Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg virker det som at Klopp bare vil ha en type midtbanespiller. En som kan spille i flere posisjoner, har høy innsats og bra basisferdigheter. Dette gjelder for både Hendo, Can, Wijnaldum, Milner og Keita. Synes det er merkelig at han ikke prøver å skaffe en som er spesialist på å skjerme forsvaret, men det virker som om Klopp bare vil øse på med innsats og angrepskvaliteter -> og heller satse på å score mer enn motstanderen heller enn å sikre seg 1-0 seiere.

 

Var jo lignende scenario i 13/14-sesongen, der vi hadde Gerrard foran forsvaret. Null bein til å skjerme de, men god til å sette i gang angrep som bidro til at vi som regel scoret flere enn motstanderen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da var jeg tilbake fra ferie, og det er grusomt å være vitne til de åpenbare manglende Klopp har valgt å ignorere. Ikke nok med det, men forsvaret som helhet har blitt svekket etter sommeren! At ikke Klopp forutså dette er ganske utrolig, og nå i kamp-referatene snakker man om uflaks osv osv... det er bare bullshit. Liverpool var dårlige mot ManC, Sevilla og Burnley, forsvarsmessig. Matip og Klavan har jo ingen som helst kontroll, man begynner å lure på om de i det hele tatt snakker sammen når de dekker samme mann på innlegg.

 

Klopp kom inn med at vi måtte begynne å tro. Man kan vel slå fast at troen han skapte har forsvunnet. 

Hadde byttet ut Klopp med Benitez hadde det latt seg gjøre. Se på Benitez og det han får ut av mannskapet sitt, helt vanvittig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Troen på han har jeg ikke mistet, men i mine øyne er de plassene som virkelig trengte forsterkning på ingen måte styrket fra forrige sesong. Og det er synd, siden jeg ikke kan se så langt av kampene at de spillerne som allerede er i de posisjonene, har bedret seg. 

Lagene man liker å sammenligne seg med fremstår som betydelig styrket i forhold til Liverpool og de har heller ikke såpass store svakheter som jeg mener Liverpool har.

 

Det blir en ny sesong med knallgode kamper og helt grusomme kamper. Jeg er så lei av å se på Liverpool-kamper der vi får det absolutte bunnivået som laget har!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er gøy å se Liverpool score 4+ mål i en kamp, og jeg har alltid sagt at det er morsommere å vinne 4-3 enn 1-0. Men det er nå engang sånn at titler også betyr en del, ikke bare morsomme kamper fra tid til annen..

Vinne ligaen med kun 1-0 > 2. plass med bare 4-3 seire og 1-1 / 0-1 tap mot "drittlag"..

Men for å ta dette tilbake til det vi snakker om her: Benitez vs. Klopp. Da snakker vi heller om 2-4 plass med masse 1-0 seiere vs. 2-4 plass med bare 4-3 seire og 1-1 / 0-1 tap mot "drittlag". Takler heller et par drittkamper mot "drittlag" enn å se oss spille buss-fotball i 90 minutter hver jævla kamp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ja forsvaret er elendig, men det gir ikke noe grunnlag til å sparke treneren i seg selv. Og jeg trodde jeg var pessimist.

 

Er det ikke arbeidsforsømmelse å ha et forsvar som er like dårlig / enda dårligere enn det du hadde da du fikk jobben enda du har hatt mange transfervinduer på deg? 

 

Det kommer helt ann på hvordan laget som helhet gjør det. Har ingenting i mot å vinne 4-3 eller 3-2 så lenge vi vinner. Når det er sagt, tror jeg Klopp er fullstendig klar over at Matip trenger en bedre partner enn Lovren/Klavan.

 

Poenget er at man sparker ikke en trener etter han har oppnådd CL-spill, når den neste sesongen såvidt har begynt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...