhold hva vi har gjort tidligere CL-kamper. Men jeg legger ut mitt lag som jeg mener er det beste vi har for øyeblikket. Og som jeg håper vi starter med mot fulham.

 

------------Reina------------

 

Finnan/Arbeloa - Carra - Hyypia - Riise/Arbeloa

 

Bønna - Gerrard - Mascherano - Kewell/Riise/Babel

 

Torres - Babel/Crouch(helst Babel)

 

God natt :)

Lenke til kommentar
Var vel bare Banansplitt som sa at alle muligheter var tapt.

Det kan jeg da ikke huske å ha sagt. Ja, jeg var selvfølgelig skeptisk, men jeg sa da aldri det.

 

 

Jeg glemte alt som hadde med kamp å gjøre i går. Jaja, sånn går det når jeg er sjuk og føler at hodet mitt skal sprenge hver gang jeg snur på det.

 

Men helsjukt resultat, må se kampen jeg... At vi skulle spille så bra og at jeg gikk glipp av det :(

Det er vel ikke akkurat første gangen du glemmer en Liverpool kamp?

Lenke til kommentar
Jeg glemte alt som hadde med kamp å gjøre i går. Jaja, sånn går det når jeg er sjuk og føler at hodet mitt skal sprenge hver gang jeg snur på det.

 

Men helsjukt resultat, må se kampen jeg... At vi skulle spille så bra og at jeg gikk glipp av det :(

Det er vel ikke akkurat første gangen du glemmer en Liverpool kamp?

 

Ikke akkurat første gang, skjønner ikke hvordan det går ann å glemme kamper...

Lenke til kommentar
Det er vel ikke akkurat første gangen du glemmer en Liverpool kamp?

 

Du har også glemt enn og annen kamp? Og jeg har en hektisk uke, jeg er syk, mye skolearbeid og jobb. I tillegg til at jeg må passe på broren min...

 

Ikke akkurat første gang, skjønner ikke hvordan det går ann å glemme kamper...

 

Føler dere et behov for å plage meg? :p Hvis det er slik, så bare fortsett :)

 

Men pokker så gode Voronin og Benayon var i går...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kampen(e) i uka er høydepunktet for meg.

 

Det er jeg enig i. Det er Liverpools kamper jeg ser mest frem til av alt nå om dagen. Helgefyll? Nei takk. Premier League? Yes please.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...